ING konto (včetně přechodu ING -> RB)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod DRSG 12. 4. 2021 21:06

Tak nějak nechápu, co tu pořád řešíte, pokud nemáte i fondy. Šel jsem kolem pobočky, zadali jsme mobilitu, za 5 minut byl venku, převedl jsem prachy, pětibába připsána (dokonce v sobotu, wow), 1% svítí, no stres.
DRSG
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 12. 4. 2021 22:36

Je třeba si uvědomit, že už samotná ING postupovala trochu chaoticky v tom, koho vyhodnotit jako "online" klienta a do e-mailu ohledně převodu mu napsat, že stačí klepnout na banner v IB, a koho jako "pobočkového" klienta, který bude ohledně převodu kontaktován od ING telefonicky. Třeba já byl online (chodil jsem do IB ING celkem často), ale kamarád, který už třeba půl roku se do ING IB nepřihlásil, tomu ING napsala, že mu budou volat. Tedy možná už v samotné ING je původ toho, zda teď RB nabídne založení plně online nebo ne. Je totiž dost možné (právě po této zkušenosti na straně ING), že ING do RB předala o klientech (na základě jejich souhlasu) mimo jiné i info o tom, jak často online kanály využívali. A kdo méně (kdo např. posledních X měsíců byl v IB ING jen jednou či ještě méně), tomu ING nabídla spíš volání než online souhlas a i RB pak spíš kurýra/pobočku než plně online.
Proto se mnozí mají zlobit spíš na ING, když to byla právě ona, kdo už zkraje této převodní akce klienty separovala do dvou skupin (komu volat a komu informace a souhlas umožnit plně samostatně v IB ING).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod regin 12. 4. 2021 22:52

DRSG píše:Tak nějak nechápu, co tu pořád řešíte, pokud nemáte i fondy. Šel jsem kolem pobočky, zadali jsme mobilitu, za 5 minut byl venku, převedl jsem prachy, pětibába připsána (dokonce v sobotu, wow), 1% svítí, no stres.
Pro některé (třeba pro mne) by to asi byl velký stres, protože "jít kolem pobočky" by byla hezká 60km procházka (30 km tam, 30 zpět) a to bych asi v kuse nedal. :-)

Navíc mám v RB "registrovanou" starou občanku, tak jsem si říkal fajn, přijede kurýr a spolu s účtem (pro člena rodiny) udělá i mou novou občanku. Ale chyba! Tohle prý nejde. Kurýr je jen od zřízení účtu, občanku aktualizovat nemůže.
regin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mlrs 13. 4. 2021 08:11

Jak prosim potvrdim zajem o bonus 500kc v IB/MB RB? Je tam nekde nejake tlacitko?
A tu zvyhodnenou sazbu uvidim i v MB (pripsalo se mi to ted rano, tak zatim je mozna moc brzo...)? -> do klasickeho IB jsem nelezl ani nepamatuju...
mlrs
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 4. 2021 10:05

Máš to tedy o den později než já. Zvýšenou sazbu až 1% (reálnou dynamickou, tedy třeba já když na Chytrém účtu mám 302 tisíc, tak zcela správně vidím 0,99%) uvidíš i v appce v Detailu účtu (téměř až dole, sekce Ostatní po klepnutí na účet). To ale až dnes navečer, nejdéle zítra (dokud je úroková sazba nulová, tak to v detailu řádek s úrokem vůbec nezobrazuje). Stejně tak odměna 500 Kč na tebe vyskočí v appce zítra, tak jako na mě právě dnes.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod mlrs 13. 4. 2021 10:36

diky za info ;-) kdo si pocka, ten se snad docka :-D
mlrs
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mate59 13. 4. 2021 15:44

Dojde ti SMS, že bonus je připravený na vyzvednutí čož potvrdíš v IB nebo SB a pak ještě dojde potvrzení,že ti ho do pár dnú připíšou na účet.Mně dnes.
mate59
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 13. 4. 2021 16:23

Dobrý den všem diskutujícím,

jsme rádi, že již můžeme v Raiffeisenbank přivítat spoustu tváří :-) , s kterými jsme se poprvé setkali jako s klienty ING, které zajímá, jak dál aktivně zhodnocovat své úspory.
Rádi odpovíme na otázky.

1. Je zbytečné hledat souvislosti mezi tím, jaké máte produkty a tím, jak dlouho bude trvat, než Vás kontaktujeme. Může nějakou dobu trvat, než Vás kontaktujeme, ale nemějte obavy. Zájem klientů ING o převedení jejich úspor je velký a zaměstnanci RB opravdu dělají, co mohou (chápeme, že to už jste slyšeli, ale takt to prostě je).

2. Jestliže jste udělili souhlas s předáním kontaktů, ale víte, že nejsou aktuální a máte podezření, že Vás RB nemá jak kontaktovat, napište nám na info@rb.cz s žádostí o prověření.

3. Je pravda, že jestliže máte ING Konto i investice, mohou probíhat tyto procesy odděleně. Můžete nejdříve zakládat BU u RB, třeba pomocí kurýra, a podepisovat mobilitu. Až bude založen účet, přijde Vám informace, že budete také v brzké době osloveni pro převedení investic. Postup komunikujeme klientům s investicemi v dopisech nebo emailech, které jim chodí po založení nového účtu, aby měli přehled, jaký postup bude následovat. Nemusíte se tedy bát, tímto postupem se nestane, že by Vám byly investice vypovězeny s výpovědí ING Konta.

4. Nový klient, který by si chtěl posunout založení BU u RB, protože má k dispozici finance např. až v srpnu… V této situaci ani tak nezáleží na RB jako na ING. Je teoreticky možné, že by tento klient mohl natahovat dobu založení BU u RB, pokud by mu nevadilo, že mu bude chodit upozorňovací komunikace z RB, že ještě nezaložil nový BU. ALE ING nejspíše začne brzy ukončovat ING konta. Je tedy možné, že takovému klientovi může dát z konta výpověď a toto RB nijak neovlivní. Je možné, že ING bude klienta o takovém úkonu nejdříve předem informovat. Takže teoreticky by se mohlo přinejlepším stát, že dotyčný bude mít velmi krátkou dobu pro založení nového účtu a při nejhorším, že konto bude vypovězeno a klient si nestihne poslat platbu do RB. Je tedy otázkou, jestli těch pár měsíců úročení (dle toho, kdy ING začne vypovídat konta) stojí za to. RB nemá informace o postupech a procesech ING, takže zde nemůže zaručit úspěch.

5. Martine, děkuji za Vaši důvěru. Vystupuji tu za Raiffeisenbank a mám ověřené informace z kompetentních oddělení. Zapojuji se k Vám do diskuze hlavně proto, že tím mohu pomoci Vám zodpovědět dotazy nebo předejít zbytečnému nedorozumění. Zodpovídám obecné dotazy, ale nemohu zhodnotit situaci, ve které se nachází konkrétní klient. Samozřejmě chápu, že ne každému vždy kápnu do noty (viz xls :-) ), ale i konstruktivní kritika přispívá ke zlepšení a díky za ni.

Tak a nyní zase za banku :-) : Milý Martine, jsme rádi, že Vaší mamince a Vaší paní již přestup začal a těšíme se, že brzy přivítáme i Vás.
Hezký den všem. Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod MirekM. 13. 4. 2021 17:08

Lindo z RB: na Equa banku máme v rodině navedená inkasa, trvalé platby a důchody. Pomůže nám RB po odkoupení Equa banky s převodem výše uvedených inkas, trvalých plateb a zvláště důchodů, což jak psal minarjo není zrovna triviální akce na pár minut? Nebo raději si máme převést vše dopředu svépomocí do jiné banky a Equa banku zavčasu zrušit?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 14. 4. 2021 09:55

Dobrý den, Mirku,
dovolila jsem si Vám odepsat do vlákna Equa bank, aby i ostatní měli dané info.
viewtopic.php?f=316&t=1108515&p=12873785
Hezký den. Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod minarjo 14. 4. 2021 11:11

@mate59, mlrs:
Mně tedy žádná SMS o bonusu nedošla, bude to individuální. V pondělí ráno mi došly na Chytrý účet peníze z ING (na základě v pátek dokončené mobility a uzavření ING konta), tentýž den později odpoledne už jsem v appce viděl v detailech Chytrého účtu úrok 0,99% (což je správně, je počítán přesně a dynamicky přepočítáván nejpozději přes noc, mám tam cca 303 tisíc), no a v úterý ráno po otevření appky na mě sama hned vyskočila nabídka 500 Kč bonusu, po odsouhlasení mi byl dnes ve středu právě před pár minutami i vyplacen. Takže stačí pozorně sledovat appku, IB ani SMS nebylo třeba :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod mlrs 14. 4. 2021 12:30

potvrzuji -> rano uz jsem mel urok 1% a ted pred polednem v mobilni appce po prihlaseni misto klasickeho bankovnictvi nabehla prvne hlaska, zda stojim o tech 500kc...takze zadnou SMS ani neocekavam...neni ani treba :-)
mlrs
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mate59 14. 4. 2021 15:02

Nejprv došla SMS a na druhý den se to připsalo na účet,mám Exkluzivní konto.
mate59
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 14. 4. 2021 15:08

Linda z Rb píše:Dobrý den, Mirku,
dovolila jsem si Vám odepsat do vlákna Equa bank, aby i ostatní měli dané info.
viewtopic.php?f=316&t=1108515&p=12873785
Hezký den. Linda z Raiffeisenbank

Děkuji.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod Nagant 14. 4. 2021 22:38

Převádím ING Konto i podílové fondy (Kč, EUR i $; ING, NN, Fidelity), v RB nemám doposud běžný účet (jen IB pro kreditní kartu).
Převod mám přes kurýra, zatím nespuštěný.

Co všechno se mnou bude chtít kurýr řešit na místě?
Máte už někdo tento způsob za sebou?
Nagant
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků