ING konto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod LaNov 19. 12. 2018 23:59

No, udělal jsem v novém IB (když zrovna fungovalo) můj oblíbený test: jak dlouho trvá, než se nový uživatel zorientuje, kde je poslední výpis z účtu a kolik to zabere kliknutí, než se k němu dostane. Asi nepřekvapí, že nové IB ING u mě fakt neprošlo :grr: Tam fakt jen v případě nutnosti (asi jako u mbank). Ještě, že jsem PL na podzim prodal (to mě těší i s ohledem na vývoj na trzích ;-) )
LaNov
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 20. 12. 2018 11:18

Já dnes přišel na daleko závažnější chybu nového bankovnictví ING, než které zde zatím zazněly. V úterý 18.12. jsem z ING konta zadával splátku Hello kreditky. Normálně jsem vše vyplnil, rozklikl i na detaily platby k uvedení povinného variabilního symbolu, odeslal a vypadalo to ok. Když ani dnes ráno to v HB nebylo připsané, začal jsem pátrat. A hle, z ING platba v klidu odešla BEZ variabilního symbolu! To mi přijde už jako pořádná chyba, zkrátka to úplně ten zadaný symbol ignorovalo. Není uveden ani v historii v detailu platby, ani v PDF potvrzení o ní. Hello bank (kvůli ručnímu přiřazení) i ING (stížnost) jsem už samosebou kontaktoval. Takže než to opraví, raději z ING konta neplatit nic, co vyžaduje identifikaci variabilním symbolem.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 20. 12. 2018 11:44

Já z ING splácel také do HB a přišlo to s VS, ale je to dost neintuitivní způsob, kdy se VS zadává někde po rozkliknutí další položky.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gekkon 20. 12. 2018 12:57

Pridavam se k dotazu na trvale prikazy... Ten co jsem mel nadefinovany od minule, tak ho vidim naplanovany.. ale zadat novy se mi nepodarilo. Nasel jsem jen jednorazovy prikaz a inkasa. Nastaveni trvalych prikazu nikde nevidim..
gekkon
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 20. 12. 2018 13:05

@gekkon:
Ono v ING bankovnictví jsou jednorázové i trvalé příkazy shodně pod položkou menu Platby. Až když zadáváš novou platbu a zvolíš cílový účet, tak až pak vybíráš, zda je to platba Jednorázová nebo Pravidelná. Totéž u Příkazů k inkasu.

-- 20. 12. 2018 12:22 --

wit.cz píše:Já z ING splácel také do HB a přišlo to s VS...

A mohu se zeptat, kdy jsi tu platbu se správně odeslaným VS zadával? U mě ho dopoledne 18.12. zkrátka nejnovější ING internetbanking ignoroval, a to jsem ho zadaný viděl, jen zkrátka po autorizaci SMS kódem zmizel :(. Teď jen doufat, že to v HB po mém emailu spárují dost rychle, do konce měsíce už moc pracovních dní nezbývá.
Jinak souhlas, tyto dnes běžné součásti platebních příkazů jako je VS jsou tam zbytečně schované pod rozklikem detailů platby.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 20. 12. 2018 14:13

Tak jsem se dneska do nového IB poprvé přihlásil, to to zase někdo pomrvil. Nechápu tuhle snahu přijít za každou cenu s něčím novým, když to nedosahuje zdaleka kvalit toho starého.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 20. 12. 2018 14:25

minarjo píše:A mohu se zeptat, kdy jsi tu platbu se správně odeslaným VS zadával? U mě ho dopoledne 18.12. zkrátka nejnovější ING internetbanking ignoroval, a to jsem ho zadaný viděl, jen zkrátka po autorizaci SMS kódem zmizel :(. Teď jen doufat, že to v HB po mém emailu spárují dost rychle, do konce měsíce už moc pracovních dní nezbývá.
Jinak souhlas, tyto dnes běžné součásti platebních příkazů jako je VS jsou tam zbytečně schované pod rozklikem detailů platby.


5.12.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 20. 12. 2018 15:37

xls píše:Tak jsem se dneska do nového IB poprvé přihlásil, to to zase někdo pomrvil. Nechápu tuhle snahu přijít za každou cenu s něčím novým, když to nedosahuje zdaleka kvalit toho starého.

U IB mBank to mnozí z nás také nechápali na rozdíl od pracovníků banky. :-)
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Karel11 21. 12. 2018 22:32

Asi jste si všimli, že ING Banka lakuje výkonnost fondů na růžovo. U NN Czech equity (ale asi u dalších) "zapomínali" do výkonnosti fondu započítat vstupní poplatek. Ale teď s novým bankovnictvím už jim nesedí ani součiny. U ING Aria Lion Agressive ještě jo, ale u Fidelity Global Dividends jsou úplně mimo. Dívám se na listopadový výpis a vidím podíl 0.39 x cena 1301 = 501.08 nebo 0.38 * 1328 = 500.68 atd. Jsou tam rozdíly v řádech několika korun u každé transakce. Jeví se mi to tak, že rozdíl vzniká zaokrouhlováním, protože podíl uvádějí na dvě desetinná místa a cenu podílu zaokrouhlují na celé koruny kdežto ING Aria je na tři desetinná místa a cena v haléřích. Všimli jste si toho někdo? Můžete potvrdit?
Karel11
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 22. 12. 2018 09:31

Na infolince cca pře měsícem slibovali po dotazu, jak poslat v novém IB výpověď účtu, nějaké lízátka do konce roku pro stávající klienty. Konec roku se blíží a stále nic.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod wit.cz 22. 12. 2018 11:32

V IB už opravili chybu, kdy se klientům,kteří již v minulosti měli uzavřenou koncesionářskou smlouvu a poté ji zrušili, zobrazoval pouze ten starý fond. Nyní to ukazuje ten aktuální. Jen je mi záhadou, proč příspěvek k investici za doporučení připsali do toho prapůvodního.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dinkylinky 31. 12. 2018 12:28

Tak jsem se přes Vánoce přihlásil do nového IB, a potvrzuji, co je tu psáno. Ze všech bank, co mám, je toto suveréně nejhorší IB ze všech. I Mbank nebo ČS má vyšší úroveň. Např. historie transakcí v pdf už není, jen xls atd. Totálně neintuitivní.
dinkylinky
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petr s 31. 12. 2018 18:21

Je i nativně v pdf :pozor
dinkylinky píše: Např. historie transakcí v pdf už není, jen xls atd.
Prostě nové ovládání a různě ukryté možnosti jak se dostat k cíli :hm
petr s
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 1. 1. 2019 07:51

Od včerejšího večera je IB mimo provoz..tvl, ať raději ani nespouští žádné nové služby, protože používat banku s BÚ, která intenzivě pracuje na problému a ještě ani po 12 hod nefungují, to může používat jen duševně nemocný jedinec.
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 1. 1. 2019 13:50

No je to šílené, mě by jen zajímalo, zda tam vůbec na Silvestra a na Nový rok či případně o víkendu někdo vůbec je na technické podpoře v internetovém bankovnictví. Není možné, aby něco nešlo takhle dlouho a čekat na pracovní den.

To je asi problém menších bank obecně. ( Creditas, Air bank, Equbank) Je pouze nonstop služba na platební karty přes nějaké externí call centrum.

Třeba taková ČSOB, KB, ČS a.s. mají hotline elektronického bankovnictví - 24.hodin denně i o svátcích.
To se hodí, pokud se něco stane a je potřeba okamžitě zablokovat služby elektronického bankovnixctví z důvodů třeba napadení počítače apod.
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků