ING konto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MiASX 22. 4. 2019 21:03

To je v kazdem prohlizeci jine, musis napsat, jaky pouzivas.
MiASX
Diskutér

Odeslat příspěvekod regin 22. 4. 2019 23:15

Nebo použít "strýčka Googla" (případně jiný vyhledávač). Postupů, jak smazat cookies, bude pro všechny možné prohlížeče určitě dost i v češtině.
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod goropes 25. 4. 2019 17:51

blackwork: jak jsi dopadl s tím USD převodem ING->Revolut?
ING je koukám při těch výkupech fondů přes formulář nějaká pomalá..
goropes
Diskutér

Odeslat příspěvekod blackwork 25. 4. 2019 18:02

goropes píše:blackwork: jak jsi dopadl s tím USD převodem ING->Revolut?
ING je koukám při těch výkupech fondů přes formulář nějaká pomalá..


Využil jsem funkci zrušit převod.
1. potřeboval jsem peníze dříve než bylo ING schopno poskytnout
2. ten proces je tak kostrbatý že jakmile to zkusím podruhé hned po vložení formuláře je budu popohánět telefonáty a maily
3. pořád si nejsem jist zda dorazí všechny dolary tam kam mají - podle mě ING zamlčuje poplatky korespondenčních bank i když o nich ví
4. čekám zvýšení kurzu podílového listu - Čína
5. na zkoušku použiji měsíc starý - ten stejný formulář - dle ING by to mělo jít
blackwork
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zedna1 26. 4. 2019 10:36

Část klientů ING Bank se od středy nemůže přihlásit do bankovnictví
https://www.idnes.cz/ekonomika/podniky/ ... oakcie_fih
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod satinst 26. 4. 2019 11:45

No mají asi docela neschopné oddělení IT.... Už skoro 3 měsíce s nimi řeším nemožnost založení ING konta...Prý na tom usilovně pracují, ale prostě klienti, kteří měli u nich účet někdy v minulosti a zrušili ho, si prostě nyní zatím nový založit nemůžou....
Nevím jestli je to tak moc složité smazat databázi exklientů k nějakému datu...
satinst
Návštěvník

Odeslat příspěvekod wit.cz 26. 4. 2019 12:17

Docela jo. Máš tam unikátní ID, řadu údajů o tobě jou povinni uchovávat několik let a dělá jim to tam pak bordel no. Klasickej korporát...
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 26. 4. 2019 23:03

Já při znovuotvírání ING konta ani nemusel nahrávat občanku. Už jí tam měli z minula.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MiASX 27. 4. 2019 10:23

Takze uz to jde?
MiASX
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 27. 4. 2019 14:49

čulibrk píše:Já při znovuotvírání ING konta ani nemusel nahrávat občanku. Už jí tam měli z minula.

Na pobočce, přes telefon nebo on-line přes web?
EDIT 18:45: žes uváděl případ znovuotvírání ING konta z dávné minulosti, nikoliv po zveřejnění nové akce 2 % na půl roku? :-)
Naposledy upravil MirekM. dne 27. 4. 2019 17:47, celkově upraveno 1
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 27. 4. 2019 16:30

Zkoušel jsem to přes web a vždy jsem skončil na druhé stránce po zadání osobních údajů po dotazu, jestli mám heslo do IB. Po odkliknutí, že ano mně systém nabídnul přihlášení do IB. Po přihlášení do IB proces založení ING konta (ani po odlogování z IB) nepokračoval. Při novém pokusu se vypsala tabulka s dotazem, proč jsem vyplňování formuláře přerušil. :-)

Zavolal jsem na infolinku a o založení ING konta pro ty co jej dříve zrušili nic nevěděli a stále tvrdili, že to systém neumožňuje. :-)
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod čulibrk 28. 4. 2019 22:05

Otevíral jsem ING konto v 09/2018, a to bylo podruhý v životě ,přes web. Měli akci 2% na 6 měsíců.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MiASX 29. 4. 2019 04:42

To jeste nebylo tohle nove IB?
MiASX
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 29. 4. 2019 06:02

Vyčinil jsem jim na infolince kožich (psí hlas ale do nebe většinou nejde) s nemožností založit účet, těm co jej zrušili. Potřebují peníze, tak by měli dělat vše pro to, aby jich získali co nejvíce. Výmluva, že to nový systém neumožňuje je směšná, stačí zadat požadavek firmě, co systém vyvíjí a správcuje. :-(

Jestli kalkulují s tím, že většina těch, co konto nezrušili nebo založili jim po ukončení akce až výsledný úrok spadne pod konkurenci peníze u nich nechají, jsou předpokládám na velkém omylu. :-)
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod vlaju 29. 4. 2019 07:39

Já si nedovedu "problém" nezakládání exklientům vysvětlit jinak, než jako politiku jasného vzkazu těm, kteří dříve spekulovali s tím, že si účet na rok zruší a budou se pak tvářit jako noví klienti. Buď proto, aby získali výhodný úrok nebo peníze za doporučení. Předpokládám, že tento "technický výpadek" bude trvat do té doby, dokud bude v běhu akce 2% na přívklady, a je to technicky tím, že je technicky jednodušší zakázat jim nové založení, než je speciálně vyčlenit z nové akce 2%, což by přineslo skutečné složitosti v systému, jak technické, tak v nabobtnání textu podmínek akce.
To je moje domněnka, od první chvíle, kdy jsem to četl souběžně s 2% akcí.
vlaju
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků