ING konto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 2. 9. 2019 14:24

V ING si mohou založit nový SÚ 2 % na 4 měsíce do 300 kKč i ti, co již dříve SÚ měli a zrušili jej, alespoň dle pracovníka infolinky.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 3. 9. 2019 19:14

Tak abych někoho zbytečně nenavnadil. Volal jsem na infolinku pro jistotu 3x, pokaždé poněkud jiné informace o SÚ. Nakonec jsem si přečetl podmínky prodloužené promoakce:
https://www.ing.cz/files/konto/pravidla ... i-2019.pdf
Tedy založit nový SÚ u těch, co jej v minulosti zrušili ano, ale zvýhodněné úročení předpokládám ne.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 5. 9. 2019 10:32

Včera u mě SMS i e-mail, že jsou doklady ok a mám k plné aktivaci poslat 1 Kč. U manželky jsem s doklady poslal i 1 Kč, v IB se objevila následující den jako aktivační platba. Nedošla ale žádná SMS ani e-mail. Včera hovor s infolinkou: Korunu vám vrátíme, pošleme info o schválení dokladů a vyzveme vás znovu k zaslání 1 Kč. Za cca 2 hodiny vidím v IB zprávu, že můžeme na účet posílat vklady. :-)
Došel jsem k závěru: ING infolinka = ztráta času. :-(

-- 5. 9. 2019 12:28 --

Je tu někdo, kdo zakládal ING konto v rámci akce 2 % na 4 měsíce do 300 kKč červenec - srpen nebo září 2019?
Pokud ano, kdy se vám objevilo úročení 2 % v parametrech účtu v IB?
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 5. 9. 2019 12:16

Mirku, ani u minulé nechvalně známé pololetní ING úrokové akce nebyl v IB zobrazen správný úrok plných 2%, protože šlo o základní úrok 0,5% vyplácený na přelomu měsíce a zbytek byl bonus vyplácený cca o 10 dní déle. Tato akce bude jistě velmi podobná, takže přepsání základního úroku v IB nečekej :).
Velmi podobný systém zobrazení a výpočtu úroků (základ+prémie) má třeba i Equa bank u jejich spořícího účtu HIT.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 6. 9. 2019 07:02

ja dosel k zaveru ze atypicke dotazy (ano co je atypicke poznáš tak, ze si odpověď nevyvodis/neprectes sam a musíš nekam volat) a radsi napisu mail, mail lip casu a nenapisou ihned *****.
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam pozvánkové kódy Richee (nově i pro SK občany), ING. Miluju. :) Taky tento prosinec.
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 6. 9. 2019 08:59

presne, napisou ***** az po tydnu :D
evlo
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 7. 9. 2019 08:42

Jak jsem psal, 2. 9. jsem večer založil manželce ING konto, poslal potřebné doklady a aktivační 1 Kč z registračního účtu. 1 Kč dorazila na ING konto druhý den (3. 9.). 4. 9. se objevila v IB zpráva, její část: " Teď už jen stačí začít spořit a nechat své úspory růst! Přejeme krásný den a radost ze spoření.", což jsem pochopil jako potvrzení aktivního účtu. Žádné SMS ani e-maily mimo uvedené zprávy v IB nedorazly. Poslal jsem v podveřer (4. 9.) z AIR s datem splatnosti 4. 9. zkušební 1 Kč - dodnes na ING konto nedorazila a nebyla ani na AIR vrácena. Poslal jsem ještě 5. 9. z registračního účtu další zkušební 1 Kč - opět dodnes na ING konto nedorazila a nebyla na registrační účet vrácena. Včera v podvečer infolinka - účet je v pořádku netušíme proč ta 2 x 1 Kč nebyly připsány. Počkejte až se vrátí zpět na účty a pošlete opět zkušební 1 Kč.
V podmínkách k ING kontu jsem našel, že se do aktivace účtu vrací zpět do 1 pracovního dne všechny zaslané platby mimo aktivační 1 Kč z registračního účtu, takže by to zaslání aktivační 1 Kč "zároveň" s požadovanými doklady nemělo být na závadu.
Tak nevím, jestli se mám smát či plakat ... :-(
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 8. 9. 2019 07:21

Jaká vám došla finální hláška v promoakci červenec až září o aktivním ING kontu a jakým informačním kanálem?

U sebe jsem 1 Kč s doklady neposlal. Po 2 dnech mně došla hláška SMS i e-mailem, že mám k aktivaci účtu poslat 1 Kč. V IB se také objevila i geniální zpráva, že mám ještě poslat následující doklady a za dvojtečkou prázdno. :-) Aktivaci ale chci ze zištných důvodů provést až na konci září. Dle podmínek bych měl mít na aktivaci od založení účtu 30 dnů.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod bodyczech 9. 9. 2019 13:18

Takže dnes připsali poslední bonus...
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod mate59 9. 9. 2019 16:18

Přišel,ale ještě to tam tento měsíc nechám.
mate59
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 10. 9. 2019 06:26

MirekM. píše:Jak jsem psal, 2. 9. jsem večer založil manželce ING konto, poslal potřebné doklady a aktivační 1 Kč z registračního účtu. 1 Kč dorazila na ING konto druhý den (3. 9.). 4. 9. se objevila v IB zpráva, její část: " Teď už jen stačí začít spořit a nechat své úspory růst! Přejeme krásný den a radost ze spoření.", což jsem pochopil jako potvrzení aktivního účtu. Žádné SMS ani e-maily mimo uvedené zprávy v IB nedorazly. Poslal jsem v podveřer (4. 9.) z AIR s datem splatnosti 4. 9. zkušební 1 Kč - dodnes na ING konto nedorazila a nebyla ani na AIR vrácena. Poslal jsem ještě 5. 9. z registračního účtu další zkušební 1 Kč - opět dodnes na ING konto nedorazila a nebyla na registrační účet vrácena. Včera v podvečer infolinka - účet je v pořádku netušíme proč ta 2 x 1 Kč nebyly připsány. Počkejte až se vrátí zpět na účty a pošlete opět zkušební 1 Kč.
V podmínkách k ING kontu jsem našel, že se do aktivace účtu vrací zpět do 1 pracovního dne všechny zaslané platby mimo aktivační 1 Kč z registračního účtu, takže by to zaslání aktivační 1 Kč "zároveň" s požadovanými doklady nemělo být na závadu.
Tak nevím, jestli se mám smát či plakat ... :-(

Obě uvedené nepřipsané korunové platby se vrátily zpět 9. a 10. 9., dle infolinky z aktivního účtu, na kterém neshledali žádné problémy. Mám pocit, že se aktivace ING konta nějak zasekla a neproběhla do konce, doklady jsou v pořádku, aktivační 1 Kč připsána na účtu ... :-S

Dle Produktových podmínek k ING kontu bod 4.4 se Autorizační platba nevrací, i když je zaslána před výzvou z banky: „Pokud nebyly splněny všechny podmínky pro to, aby Produktová smlouva pro ING Konto nabyla účinnosti, a Vy převedete na Vaše ING Konto jakékoliv peníze, vrátíme takové peníze zpátky na účet, z něhož byly převedeny, a to do 1 Pracovního dne od jejich připsání na náš účet, s výjimkou případů, kdy se jedná o první platbu provedenou z Registrovaného účtu pro účely Neosobní identifikace.“
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod pepisis 10. 9. 2019 10:28

Ahoj,
uz od vcerejska mi nejdou posilat penize z ing. Normalne se prihlasim do ib,tj. prijde i potvrzovaci sms,ale u platebniho prikazu mi potvrzovaci sms nechodi. Funguje vam to normalne nebo mam problem jen ja?
Diky
pepisis
Diskutér

Odeslat příspěvekod chrudimi 10. 9. 2019 10:45

pepisis: Zkus jiný prohlížeč, totéž se mi už jednou stalo v mobilní Opeře.
chrudimi
Diskutér

Odeslat příspěvekod pepisis 10. 9. 2019 11:00

Zkousel jsem chrome,firefox i explorer.V praci i doma.I v mobilu.Potvrzovaci sms pro platbu proste nechodi.
pepisis
Diskutér

Odeslat příspěvekod Ninaa 10. 9. 2019 11:13

Pepisis:Dnes ráno jsem dočistila ING konto na nulu, vše proběhlo ok, a částka je již připsána na jiném účtu (u Creditas). Takže překážka bude, zdá se, na tvé straně.
Ninaa
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků