mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod dr._lukas 11. 3. 2015 17:25

chrudimi píše:Jeden screen pro pobavení:

IB.PNG


Nejen, že mají poláci dnes napilno pří rozcházení IB, navíc mají od včerejška fičůru, která rozmnožuje Váš majetek na dvojnásobek.


Taky jsem smál, když jsem to na začátku týdne viděl..amatéři..čekám, kdy vyhodí šajze sazbu na mSpoření a s mBankou se nadobro rozloučím
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Noxik 16. 3. 2015 17:31

Tak jsem se dneska konecne dockal potvrzeni o zruseni uctu. Prislo obycejnou postou a jeste mi vratili na ucet preplatek, cili stoji 100 Kc a ne 300 Kc. Take jsem to musel e-mailem minuly tyden urgovat. Takze celkovy zazitek nic moc, ale alespon jsem se dockal.
Noxik
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod intarzista 16. 3. 2015 17:39

Fajnové tak to bych to měl rychle podniknout taky, než nějakýho vykuka v mBank napadne ten poplatek z čista jasna navýšit.
intarzista
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod f1547123 16. 3. 2015 18:27

.
Naposledy upravil f1547123 dne 16. 3. 2015 20:49, celkově upraveno 1
f1547123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod paty07 16. 3. 2015 20:28

Procházím sazebník zleva, zprava a poplatek 100 Kč tam vidím snad jenom u platebních karet. By mě zajímalo jak k takové sumě došli.
paty07
Diskutér

Odeslat příspěvekod intarzista 16. 3. 2015 20:39

Někdo se v kanclu asi dobře vyspal.
intarzista
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ripper6 17. 3. 2015 00:16

soban píše:
luboal1 píše:...zatim nejhorsi banka,do ktere jsem kdy vlezl! :roll:



Jenže kdysi to tak nebylo, vše za 0,- přehledný IB, ovšem jak zavedly omalovánky tak co čekáš, zábavní server nemá nic společného s bankou ty účty to je takové nezbytné zlo aby chodily mHry.


Kam se vlastne na ty vomalovanky chodi? Nejdriv s tim prisel Mrkvosoft ze bude Windows 8 a dalsi se toho chytli a nebo to maj nakou umluvu? :D Mozna treba to berou ze dnesni lidi z toho spechu, prace, rychlyho stravovani maj ty mozky nak mimo a proto je treba jim to delat barevny aby jeste poznali to :D Me se nejvic libil a dostacuje uz po leta IB u GE Money. To muzu rict ze ma vse akorat jak by melo vypadat. Mozna bych tam pridal vic nastaveni pro karty.
AirBank jako druha na to ze taky pomalu by tam nacpala vomalovanku, je to prehledny jeste a ok.
Zuno nic moc co jsem zkousel a Fio na me bylo uz driv takovy az moc fadni.

I kdyz nyni uz s tim problem nemam a IB u mBank v poho dokazu nastavit co potrebuju, najdu co je treba. Je to asi taky votom jak clovek rychle si zvykne a nauci se to pouzivat. Ty limity me hlavu netrhnaj, jen aby teda s tou jejich uzasnou Visa kartou slo pak aspon vybrat prachy az prijde nekde nouze v zahranici :D

-- 17. 3. 2015 00:18 --

Noxik píše:Tak jsem se dneska konecne dockal potvrzeni o zruseni uctu. Prislo obycejnou postou a jeste mi vratili na ucet preplatek, cili stoji 100 Kc a ne 300 Kc. Take jsem to musel e-mailem minuly tyden urgovat. Takze celkovy zazitek nic moc, ale alespon jsem se dockal.


Dekuji za info, az bych rusil ucet bude se me to hodit. I kdyz do tej doby se muze lecos zmenit :D
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod finex5 18. 3. 2015 10:00

Zrušení účtu má aktuálně 2 problematické místa:
1) Na pobočce odmítají potvrdit příjem výpovědi (prý to mají zakázané), což je neuvěřitelný nesmysl, každá podatelna potvrzuje přijetí dokumentu.
2) Na tu výpověd je třeba dopsat: "požaduji vydání potvrzení o ukončení účtu zdarma". Pak by to mělo fungovat, a za 1-3 měsíce to potvrzení pořjde poštou bez jakéhokoli poplatku. Někdy dělají obstrukce, je třeba se 10x upomínat, pokaždé znovu vysvětlovat a nenechat se odbýt, ale funguje to ;-)
finex5
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlazy 18. 3. 2015 11:01

finex5 píše:2) Na tu výpověd je třeba dopsat: "požaduji vydání potvrzení o ukončení účtu zdarma". Pak by to mělo fungovat, a za 1-3 měsíce to potvrzení pořjde poštou bez jakéhokoli poplatku. Někdy dělají obstrukce, je třeba se 10x upomínat, pokaždé znovu vysvětlovat a nenechat se odbýt, ale funguje to ;-)
A máš to osobně ověřené, že to tak skutečně funguje?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod huhla12 18. 3. 2015 11:03

Taky tam vyrazím příští týden zrušit účet, tak abych měl čím argumentovat. Od koho je ta informace o potvrzení o zrušení účtu zdarma?
huhla12
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod finex5 18. 3. 2015 12:06

vlazy píše:
finex5 píše:2) Na tu výpověd je třeba dopsat: "požaduji vydání potvrzení o ukončení účtu zdarma". Pak by to mělo fungovat, a za 1-3 měsíce to potvrzení pořjde poštou bez jakéhokoli poplatku. Někdy dělají obstrukce, je třeba se 10x upomínat, pokaždé znovu vysvětlovat a nenechat se odbýt, ale funguje to ;-)
A máš to osobně ověřené, že to tak skutečně funguje?


Ano. Osobně jsem to rušil v listopadu a využil jsem zrychlenou variantu s využitím nesouhlasu se změnou VOP (i když jsem to rušil kvůli tomu prasáckému IB). Trošku mě štve, že jsem se nechal odbýt a nezajistil si doklad o doručení výpovědi (odmítají ho dát) i kdyby si to měl člověk vyfotit s razítkem na stole. Ta ženská na pobočce ale poradila alspoň tento postup, že má na to klient nárok.

Rušení jim pak trvalo déle, psal jsem jim snad 10x v jakém je to stavu, přišly jen nějaké zmatené SMS o "změně emailové adresy" (to přijde každému), potvrzení samozřejmě nezaslali, pokaždé komunikace s někým jiným a vysvětlování znovu, nakonec (když jsem zmínil FA) to poslali. Ale možná jim jen ta výpověd někde zapadla.

Základ je, zajistit si jakýkoli důkaz o doručení výpovědi bance. To stačí i kdyby zbytek nefungoval. Chtít za to 100,- je sprostota.
finex5
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Noxik 18. 3. 2015 14:28

paty07: Skoro posledni polozka v ceniku - Ostatní služby a potvrzení v Sazebníku
konkrétně neuvedené. Ale to je uz novy cenik, me se jeste tykalo Ostatní služby v sazebníku konkrétně neuvedené.

finex5: Me okopirovali papir s vypovedi, co jsem podaval. Docela by me zajimalo, zda by v takovem pripade neco poslali bez poplatku.
Noxik
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 18. 3. 2015 18:44

v minulosti jsem si tento dokument taky vyžádal, aktuálně jsem už potřetí klientem mBank, ale jakmile dojde k úplnému odrbání mSpoření, jsem rozhodnut v rámci redukce účtu, poláky poslat do zádele..Internetový účet bez platební karty je opravdu k ničemu :-D
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod paty07 19. 3. 2015 19:16

Noxik píše:paty07: Skoro posledni polozka v ceniku - Ostatní služby a potvrzení v Sazebníku
konkrétně neuvedené. Ale to je uz novy cenik, me se jeste tykalo Ostatní služby v sazebníku konkrétně neuvedené.

To jsem si všimnul, ale to je za 200 Kč.
paty07
Diskutér

Odeslat příspěvekod Noxik 19. 3. 2015 20:20

Cenik z 6.5.2014, strana 15, Ostatní služby v sazebníku konkrétně neuvedené - 300 Kc.
Noxik
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků