mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Mrusnok 26. 10. 2016 10:35

Mít možnost si vybrat z jakéhokoliv bankomatu zdarma je pro mě hodně silný benefit.
Podstatné není dluhy splatit, ale spíš to je být schopen splácet.
Mrusnok
Nadšenec

Odeslat příspěvekod .357 26. 10. 2016 14:51

Hlavně to bezplatné cestovní pojištění :-)
.357
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod x-bat 26. 10. 2016 16:17

Haha... V mBank mám "mrtvý" účet, tj. od února je na něm čistá nula. Do toho mi mBank v únoru vydala kartu, kterou jsem neaktivoval. Teď jsem se přihlásil do IB a mám nezaúčtovanou operaci 29kc z 16.10. "poplatek za vedení karty" (disponibilní zůstatek na účtě je tady -29kč). A v IB mám jedinou kartu - "platná do 26.2.2016". :D
x-bat
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Markas1988 27. 10. 2016 09:01

to už je opravdu strop...
Markas1988
Návštěvník

Odeslat příspěvekod x-bat 27. 10. 2016 10:25

Jojo. Jakmile půjdu kolem pobočky mBank, tak účet hned zruším - tedy pravděpodobně prvně budu řešit reklamaci té platby.

A jen 'for fun' - žena moc nečte změny sazebníku, takže nezaregistrovala poplateček 29kč za výběr z bankomatu pod 1500kč. Takže už jim stihla zaplatit 3x 29kč :) Ano, její chyba, měla si ty podmínky přečíst.
x-bat
Návštěvník

Odeslat příspěvekod zivan 27. 10. 2016 10:42

Nemel jsi tam kreditku, zablokoval ji, ale nevypovedel smlouvu? Uctuji poplatek za nastavene 100% inkaso i kdyz se neprovadi.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Greny 27. 10. 2016 10:55

x-bat píše:Jojo. Jakmile půjdu kolem pobočky mBank, tak účet hned zruším - tedy pravděpodobně prvně budu řešit reklamaci té platby.

A jen 'for fun' - žena moc nečte změny sazebníku, takže nezaregistrovala poplateček 29kč za výběr z bankomatu pod 1500kč. Takže už jim stihla zaplatit 3x 29kč :) Ano, její chyba, měla si ty podmínky přečíst.


Tak jsem rád, že v tom nejsem sám :-) já byl včera v ČSOB - sice to taky není ideální, ale k tomu, co používám mi to stačí - mzdu mám dostatečnou na to, aby splnil podmínku obratu :-D a síť bankomatů je taky solidní.
Greny
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x-bat 27. 10. 2016 11:00

Ne, nemel jsem kreditku, rezervu etc., vzdy pouze jednu standardni kartu k mKontu. Tzn. jde o klasicky mBordel.
I na mForu si lide stezovali, ze maji zauctovan poplatek za neaktivni starou kartu (dle podminek to ma byt pouze pro karty vydane od zari 2016). Ve foru sice placaji neco o tom, ze o problemu vi a ze ho opravi vsem automaticky - kazdopadne poplatek mi v IB sviti uz 11 dni :) Tzn. mKlasika.
x-bat
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fremantle 27. 10. 2016 11:15

Tohle jsem tam nějak očekával - taky mám debetku, kterou mi mBank vydala přesně předtím, než oznámila změnu podmínek, že bude účtovat poplatek u karet nesplňujících útratu, tak jsem ji ani neaktivoval. A nyní když oznámili další změnu podmínek, že se začne účtovat i pro neaktivované karty jsem začal panikařit, že ani nevím, jestli jsem tu kartu už nevyhodil, že bych ji ani nemohl aktivovat, tak mě "uklidnilo" až to, že by se to nemělo týkat starších karet, ale stejně jsem tomu moc nedůvěřoval... Naštěstí u mě to proběhlo v pořádku a poplatek mi (zatím?) neúčtují.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod msimcard 27. 10. 2016 14:07

Prosím o radu.

Když oznámila mBank, že bude od 1.3.2015 účtovat poplatek za debetku, tak jsem v IB kartu zablokoval a dal Zrušení. Nyní mám v IB, že je karta zablokována. Kartu už ani fyzicky nemám - vypršela jí platnost.

U manželky v IB má možnost kartu Aktivovat. Nevím, jestli jí fyzicky má nebo už také ne, ale nikdy jí nepoužila.

Čeká nás poplatek? Co udělat proto, aby jsme se poplatku vyhli, když nechceme plnit podmínky a ani rušit účty u mBank?

díky
msimcard
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fremantle 27. 10. 2016 14:12

Na blokované karty poplatek účtován nebude. Na nektivované karty poplatek být účtován může, ale mělo by se to týkat jen karet vydaných od určitého data (teda platnosti nynějších podmínek), takže pokud jde o kartu vydanou dříve, mělo by stačit nedělat nic... u mBank ale teda nikdy nevíš.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod msimcard 27. 10. 2016 14:19

fremantle: Děkuji moc za ověření. Myslel jsem si, že to zatím bude stačit bez žádné aktivity. Teď hlavně aby nevydali novou kartu. Ale to by snad neměli pokud jsem ji zablokoval a dal Zrušení. U manželky to vydání hrozí spíš. Jde nějak oznámit bance, aby novou kartu neposílali a nevydávali po expiraci staré?
msimcard
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Zedna1 27. 10. 2016 14:20

@msimcard
Jak pise fremantle a pokud by prece jen poplatek (chybne) nauctovali, pak reklamovat.
Ale je otazkou, zda naklady na reklamaci nebudou vyssi, nez ten chybne nauctovany poplatek.
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powery 27. 10. 2016 14:23

Ze zákona má spotřebitel nárok na proplacení účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací, čímž se samozřejmě myslí jen reklamace oprávněná.
powery
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 27. 10. 2016 14:38

msimcard: mBank novou debetku nepošle, pokud nejméně 3 měsíce (nebo to bylo 6 měsíců - už si to z hlavy nepamatuji, když tak mě někdo opraví) před expirací původní nebyla provedena ani jedna transakce. Jinak by nezbývalo nic jiného, než ji aktivovat a následně okamžitě zablokovat...
fremantle
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků