mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod SocPredator 6. 3. 2017 20:21

Přiznám se, že mě ta sebevědomá hláška o tom, že to zcela určitě stihnou, řečená 26.2. dost naštvala. Vydržím hodně, ale takhle drzý čelo, to *****!
Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí
SocPredator
Diskutér

Odeslat příspěvekod Franklin 6. 3. 2017 20:26

Tohle je na výměnu pracovníka přes sociální sítě (Jan Molina, viz blog, nebo některý z jeho kolegů). Vytknul bych mu jednak až příliš nasertivní styl, který naštvaného klienta ještě více rozzuří, povrchní odpovědi plné pravopisných chyb, odbornou neznalost a nekonzultování stavu věci s příslušným oddělením.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod 21698 6. 3. 2017 20:57

Psal do konce měsíce, ale ne kterého ... :-)
21698
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vlazy 6. 3. 2017 21:39

Franklin píše:Jestli má mBank poslední zbytek slušnosti,
Nebuď naivní. Tato banka snad někdy nějakou slušnost měla, když nás už první její ředitel Sergius Najar ujišťoval a zároveň neslušně obelhával, že "Obavy, že nejprve chceme získat klienty, a poté zvýšíme poplatky, jsou liché. To se nestane,", "Nulové poplatky u stávajících služeb můžeme zaručit i pro další roky,"?

Vy se někteří z těch bonusů asi zblázníte. Pokud jste se někteří kvůli jejích nevyplacení dostali do finanční krize tak to reklamujte nebo podejte na mBank někde stížnost. Tato banka na vás testuje co všechno a kolik hloupý jejích klient snese a je jim ochoten tolerovat. Jsou tu okolo toho pouze samé kecy ale reakce na to žádná.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 7. 3. 2017 08:02

Tak banka v mFakecu sama uvádí, že komu se to nelíbí, může podat reklamaci ... Ono ne že by mě těch 250 peněz bonusu vytrhlo, nebo uvrhlo do hmotné nouze ... To už se ale nedá považovat za technickou závadu, po tolika dnech (už koncem měsíce musela banka vědět, že má problém) to už je vyloženě úmysl to neřešit, nebo absolutní neschopnost něco řešit. Dnes tomu ještě nechám volný průběh, zítra ráno to už ale nebude v řádu dní, ale dostáváme se do řádu týdnů ... Tak řešit začnu, mimo lampárny a nádraží písemnou reklamací a podnětem ČNB (ono ne že by ČNB něco mohla vyřešit, ale jim by alespoň banka nemusela věšet bulíky na nos jako mOvcím) :-)
Alfréd z hor
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mojmax 7. 3. 2017 09:14

Tak já už jsem reklamaci posílal, zatím se ale neozvali.

edit: tak odpověď už přišla, samozřejmě nic konkrétního:

Dobrý den,

je nám velice líto chyby, která nastala. O daném opoždění víme a pracujeme na jeho odstranění. Dané bonusy budou vyplaceny v co nejkratším možném časovém horizontu.
Děkujeme za pochopení.

Naposledy upravil mojmax dne 7. 3. 2017 09:45, celkově upraveno 1
mojmax
Nadšenec

Odeslat příspěvekod octaviampi 7. 3. 2017 09:45

Pokud nebudou úplně blbí, tak ae při reklamaci podívají víc do historie. Proto zatím váhám.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod venousekh 7. 3. 2017 09:53

Mně napsali toto : "Václave, ještě jednou se velice omlouváme a za prozatím sedmidenní zpoždění. Buďte si jistý, že nás to mrzí víc než vás." .... podotýkám, že je to už asi 6 odpověď. U těch předchozích bylo vždy ještě doplněno : "Bonus bude připsán do konce .. 8 . týdne, února, do konce 9. týdne ..." atd :-)
Intel Dual Core 2 E2180 , deska GB P35-DS3L , 2x1024 MB DDRII dual channel 800MHz Extreme, ATI Radeon HD 3650 512MB DDR3 , Seagate 160GB SATAII + Seagate 250GB SATAII , DVDRW LG H22N , Windows 10 Pro ( or Lenovo B580 , Windows 10 Pro )
venousekh
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Franklin 7. 3. 2017 16:16

Dnes opět SMS: Vase mKreditka Plus ceka na svou prvni transakci. Přitom tento problém jsem reklamoval již 1.12.2016. mBank mi na mLince nedokázala ani sdělit, jestli je prosincová reklamace otevřená nebo uzavřená. Samozřejmě o bonusech taky nemají vůbec žádnou informaci. Tak se mi zdá, že se jim ta banka začíná rozpadat pod rukama. :mrgreen:
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod xkanourek 7. 3. 2017 16:50

Nevím proč, ale už mi delší dobu přijde jako mRealita, že poláci do čr nehlásí v čom se bude Bolek a Lolek šťourat a když náhodou hlásí, tak to nahlásí blbě (od kdy do kdy, rozzsah a pod.)...zdejší robotníci jsou tedy "malinko" nesvéprávní bych řek a na nějakou změnu k lepšímu to nevypadá ani v příští pětiletce...jsem ale stále v mKlidu a těším se na "líné" mKapříky o<:)
xkanourek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod dalich 7. 3. 2017 17:26

Já od mBank s radostí utekl v ČR i v Polsku. Fakt se to už nedalo a barevné omalovánky v IB byly poslední kapkou. Utekl jsem k Bank SMART (PL), což byla taková "truc-mBank", kde sice skoro všechno bylo fakt bez poplatků a bez podmínek, ale služby totální tragédie, zákaznický servis bída a výpisy z účtů se stahovaly na speciálním webu, ke kterému bylo odlišné přihlášení a heslo generované paranoidním programátorem. Zkrátím to, po cestování po polských bankách jsem skončil u ING Bank Slaski. Jo, platím měsíční paušál 7 PLN, sem tam nějaké poplatky, ale nic pro ně není problém a vše funguje jak má. Soukromě jsem z těchto startupů vyléčený.
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 7. 3. 2017 18:44

Tak nelze upřít, že byla "první" ... na to se nezapomíná a člověk z nostalgie nerad ruší ... býval jsem aktivním klientem, pak při nějaké poplatkové revoluci omezil, abych po zavedení IB omalovánek odkráčel do pryč (vzduchobanka) ... ale jak šla doba, exkomunikoval jsem Citi a přešel zpět na mKreditku plus, když se znepoužitelnila vzduchobanka, přesunul jsem své aktivity zpět do mB ... ty omalovánky už jsem tak nějak rozdýchal ... v podstatě jsem se službami mB spokojen, kombinace mKreditky plus a zlaté karty mě přijde velmi výhodná (prodloužená záruka + cestovní pojištění grátis), díky obratu na kreditce nemusím řešit nějaké minimální platby a debetkou si vyberu kde chci a kolik chci ... takže pro mě je mB stále bezpoplatková, nějaké poplatky za převod mezi vlastními účty mě netrápí ... jen mě ty neustálé "potíže" a "neschopnost" mB cokoliv řešit unavuje a začínám se pomalu ohlížet po jiné bonusové kreditce a nějaké "normální" bance (účty mám ve Fio, vzduchobance i equa, tak to bude jen otázka aktuální preference) :-) ... ono přinejhorším začnu snad používat i tu debetku od vzduchobanky :-P
Alfréd z hor
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powlcz 7. 3. 2017 18:49

Založit si účet všude... Že mě to nenapadlo :D
powlcz
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Smurfik 7. 3. 2017 19:30

dalich píše:JZkrátím to, po cestování po polských bankách jsem skončil u ING Bank Slaski. Jo, platím měsíční paušál 7 PLN, sem tam nějaké poplatky, ale nic pro ně není problém a vše funguje jak má.


Je ta banka pro normálního člověka k něčemu dobrá? Jaké to tak může mít výhody a využití?
Smurfik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod dalich 7. 3. 2017 19:50

Smurfik: Pokud nepotřebujete v Polsku řešit platební styk, je to zbytečnost. Já jsem jednou nohou v Polsku, takže má pro mě smysl tam i některé služby používat a neukazovat všechno Burešovi :-)
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků