mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod zivan 2. 5. 2017 19:24

Supermarket -> Služby -> Výpisy z účtů

Jestli to jeste neopravili, tak treba zrizenim kontokorentu se to zas nastavi na HTML.
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ripper6 2. 5. 2017 22:30

Tak co pujcka u mBank mate nekdo zkusenost nove? :)
4,9% p.a. to by stalo za refinanc
doklady mit clovek nemusi a muze bydlet treba pod mostem :)

Me to vyhodilo pri testu na webu 5.01% rpsn
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod guuruu 3. 5. 2017 09:59

zivan: diky
guuruu
Návštěvník

Odeslat příspěvekod zc 3. 5. 2017 14:09

Jak jste se dověděli, že od 2.5.2017 platí nový úrokový lístek a sazebník? Mě nepřišel mail, ani SMS ani jsem nenašel nic ve zpávách v IB. A změny jsem zatím také nedohledal.
zc
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod fc70 3. 5. 2017 16:36

Vypadalo to, že jen reorganizovali pořadí sekcí, aby podnikatelské produkty (a zahraniční platební styk) byly v oddělených sekcích místo zamíchané v nepodnikatelských produktech. Ale nesrovnával jsem to úplně pečlivě řádku po řádce; jen ty nepřesunuté sekce byly nezměněné.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod Spidlacz22 11. 5. 2017 16:14

Moje zkušenost s mBank je negativní.
Účet tam už mám asi 3 roky, ale nepoužíval jsem ho. Nyní jsem chtěl sjednotit bankovní produkty a mít vše u jednoho subjektu a nabídka mBank mě zaujala. Začal jsem žádostí o převod kreditní karty, která má relativně velký limit a používám ji bez problémů už minimálně 6 let. K mému překvapení byla žádost zamítnuta s tím, že mi půjčit (poskytnout kreditku) nemůžou i kdyby byla částka menší. Protože jsem nikdy neměl problém s žádostí o půjčky v minulosti a aktuálně, kromě této kreditky, dlužím pouze drobné, zavolal jsem tam s žádostí o vysvětlení. Bylo mi řečeno, že to neschválili kvůli interním směrnicím banky, které mi nemohou říct. Návrh řešení žádný (nechtěli doložit dodatečně žádné doklady), z jejich strany prostě nazdar kliente.

Absolutně jejich obchodní model nechápu, takže jsem se s nimi místo využívaní naplno rozloučil.
Spidlacz22
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod audiobullys 11. 5. 2017 17:27

Kreditní karty mBank určitě nepřevadí. Pokud byl na původní velký limit tak vzhledem k 5 procentnímu rámci - vaše vydaje tak na novy mini limit třeba logicky nebyla bonita.
Nebo podmínky pro udělení úvěru - zkušebka, výpovědní doba, doba určitá naky dpc či DPP a podobný vymoženosti.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 11. 5. 2017 17:42

Právní nárok na získání úvěrového produktu neexistuje u žádné banky, a rozumná banka nikdy důvod neposkytnutí úvěru nesdělí - pokud by to udělala a ty by ses dozvěděl, že tě ve skóringu vyloučili, protože si nepodlezl laťku třeba z důvodu trvalého bydliště (ve městě/čtvrti, kde bydlíš končí relativně mnoho jejich klientů v exekuci), tak je třeba nařkneš z dyškriminácie, budeš je soudit a oni to projedou... to je lepší takového potížistu, co se vůbec na něco takového ptá odpálkovat.

Tahle banka je marná z mnoha jiných důvodů, ale vytýkat to, že ti nenabídnou žádný, ani jiný úvěrový produkt, protože ti ho jednoduše nedají je docela mimo.

Pravda, vstřícný úvěrový pracovník v "normální" bance by se byl schopen podívat do metodiky a zjistit, kdy by bylo reálné si o úvěr požádat znovu, ale očekávat to u lowcostu... Do McD přece taky nechodíš degustovat tříchodovou večeři se sladěním vín.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 11. 5. 2017 17:53

audiobullys píše:Kreditní karty mBank určitě nepřevadí. Pokud byl na původní velký limit tak vzhledem k 5 procentnímu rámci - vaše vydaje tak na novy mini limit třeba logicky nebyla bonita.
Nebo podmínky pro udělení úvěru - zkušebka, výpovědní doba, doba určitá naky dpc či DPP a podobný vymoženosti.

omyl, mbank nově kreditní karty začala převádět (tuším už někdy od března nebo tak nějak)

ale je to komické, já žádal o převod 10 tisíc karty od monety a potvrzuji neschopnost z jejich strany, měl jsem od nich 3 zmeškané hovory a dál ticho až jsem se aktivně začal zajímat sám, infolinka mi tvrdila, že u monety mám dvě karty a nevědí jakou chci převést (což je blbost - i jsem si zaplatil výpis z registrů a u monety mám opravdu jednu jedinou, jediná další na 10 000 byla jiná kreditka u mbank, takže asi člověk posuzují mou žádost nerozpoznal rozdíl mezi monetou a mbank, když oboje začíná na m :D ), tak jsem jim po prozkoumání výpisu z registrů volal znovu, že mají špatné informace a chci převést tu jedinou kartu od monety, načež se už nikdo neozval a žádost se "zrušeno z mé strany", protože to za 30 dní od žádosti nebyli schopní vyřešit ... po volání na infolinku mi bylo řečeno, že mám požádat znovu a už to projde, místo schválení rovnou přišlo zamítnutí (možná už se jim tam nelíbila ta "stornovaná" žádost o měsíc a pár dní dříve a tak to radši ani nezkoumali dál a zamítli)
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod retron 11. 5. 2017 19:09

mě převedli ZUNO kreditku s poměrně vysokým rámcem a ještě 10% přihodili asi během 3 dní, bez dokládání vše online
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Spidlacz22 11. 5. 2017 20:16

Mě nejde o to, že mi převod karty neschválili, na to mají právo. Vadí mi, že nesdělí důvod a nedají žádné možnosti jak odmítnutí řešit. Prostě konec. Předpokládám, že problém je, že si k nim nenechávám posílat výplatu a nemají tak ověření mého příjmu, ale pak je jednoduché klienta požádat o doložení.
Spidlacz22
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ja ryn 11. 5. 2017 20:56

Nikde nerikaji duvod.
ja ryn
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 12. 5. 2017 06:28

Jak napsal Fremantle. Důvod neříkají nikdy a nikde. V prostředí zákonů proti různým formám diskriminace je to jediné řešení jak se vyhnout soudním sporům. Stejné je to při ucházení se o zaměstnání, to pak člověk dostane nemastnou-neslanou odpověď ve smyslu, že byla dána přednost vhodnějšímu kandidátovi, ostatně úplně stejně je možné pochopit odpověď banky - nejste úplně špatným zákazníkem, ale máme o produkt zájem i od takových, kteří dle určitých statistických kritérií vycházejí, že pro nás budou zajímavější. Přišla by ti taková odpověď lepší?
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ripper6 12. 5. 2017 12:16

Tak mozna i proto pokud tam nechodej / netocej se prachy :)
Jak uz tu jednou Patrik zminil, ze pokud tam lita pres 50K potom je sance na uspech lepsi :)
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 13. 5. 2017 08:42

Počátkem tohoto týdne 9.5.2017 jsem zahájil rušení svého vztahu s mBank. Podal jsem z prostředí IB tři výpovědi (kreditka, osobní účet, podnikatelský účet) s okamžitou účinností z důvodu změny smluvních podmínek, zhruba po dvou dnech přišly SMS k ověření a včera (12.5.) jsem obdržel SMS, že je vše zušeno. Byl to docela fofr a celkem v pohodlí.
barnyss
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků