mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod dropino 14. 5. 2017 10:09

Ahoj, snažím se rovněž zrušit konto v IB, ale chce to po mě vyplnit jako povinné pole předčíslí účtu pro zaslání zbytku peněz. FIO ale předčíslí nemá... Nějaká rada ?
Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci
dropino
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Havers 14. 5. 2017 10:15

Napiš tam nuly.
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 14. 5. 2017 16:43

Presneji receno sest nul.
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gogo fin 14. 5. 2017 21:04

Jsem zde amater, tak nevím, kde mi tu odpověď přiřadí, proto se to týká hlavně "barnyss".
Víte, zrušení účtu v mBance jsem řešil asi 2 roky, mám 45km na nejbližší kiosek, platit za nějaké ověřené podpisy se mi taky nechtělo a v IB jsem nic podobného nenašel. Až zde výše (omlouvam se pokud přezdívku zkomolím) "Fremale" tady hodil odkaz a opravdu jak píšete na základě nesouhlasu s OP jsem taky podal na těch stránkách výpověď a rychlost úžasná, jak píšete. Ale má to své ale. Snad druhý den mi přišel email (nebo SMS už si to nepamatuji), že mi zrušili kreditní kartu. To je asi OK, protože jak kliknu na "Mé karty" už mám u kreditky (a dokonce i u debetky) pouze žádost o znovu aktivování, takže karty snad už nemám, ale do IB se stále můžu přihlásit! Dokonce jsem znova aktivoval zprávu o potvrzení mé výpovědi v IB, znova mi poslali potvrzovací SMS kod, ale stále mám IB funkční. Takže nevím, snad probíhá nějaká výpovědní lhůta, nebo co? Zatím bych nejásal. Rušil jsem to ihned po přečtení přízpěvku je to snad 3 týdny (omlouvám se nemám čas to dohledat, ale to snad není důležité). Důležité bude, jak budeme mít zrušený celý ten podělaný účet u mBanky) A přitom opravdu jsem ji měl tak rád, hodně jsem ji odpouštěl, ale co děla poslední asi 2 roky to se už pro mně nedá ustát! (to jen kdyby to četl někdo z mBanky, protože na mé výtky nikdy nereagovali)
Jen tak pro zajímavost, rušil jsem otci účty u ZUNO a AirBank a najít to v IB je zcela bez problému, z domova bez ověřených a doporučených snad do 3 dnu bylo u obou IB mrtvé. Jaké ověřování, když banka má můj e-mail, mé telefonní číslo, vstup do IB si chrání jménem a heslem (co ještě chce ověřovat). Už jsem jim i navrhl, pokud se bojí o nás zákazníky, že někdo místo aby nám "vyluxoval účet", tak nám přímo vypoví smlouvu (to by byla nejmenší škoda)
U mBanky mi vadí, že běžný uživatel (jako jsem já) ten odkaz na zrušení účtu nenajde, Tak jako u ZUNO, nebo AirBanky jsem to zvládl bez problému, což by snad měla být základní a srozumitelná informace pro každého klienta. Má zkušenost tedy je, jak budu zřizovat další účet, tak se budu koukat na to, jak je složité ho vypovědět, Protože právě mBanka zavedla tu nepříjemnou praktiku za neaktivitu. Nenakupujete kartou, platíte poplatky. Takže se klidně může do budoucna stát - Nepouživáte účet, budete platit za neaktivitu" Kdo už ji nepoužívá jako já a dozví se to třeba za 5 let, je tam už pěkný dluh pro exekutora.
Proto pro mne jsou důvěryhodnější banky, které netrestají za pasivitu, ale odměňují za aktivitu. Třeba spořící účet u AirBankse úročí vždy 0,5% (ať platím kartou nebo né, tento úrok mám jistý,i když jsem třeba v komatu v nemocnici), ale jak zaplatím 5x platbu kartou, tak mám úrok 1% (odměna za aktivitu 0,5%) a proto tam teď místo mBanky platím. Takže asi tak a omlouvám se všem za obsáhlý příspěvek, ale tak nějak jsem se asi potřeboval vypovídat!
Naposledy upravil gogo fin dne 14. 5. 2017 21:49, celkově upraveno 1
gogo fin
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Franklin 14. 5. 2017 21:34

Přístup do IB a na mLinku mi mBank automaticky zablokovala přesně 3 dny po zrušení posledního produktu.
To znamená, že poslední 3 dny jsem měl funkční IB, ale nebyly v něm aktivní žádné produkty.
Potvrzení o zrušení IB a mLinku přišlo v SMS.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod gogo fin 14. 5. 2017 22:04

Takže se Vám "Franklin" omlouvám, byl jste to vy, kdo mi zde dal ten odkaz na výpověď mBanky a já teď zkomolil Vaší přezdívku, ale jak píšu výše vše platí a opravdu jsem zvědav jak to dopadne. Zatím se občas do IB mBanky přihlásím, jestli nemám nějaký poplatek (třeba za nepoužívaní IB) To si snad oba dokážeme představit. Víte, já bych to bral, kdyby byli pořád ve ztrátě,že je akcionáři tlačí na dividendy. Ale už se chválí zisky, proč to dělají to nechápu a hlavně mě už to ani nezajímá. Můj zájem je, jen abych se od nich "vyvázal" pokud možno bez velkých vedlejších nákladů. Protože uznejme si, že všichni my zde jsme lidé, kteří ty peníze nemaji zadarmo, tak šetříme každý "krejcar"
Jo a za jak dlouho Vám přišlo to potvrzení o zrušení celého účtu, protože já jsem to re
šíl těsně po vašem přízpěvku?

děkuji moc
gogo fin
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jichaj 15. 5. 2017 07:20

gogo fin píše: Třeba spořící účet u AirBankse úročí vždy 0,5% (ať platím kartou nebo né, tento úrok mám jistý,i když jsem třeba v komatu v nemocnici)...


edit: Aby nedoslo k mylce, bez aktivniho pouzivani je urok v Airbance 0%.
Naposledy upravil jichaj dne 15. 5. 2017 13:10, celkově upraveno 1
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod mojmax 15. 5. 2017 09:11

Máš na mysli čokoládu Milku? :-)
mojmax
Nadšenec

Odeslat příspěvekod gogo fin 15. 5. 2017 10:56

Tak těch 0% bez aktivního účtu jsem si ani nevšiml (myslím si, že na začátku ta podmínka nebyla), ale o to ani moc nejde. Od založení účtu mám plateb vždy dost, i když aktívně používám karty 3 bank. Hlavní je, že není poplatek za neaktivitu. Protože teď jak už mBanku nepoužívám, tak se přesto musím občas přihlásit do IB, jestli tam mám ještě těch 50kč, nebo už mi to strhli za nějaký poplatek za neaktivitu. Zatím nic takového nezavedli, ale hlídat si to musím. U nepouživané karty mBank to šlo nějak obejít, ale změny v mBank jsou tak časté, že si to raději občas zkontroluji, jestli něco nezavedli v rámci zkvalitnění služeb zákazníkům.
Doufám, ale že výpověď běží a po nějaké době mě zruší a budu mít klid. Tím samozřejmě nechci říct, že mBanka je nanic. Někomu její podmínky můžou vyhovovat! I pro mne byla stále bezpoplatková, ale kdo si má ty stále změny hlídat kdy je co třeba a kolik zaplatit, aby byla bezpoplatková.
gogo fin
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ripper6 15. 5. 2017 21:50

gogo fin: problem je ze zmenit se ti to muze kdekoliv, takze reseni je to vubec nemit a nebo mit pouze 1x ucet u daneho top ustavu a ten jediny hlidat a pouzivat a nebo sledovat finexpert a doufat ze to jsem nedaj pozde :) Pripadne hold jeste 30 - 50kc prezijes, horsi je takovej pak dluh treba 10K a vic :)
Proto se treba nekdo divi ze nekomu vyhradne jen staci mBank vcetne spatnyho kurzu a jeste rekne ze je spokonej, proste fajn banka :)
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod Gandalf007 16. 5. 2017 11:18

Včerejší dotaz mi zmizel - tak ho zadám znovu: Pokud u mBank vypovím produkt v IB, vyskočí mi na závěr info, že mám čekat na potvrzovací zprávu ve složce Zprávy, kterou potvrdím sms-kódem. Ani druhý den mi zatím žádná zpráva v IB ani sms nedorazilo. Je to normální?
Gandalf007
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Suky. 16. 5. 2017 11:34

Pokud si vzpomínám, vypovídal jsem na dvakrát, napřed KK a pak celý účet, ta zpráva se tam objevila vždy až druhý den někdy odpoledne.

A pak až další den (zase odpoledne) zhasli :-)
Suky.
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod chjoo 16. 5. 2017 12:14

Taky jsem na zprávu v IB čekal den a půl. Pak ještě v IB odsouhlasíš pdf potvrzení z emailu.
chjoo
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Gandalf007 16. 5. 2017 20:14

Díky za info, pánové. Zpráva dorazila po cca 24 hodinách. Vše další tak, jak jste popsali.
Gandalf007
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zedna1 18. 5. 2017 20:58

Vodafone zdražuje mVolání. „Flat“ se 4 GB bude o stovku dražší
http://www.mobilmania.cz/bleskovky/voda ... fault.aspx

Vážený zákazníku, snažili jsme se nezdražit, ale nepovedlo se, takže vám od příštího měsíce zdražíme váš tarif o sto korun.

To je převyprávěné sdělení, které ve faktuře nyní nacházejí zákazníci Vodafonu s tarifem mVoláním od mBank. Namísto paušálu 599 Kč měsíčně si tak zákazníci sáhnou každý měsíc do kapsy pro 699 Kč. Nebo také ne, mají totiž možnost od smlouvy odstoupit.
...
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků