mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lenka_2 29. 4. 2020 21:33

Je u vás to připsání/nepřipsání bonusu za Revolut v souladu s touto tabulkou z fóra Revolutu?

Obrázek

U mě to sedí. Za Revolut 3.3. bonus nepřipsán (MCC možná 6012), za 12.3. připsán (MCC by měl být 6540).
Promokódy v profilu.
Lenka_2
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 4. 5. 2020 15:10

Dobrý den pán,

kontrolou v příslušném oddělení mBank bylo zjištěno, že na naší straně došlo k ojedinělé technické chybě a nedošlo k automatickému vyplacení bonusu za používání kreditní karty. Neprodleně po zjištění došlo k nápravě a bonus ve výši 200 Kč Vám byl vyplacen dne 30.4.2020.

Jménem mBanky se Vám velice omlouváme za způsobené starosti.


S přáním hezkého dne

Patrik Mihalcsak
Mladší špecialista oddelenia reklamácií

za mě cajk a to jsem nic nereklamoval
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod octaviampi 4. 5. 2020 15:36

To psal nějaký hotentot.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 4. 5. 2020 15:37

A co je tam tak tragického, kromě slovenského oslovení a pár specialitek?
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 4. 5. 2020 20:41

Když pomineme tu husákovsko-babišovskou českoslovenštinu, tak hlavně to, že ta "ojedinělá" chyba asi moc ojedinělá nebude, když postihla větší počet zdejších diskutérů.
Promokódy v profilu.
Lenka_2
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomas999 4. 5. 2020 20:52

retron píše:Dobrý den pán,

kontrolou v příslušném oddělení mBank bylo zjištěno, že na naší straně došlo k ojedinělé technické chybě a nedošlo k automatickému vyplacení bonusu za používání kreditní karty. Neprodleně po zjištění došlo k nápravě a bonus ve výši 200 Kč Vám byl vyplacen dne 30.4.2020.

Jménem mBanky se Vám velice omlouváme za způsobené starosti.


S přáním hezkého dne

Patrik Mihalcsak
Mladší špecialista oddelenia reklamácií

za mě cajk a to jsem nic nereklamoval

To len tak poslali? Myslíte, že ma zmysel reklamovať ak my vyplatili o cca polovicu menej ako som rátal? Nepodarilo sa vam od nich niekedy dostať “výpis” transakcii a jednoznačne napísať aká odmena za ňu bola?

Kamarát takto reklamoval nepripísanie v SK VÚB a poslali mu Excel všetkých jeho transakcii za mesiac aj aká odmenu za danú transakciu bola...
Tomas999
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 4. 5. 2020 22:53

@Tomas999, a víš třeba to, že u mBank pro odměny rozhoduje (narozdíl od jiných bank) nikoliv datum zaúčtování plateb kartou, ale datum jejich skutečné realizace, a dále že se cyklus odměn bere dle kalendářního měsíce, a ne dle účetního období kreditky? Tyto dvě věci si u mBank dost lidí i dle tohoto fóra plete hlavně proto, že konkurenční banky to mají typicky dle data zaúčtování plateb + dle účetního cyklu kreditky. Tedy teď v dubnu vyplácela mBank odměny za platby, které byly skutečně realizované (nikoliv zaúčtované!) od 1. do 31.3. Pokud toto víš a přesto ti odměny nevycházejí (což se mi u mBank ještě nestalo, vždy mi to při uvědomění si výše popsaných dvou pravidel sedí na haléř), tak ještě zvaž, zda je dráždit v případě, že jsi tam měl hodně (co do počtu či objemu) "neobvyklých" plateb typu dobití Revolut či výběr z bankomatu skrz Curve. Za to sice zatím odměna je, ale pokud bys na to upozorňoval, nebylo by to rozumné...
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 5. 5. 2020 09:53

jo přišlo to jen tak samo od sebe z mailu /mBank/-Reklamace předmět Vyjádření k reklamaci/stížnosti REK
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas999 5. 5. 2020 11:57

minarjo píše:@Tomas999, a víš třeba to, že u mBank pro odměny rozhoduje (narozdíl od jiných bank) nikoliv datum zaúčtování plateb kartou, ale datum jejich skutečné realizace, a dále že se cyklus odměn bere dle kalendářního měsíce, a ne dle účetního období kreditky? Tyto dvě věci si u mBank dost lidí i dle tohoto fóra plete hlavně proto, že konkurenční banky to mají typicky dle data zaúčtování plateb + dle účetního cyklu kreditky. Tedy teď v dubnu vyplácela mBank odměny za platby, které byly skutečně realizované (nikoliv zaúčtované!) od 1. do 31.3. Pokud toto víš a přesto ti odměny nevycházejí (což se mi u mBank ještě nestalo, vždy mi to při uvědomění si výše popsaných dvou pravidel sedí na haléř), tak ještě zvaž, zda je dráždit v případě, že jsi tam měl hodně (co do počtu či objemu) "neobvyklých" plateb typu dobití Revolut či výběr z bankomatu skrz Curve. Za to sice zatím odměna je, ale pokud bys na to upozorňoval, nebylo by to rozumné...

To viem. Je pravda, že to čo mi chýba sú cca len platby na Revolut a Paysend, takže to nechám tak a zmierim sa, že za to už (asi) nie sú odmeny ani po zmene MCC.
Tomas999
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 5. 5. 2020 16:56

Tak to máš v pořádku, za Revolut a Paysend bonusy nedávají pokud vím.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 5. 5. 2020 17:33

Za Revolut někdy bonus dávají - záleží jaký si toho dne vylosují MCC. Teď už by to mohlo dobře fungovat přes Curvu s vypnutou funkcí Fronted. Zkusíš zaplatit a pokud je dnes kód 6012, platba neprojde a můžeš jít v klidu spát s vědomím, že by to bylo stejně bez bonusu. Zítra to zkusíš znova - bude-li kód jiný, platba projde.
Lenka_2
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 5. 5. 2020 17:49

Takhle to asi nefunguje, všichni mají Fronted přednastaven vypnutý, tak proč jim ty bezbonusové platby doteď prošly?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 5. 5. 2020 18:08

A nebylo "Fronted" zavedeno až teď? (Tím neříkám, že to musí fungovat.)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 5. 5. 2020 18:14

Samozřejmě Fronted v březnu ještě neexistovalo. A za dubnové platby se ještě bonusy nepřipisovaly.
Lenka_2
Diskutér

Odeslat příspěvekod srato 10. 5. 2020 16:57

Nemáte někdo v současnosti problém s internetovým bankovnictvím? Cca 2 dny zpět mně kromě úvodní obrazovky (se soupisem účtů) nelze zobrazit žádná jiná (historie, nastavování limitů, žádosti, ...) vždy to skončí na obrazovce s hláškou
"Nastala chyba připojení k mBank. Mohla být způsobena nastavením firewallu, proxy, nebo nastavením prohlížeče. Pro obnovení stiskněte Ctrl+F5, nebo Ctrl+Shift+F5."
Chyba se projevuje na obou PC co mám doma pravděpodobně po aktualizaci Firefoxu (nyní verze 76.0.1. (64bit)
srato
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků