Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
memorix píše:Mam tady jednu technickou poznamku (ale asi ji priznivci mBank uz znaji), z uctu lze v hotovosti kartou vybirat pouze 3x denne! Netvrdim tedy, ze by nekdo potreboval bezne vybirat 10x denne, ale je to prazvlastni. Stejne tak v zahranici...ony neomezene vybery z bankomatu jsou vlastne tri vybery z bankomatu (mBank si slovo neomezene abstrahuje do velmi omezenych podminek). Pekny vikend.
Dobrý den,
S lítostí Vám musíme oznámit, že žádost č. GMP0265XXXXX byla zamítnuta z důvodu uplynutí období 3 měsíců, určeného pro doručení požadované dokumentace do mBank.
S pozdravem,
Tým mBank
Tato zpráva byla vygenerována automaticky, neodpovídejte na ni prosím.
V případě jakýchkoliv pochybností nebo otázek, kontaktujte prosím operátora mLinky na telefonním čísle 844 777 000.
Dobrý den,
rádi bychom Vás informovali, že Vaše žádost je nadále ve zpracování a předchozí automaticky generovaný email neberte prosím v potaz.
Děkujeme za pochopení a za případné komplikace se omlouváme.
S přáním hezkého dne
S pozdravem,
Tým mBank
Tato zpráva byla vygenerována automaticky, neodpovídejte na ni prosím.
V případě jakýchkoliv pochybností nebo otázek, kontaktujte prosím operátora mLinky na telefonním čísle 844 777 000.
Dobrý den,
Rádi bychom Vás informovali, že Váš účet/účty, zřízené na základě žádosti číslo GMP0265XXXXX, jsou plně aktivní.
Pokud jste doposud neaktivovali přístup do Internetového bankovnictví a mLinky pomocí dočasného identifikačního čísla klienta a dočasných hesel, udělejte to, prosím, a nastavte si vlastní přístupová hesla. Nezapomeňte si také zaznamenat Vaše trvalé identifikační číslo klienta, které Vám bude vygenerováno po prvním přihlášení.
Pokud jste o kartu doposud nepožádal a chcete ji získat, podejte novou žádost prostřednictvím internetu nebo kontaktujte operátora mLinky 844 777 000.
Děkujeme Vám za využívání našich služeb.
S pozdravem,
Tým mBank
Tato zpráva byla vygenerována automaticky, neodpovídejte na ni prosím.
V případě jakýchkoliv pochybností nebo otázek, kontaktujte prosím operátora mLinky na telefonním čísle 844 777 000.
Historie podané žádosti
*
Status
Změna statusu
Popis statusu
Poznámky
*
žádost byla registrována
19-03-2009, 19:14
žádost byla registrována v systému - čeká na zpracování
*
Žádost přijata
19-03-2009, 19:15
Vaše žádost byla přijata k realizaci
*
Příprava zásilky
19-03-2009, 19:15
Žádost se zpracovává ? připravují se dokumenty pro klienta
*
Čekání na dokumenty
19-03-2009, 19:15
mBank čeká na doručení podepsané smlouvy a ostatních potřebných dokumentů
*
Čekání na dokumenty
26-06-2009, 11:25
mBank čeká na doručení podepsané smlouvy a ostatních potřebných dokumentů
*
Finalizace
26-06-2009, 11:26
Dokumentace doručená do mBank je v pořádku ? žádost čeká na registraci v transakčním systému mBank
*
Zakončení procesu
26-06-2009, 11:26
Proces byl zakončen. Přejeme Vám příjemné využívání našich služeb
*
Zamítnutí žádosti
25-06-2009, 12:24
Žádost nebyla bankou mBank schválena. Podrobné informace o důvodu zamítnutí žádosti jsme zaslali na uvedenou e-mailovou adresu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků