mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod SocPredator 9. 6. 2013 19:39

LGA píše:Na kartě mám nastavený denní limit 100 Kč. Při nákupu v Kauflandu jsem bez problému zaplatil nákup skoro za tisícovku.

Kdo by v tomto případě nesl náklady při zneužití karty?


Náklady při zneužití karty nese banka, dle podmínek. Limit na kartě s tím nesouvisí. To je služba pro klienta, že nefunguje, je pak na reklamaci - nikoli spekulaci se zneužitím a jiné kdyby...
Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí
SocPredator
Diskutér

Odeslat příspěvekod Proti srsti 9. 6. 2013 21:11

Skoro za tisícovku? Takže s PINem? V tom případě ponese odpovědnost držitel.

Nastavování limitů není k ho..u, ale je potřeba mít na paměti, že se uplatní jen u online transakcí. Což evidentně není tento případ.
Proti srsti
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod gogospk 9. 6. 2013 21:19

Proti srsti píše:Skoro za tisícovku? Takže s PINem? V tom případě ponese odpovědnost držitel.

Nastavování limitů není k ho..u, ale je potřeba mít na paměti, že se uplatní jen u online transakcí. Což evidentně není tento případ.


Jak zařídím ve frontě u pokladny, aby ta moje konkrétní operace na POS proběhla v On-line režimu a ověřily se tak mnou nastavené limity v IB mBanky? Dnes je již běžné, že i starý kontaktní delfín jede občas off-line ..... u bezkontaktních karet mBanky je to téměř jistota.
gogospk
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Proti srsti 9. 6. 2013 22:07

Nevím, jestli ten dotaz je myšlen vážně, ale odpovím.
Samozřejmě to nezařídíš nijak.. Vlastnosti karty, včetně toho, jestli karta umožní offline nebo ne a v jaké výši, si nastavuje vydavatel, ne držitel.
Proti srsti
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 9. 6. 2013 22:08

Asi nezařídíš... Mně kdysi říkali v nějakém hotelu, že transakce do 2000 Kč nejsou online, nejspíš záleží na kombinaci obchodník/banka.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gogospk 9. 6. 2013 23:27

Proti srsti píše:Nevím, jestli ten dotaz je myšlen vážně...

Jistě že nebyl myslen vážně, stejně tak jak nikdo nemůže brát v reálné současnosti vážně nastavení limitů karet v IB mBanky :-D
gogospk
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vpe 10. 6. 2013 00:55

Tomáš Marný píše:Asi nezařídíš... Mně kdysi říkali v nějakém hotelu, že transakce do 2000 Kč nejsou online, nejspíš záleží na kombinaci obchodník/banka.


Podlimitní transakce, to je veci obchodnika. Jestlize drive meli dialup overovani, tak to bylo asi docela pomale a drahe. Obchodnik pak na takove transakce nese asi vetsi riziko.
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod msimcard 14. 6. 2013 12:11

Zdravím,

u mKonta jsem zrušil SIPO platbu asi před týdnem a i přesto se mi dnes částka strhla z účtu. Mezitím jsem tu samou částku zaplatil z jiného účtu jednorázově.

Jak je to možné, když již je minimálně týden zrušené?

Jde to ještě zpětně nějak stornovat? Ať už to SIPO a nebo ta jednorázová platba, aby to tam neměli 2x ?

děkuji za pomoc
msimcard
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Franklin 14. 6. 2013 13:24

msimcard:

Doporučuji pozorně si přečíst toto:
http://www.mbank.cz/osobni/mkonto/inkaso-a-sipo/#tabs=1
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod myšpulín 14. 6. 2013 13:52

Změny v inkasování SIPO jsou vždy na delší dobu u všech bank. Ona to totiž tak trochu déle zpracovává Česká pošta.
Teď to budeš muset řešit nespíš přímo s poštou.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 14. 6. 2013 14:33

S poštou nic nevyřeší, ta peníze odešle příjemcům, takže jedině s nimi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod msimcard 14. 6. 2013 14:42

podle mne je to chyba banky. Cca 10 dní na to, aby zrušila SIPO mi nepřipadá jako krátká doba.
msimcard
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Joezbrna 14. 6. 2013 14:49

PatrikChrz píše:S poštou nic nevyřeší, ta peníze odešle příjemcům, takže jedině s nimi.

Pošta by měla poslat prachy příjemcům 1x, zatímco prachy dostala 2x. Vrátit by je měla automaticky (viz vydání bezdůvodného obohacení). Dotazem na poštu nic nezkazíš.
Joezbrna
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod msimcard 14. 6. 2013 15:04

PatrikChrz píše:S poštou nic nevyřeší, ta peníze odešle příjemcům, takže jedině s nimi.


Pošta by měla poslat prachy příjemcům 1x, zatímco prachy dostala 2x. Vrátit by je měla automaticky (viz vydání bezdůvodného obohacení). Dotazem na poštu nic nezkazíš.


Jenže já tu druhou platbu zadával jednorázově(nešlo to přes SIPO) , takže se obávám, že mi s tímto ČP nepomůže, protože platbu dostala jen 1x.

Prostě si myslím, že mBank v dnešní elektronizované době pochybyla. Nezrušit za cca 10 dní SIPO platbu mi přijde divné. A pokud je to normální, tak je to ještě divnější, že si na to nikdo nestěžuje.
msimcard
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Joezbrna 14. 6. 2013 15:09

Aha, já to pochopil tak, že 1) pošta si strhla SIPO a 2) jsi zaplatil SIPO poště jednorázovou úhradou (což je také možné).
Ano, je to jak píšeš, prachy 2x dostal příjemce, SIPO + přímo, takže požádat příjemce o vrácení platby. TO by neměl být problém, když mu k tomu pošleš údaje o platbách, aby je dohledal.
Joezbrna
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků