od gogo fin 28. 1. 2017 08:00
Nepředpokládám, že to tu čte někdo z mBank, ale pokud přece jenom, tak se prosím zamyslete! Měl jsem u Vás všechny možné účty (v počátku ta jejich kominace byla skvělá a dávala smysl). Dnes je to upřímně KATASTROFA . Už pár měsícu mBanku nepoužívám a mám ji jen proto, že máte složitý proces jejího zrušení! Dnes mi přišel na email nějaký legrační výpis za rok 2016, což mi snad nikdy předtím nepřišlo a jsem u mBank jako jeden z prvních klientů, ale o to nejde! Připadá mi absurdní, že u každého účtu je 0 (slovy "nula") a vy mi děkujete za využívaní služeb. Nepřijde Vám to trapné!? Spíše bych od Vás čekal dotaz -"Proč nevyužívate naše super služby", nebo tak nějak. Tam bych Vám třeba napsal, proč nepoužívám mKonto EMax, EMaxPlus atd. a mohli bychom se bavid dál, ale asi o to nestojíte!
Každopádně každou kritiku na Vás zakončím svým pravdivým tvrzením "Děkuji Vám moc, že jste přišli na náš bankovní trh, děkuji Vám co jste mě naučili, děkuji Vám, že jste mě odebrali z molochů ČS a KB. Nějak jste ale zapomněli, že konkurence Vám narostla a pokud Vám stačí jen to, že mě máte jako klienta, který má X účtů a na každém 0 tak dobře , je to Vaše strategie a chápu, že zjednodušení zrušení účtu by bylo pro Vaší reklamu katastrofa!!!
s pozdravem Lupkovič