Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
hannys85 píše:Tak to nestraš...Právě jsem dokončil aktivaci účtu, který jsem založil na partnerku (předchozí účet měla v do 7/2018, kdy byl převeden v rámci mobility do RB) a i přesto, že jsem zadal schválně jiné tel. číslo i jiný email než měla předtím, tak stejně dostala stejné ID a dokonce v IB jde vidět poslední úspěšné a poslední neúspěšné přihlášení právě někdy z 7/2018. Dokonce na mobil, který měla předtím registrovaný u mbank dostala sms o tom, že došlo ke změně tel. čísla. Jestli ji nic nepřipíší, tak pak obratem zase ruším.
tocassido píše:Mě by třeba zajímalo, jak to, že banka má mé údaje, když je to tak 8 let co jsem účet zrušil.
Žádný souhlas GDPR jsem jim nedal, takže by tím pádem ani neměli zjistit mé údaje.
Každopádně mám též stejné ID jako před 8 lety. Jsem zvědav jestli se bonus připíše.
Finmxpert píše:tocassido píše:Mě by třeba zajímalo, jak to, že banka má mé údaje, když je to tak 8 let co jsem účet zrušil.
Žádný souhlas GDPR jsem jim nedal, takže by tím pádem ani neměli zjistit mé údaje.
Každopádně mám též stejné ID jako před 8 lety. Jsem zvědav jestli se bonus připíše.
Banka vaše údaje nemůže po ukončení smluvního vztahu zpracovávat. Ze zákona je však musí alespoň 10 let uchovávat.
tocassido píše:Finmxpert píše:tocassido píše:Mě by třeba zajímalo, jak to, že banka má mé údaje, když je to tak 8 let co jsem účet zrušil.
Žádný souhlas GDPR jsem jim nedal, takže by tím pádem ani neměli zjistit mé údaje.
Každopádně mám též stejné ID jako před 8 lety. Jsem zvědav jestli se bonus připíše.
Banka vaše údaje nemůže po ukončení smluvního vztahu zpracovávat. Ze zákona je však musí alespoň 10 let uchovávat.
Ale lze je tedy použít pro kontrolu zdali jsem u nich měl někdy účet?
Pokud je nesmí zpracovávat pochopil bych, že mé údaje mohou použít pro nějaké podezření z finančáku nebo od policie, ale ne pro své vlastní účely.
Každopádně by to neměnilo nic na tom, že ve svých podmínkách akce není psáno, že je to pouze pro nové klienty, kteří nebyli nikdy v minulosti zákazníky banky.
Žádost založena 26.11 a dnes teprve založen účet. Odměna zatím nepřipsána.
minarjo píše:... ale nelze provést odchozí tuzemskou platbu, vždy s hláškou, že tato služba je momentálně nedostupná (přitom dostupná je, mně převody fungují)....
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků