od Markil 5. 3. 2019 17:10
Tak jsem kartu nyní nakonec snad zprovoznil, minimálně google pay… Kde byl problém úplně přesně nevím. Šel jsem s ní dnes platit a 2x mi to zamítlo platbu s hláškou špatný PIN. Chyba v PINu ale rozhodně nebyla. Díval jsem se pak do IB, karta normálně aktivní, limity nastaveny dle toho, co jsem si zadal po aktivaci. Prostě nic divného. Google Pay stále nenabízelo. Tak jsem přes IB zadal, že chci změnit PIN (ten jsem ale nastavil stejný, jako včera při aktivaci karty) a hle, po "změně" PINu najednou GooglePay naběhl. Tak doufám, že už tou kartou i zaplatím v obchodě...
Jediné co mne napadá, že se ta karta nějak v systémech mBanky včera správně neaktivovala, i když mě to hlásilo, že je aktivní a i přímo v IB, kde jsem to snad 5x kontroloval, vypadalo vše OK. Jinak mě jiný důvod nenapadá... Ještě uvidím, jestli s ní teď už půjde platit. Kartu jsem včera aktivoval přes aplikaci v mobilu. Dnes už jsem ten PIN měnil radši doma na počítači přímo v IB. Předpokládám, že to byla nějaká ojedinělá chyba při aktivaci karty, ale kdyby náhodou někdo potkal podobný problém, mohla by pomoci změna PINu...