od philmencz 3. 12. 2020 09:05
Musím uznat, že nevím, kde bude chyba, jestli v CZ vedení anebo přímo v "matce" mBank PL, ale zřejmě kombinace obojího.....přivítal jsem možnost mKarty Svět - to snad jako jediné za poslední roky hodnotím jako plus, ale zbytek?
Šaškárna s mSpoření a trapnými jakoby 8 obálkami na spoření je jen vedlejší....ale, že zřízení 1 takového cíle bude trvat při webovém sjednání několik dnů a ještě navíc čeká "na schválení", tak to mě úplně dostalo do kolen.....takže já si chci vytvořit svůj vlastní cíl pro mé vlastní peníze a již 2 dny čekám, že mi toto moje usilí banka schválí.
Když jsem se zeptal operátorky, co na tom tak dlouho trvá, tak odpověď byla, že moje žádost je v pořadí a čeká na schválení....na dotaz, kdy se k tomu robot nebo dokonce snad člověk dostane, aby mi schválil, zda můj cíl pro moje peníze je pro banku v pohodě a můžu si začít spořit na co já chci, tak odpověď byla - vyčkejte několik dní, přijde vám e-mail....další věc byla - přijde výpis z účtu a pokud vám někdo poslal okamžitou platbu, tak se z něho nedozvíte ani jméno protiúčtu a ani číslo účtu ze kterého to přišlo.....v kontrastu s tím, že na okamžitých platbách "makají" už víc než rok a ještě za to budou chtít 1,-Kč/platba, tak nakonec jsem raději přeposlal vše jinam. Nejsem úplně náročný, takže mně např. IB ani SmB nevadí a celkem dobře se v něm pohybuji, ale přístup této banky je pro mě záhada .... lovit klienty na bonusy, ale pak servis a služby na nízké úrovni, nevím co čekají.....