Franklin píše:cz01: Ta soudružka z mBank je lehce zmatená a míchá různé věci dohromady. Možná se právě vrátila ze školení, kde moc dobře neposlouchala. Přesně to odpovídá tomu, co říkám dlouhodobě: všichni šikovní lidé dávno pracují v jiných firmách.
Nebo třeba byli odejiti v rámci snižování nákladů. Tož se přijmou noví méně zkušení lidé, ale očekává se od nich podání stejného (nebo rovnou vyššího!!) výkonu, ale chudáci neznalí provázanosti a nemajíc hluboké znalosti jaksi tápou. To ale zákazníky nezajímá, takže častou jdou rovnou jinam, kde je stabilní sehraný team (což přes okamžitá čísla moc vidět není). A když nastoupí manažer (a že jich všude je) a začne seřezávat náklady, tak to není vidět hned, ale kvalita jde dolů. Růst/pokles financí je však vidět každý měsíc. To platí obecně ne speciálně pro mBanku... V mBank je modlou nový klient a asi (zřejmě?) i nový zaměstnanec. Stabilní a zkušení pracovníci jsou "darmožrouti".
Management už je odtržen od reality, měl by chápat, že finance jsou až ODMĚNOU za dobře provedenou službu standardní nebo vyšší kvalitu - to platí především pro nízko nákladové (bez poplatkové) společnosti. Tlak na zamíky asi musí být, ale aby pracovali ve stresu je naprosto a zcela úplně k ničemu, může to vést až k destrukci (např. najednou odejde cluster lidí - toho se bojí každý rozumný manager). mBank po zavedení poplatků je pro mě na úrovni velkých molochů ČS, ČSOB, jenže ty mají hodně silnou historickou strukturu firem na rozdíl od mB (naked swimmer between sharks).
A zrovna v bankovnictví v CZ je konkurence obrovská a možnost rychlosti změny (převodu $) okamžitá 1D !
Získání dobrého jména a povědomí o kvalitě služeb trvá rok-y...