mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod bourač 18. 7. 2012 20:48

gogospk: já nepíšu že karta přinutí terminál k platbě offline, :-)) píšu že karta přinutí terminál k připojení k bance aby proběhlo ověření dostatečného zůstatku na účtu a také souhlas ze strany účtu zda může transakce vůbec proběhnout :shock: karty mBank umožňují klientovi nastavit si např. blokaci některých druhů transakcí...
než terminál tento proces zahájí nejprve porovná zadaný pin (ten je na chipu karty) - jeli pin správný připojí se k bance...
při použití karty mBank, při entrování pinu je tento okamžitě akceptován terminálem, pak je 2-3 sec prodleva a do terminálu přijde schválení/zamítnutí + na mobil klienta přichází notifikační sms o události na účtu.
bourač
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DoubleSix 19. 7. 2012 08:01

Asi to nepatří sem, ale zrovna se o tom bavíte.
Překvapily mě nové platební terminály od ČS v Penny. Umožňují již bezkontaktní platby. Ale hlavně klasickou cestou (zasunutí karty do terminálu) se na nich platí nejrychleji ze všech terminálů. Po vložení PIN problikne hláška o "off-line" transakci a hned to vyplivne hlášku "dokončeno" a "vyjměte kartu". U ostatních terminálů je vidět, že se terminál připojuje, ověřuje, schvaluje, odpojuje. Ale v Penny nic.
DoubleSix
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gogospk 19. 7. 2012 08:14

bourač píše:gogospk: já nepíšu že karta přinutí terminál k platbě offline, :-)) píšu že karta přinutí terminál k připojení k bance aby proběhlo ověření dostatečného zůstatku na účtu a také souhlas ze strany účtu zda může transakce vůbec proběhnout :shock: karty mBank umožňují klientovi nastavit si např. blokaci některých druhů transakcí...
než terminál tento proces zahájí nejprve porovná zadaný pin (ten je na chipu karty) - jeli pin správný připojí se k bance...
při použití karty mBank, při entrování pinu je tento okamžitě akceptován terminálem, pak je 2-3 sec prodleva a do terminálu přijde schválení/zamítnutí + na mobil klienta přichází notifikační sms o události na účtu.


Pokud je POS na pokladně v režimu off-line , tak se v mBance ověruje leda tak velké prd a můžu si tam nastavit v limitech a blokací, co je libo a stejně platba proběhne, i když budu mít na mKontě 0,00Kč. To jen k těm "výhodám" mBanky .... :-)
gogospk
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Ency 19. 7. 2012 08:16

No a bezkontaktni platba trva asi vterinu ...
Budoucnost patří atomu.
Smrt Bursíkovi
Majkl má rád garáž, ale stydí se za to. :mrgreen:

Nenesu odpovědnost za následky, které mohou vzniknout či vzniknou aplikací mé rady! :D
Ency
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 19. 7. 2012 09:44

Ency : to jsem nezkoušel neb takovou kartu nemám.

Ale v tom Penny klasická platba je hodně rychlá v porovnání s Globusem, Sparem, Kauflandem nebo Lidlem.
DoubleSix
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jichaj 19. 7. 2012 11:12

Doublesix:
to same mi ted stalo pri platbe kartou Fio (CSOB)...Billa, Kaufland...vyskocila hlaska offline overeni...
Jo a jeste predtim vyskocilo okno s potvrzenim jazyka....to uz se mi predtim nestavalo (u jinych karet - Citi, Airbank)
jichaj
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Ency 19. 7. 2012 11:23

Jo, vyber jazyka delala FIO Csob, nova Fio uz to nedela. Ale jinak, proste maji lepe nastavene terminaly, kvuli bezkontaktnim platba pravdepodobne zvedli limity offline overeni.
Budoucnost patří atomu.
Smrt Bursíkovi
Majkl má rád garáž, ale stydí se za to. :mrgreen:

Nenesu odpovědnost za následky, které mohou vzniknout či vzniknou aplikací mé rady! :D
Ency
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexx 20. 7. 2012 16:34

K rušení účtu mBank, máte někdo zkušenosti? Jak dlouho by celý proces mohl reálně trvat?

Jelikož nemám poblíž pobočku ani kiosek (Tábor), rozhodl jsem se, že jim pošlu papírovou výpověď na centrálu. Po deseti dnech žádná reakce, do internetbankingu se stále přihlásím a ženská na infolince v systému výpověď neeviduje.
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 20. 7. 2012 17:31

Lexx píše:Po deseti dnech žádná reakce, do internetbankingu se stále přihlásím a ženská na infolince v systému výpověď neeviduje.
Něco takového je u mBank asi normální, že na to kašlou. Pokud to nebudeš neustále urgovat tak se toho zrušení účtu asi nedočkáš.
Jinak proč rušíš účet v mBank? Vedení účtu je zdarma a tak nebylo by lepší vybrat všechny peníze pokud ten účet už nechceš používat a na rušení se vykašlat?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Lexx 20. 7. 2012 18:09

FIO mi stačí :-) mBank nebudu používat a proč si ji nenechám? Jak píšeš, kdybych si převedl všechny peníze pryč (což jsem už udělal), co by se stalo při změně ceníku, kdyby zavedli poplatek za vedení účtu? Tipuju, že bych šel okamžitě do debetu -> další poplatky... Chci to mít zkrátka vyřešený a hlavně se nechci v budoucnu starat o něco, co nebudu používat. A pokud někdy budu mít zájem o mBanku, účet si znovu založím.
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 20. 7. 2012 22:42

Lexx:
Chápu, že máš obavu se zavedení poplatku za vedení účtu. Je to sice málo pravděpodobné, ale 100% se to vyloučit nedá. Kdyby k tomu došlo tak by to ale museli oznámit včas a účet by jsi mohl zrušit až pak. Tím nemám v úmyslu tě jakkoliv přesvědčovat aby jsi účet u mBank prozatím nerušil. Je to tvoje věc a je mi jedno zda tam ten účet budeš mít nebo ne.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Lexx 20. 7. 2012 23:37

Je to nepravděpodobný, ale stejně - nechci kolem toho účtu v budoucnu nic řešit, takže ho zruším hned. Stejně, kostky jsou vrženy :-)
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod St.Traders 22. 7. 2012 15:00

Lexx: u mBank se doufám není čeho obávat, ale už ze samotné podstaty jak se v poslední době věci mají tě naprosto chápu. Jak píšeš, že zatím na tvoji výpověď nereagovali, na této stránce (http://www.mbank.cz/informace-k-produktum/dokumenty-ke-stazeni/vypoved-smlouvy.html) úplně dole jé pár informací o výpovědi a píšou, že požadují úředně potvrzený podpis, tak jestli jim nechybí něco podobného, i když to nemění nic na faktu, že by ti měli dát vědět
Nepropásněte svoji příležitost! St.Traders
St.Traders
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexx 22. 7. 2012 16:00

No napadlo mě, že by mohli vyžadovat úředně ověřený podpis, ten samozřejmě nemám... Asi se stavím někde na pobočce, až budu poblíž.
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod St.Traders 22. 7. 2012 16:37

konkrétně u výpovědi to bude určitě jistější :-)
Nepropásněte svoji příležitost! St.Traders
St.Traders
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků