mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod sniper76 18. 2. 2013 12:45

Lidi, kam vy na ty problémy chodíte. Já mám mBank již 5let, z toho 4,5 roku jako hlavní banku a za celou dobu bez problémů. Bez jediného problému! Pravda, neřeším žádné kontokorenty, kreditky, úvěry aj. Prostě 4-5 příchozích plateb, 2 inkasa, pár trvaláků, pár plateb kartou a 1-2 výběry z bankomatu. Poplatky 0Kč, problémy = 0. 8-)
sniper76
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 18. 2. 2013 13:03

sniper76: ano, ono vzdycky vsechno funguje do prvniho problemu. Nadherne je to videt treba u notebooku Acer. Znam dost lidi, kteri jsou spokojeni, protoze nemeli zadny problem (prave ZATIM!). Na druhou stranu znam o dost vetsi mraky tech, kteri jim nemuzou prijit na jmeno.

Takze bych to uzavrel s tim, ze pokud si spokojen, tak si pouze ve stadiu "cekatele". Protoze otazka neni ZDALI, ale KDY to prijde :mrgreen:
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stepano 18. 2. 2013 14:40

S474N píše:Takze bych to uzavrel s tim, ze pokud si spokojen, tak si pouze ve stadiu "cekatele". Protoze otazka neni ZDALI, ale KDY to prijde :mrgreen:

Tak tohle platí nejen u mBank, ale u všech bank a u všech produktůn jak jsi sám řekl, notebooky nevyjímaje. Prostě když ten problém přijde, tak ho vyřeším (reklamuju), a nebudu to hrotit, jako někteří jedinci tady.
stepano
Diskutér

Odeslat příspěvekod Franklin 18. 2. 2013 15:11

stepano: Když pracovník banky na mFóru veřejně slíbí, že špatně naúčtovaný poplatek všem automaticky vrátí, tak tomu klient věří. Tohle je dobrý přístup, protože ani jedna ze stran není zatěžována administrativou, a klient nemusí ztrácet čas problémy, které nezavinil. Ale když ani po 5 měsících není slib splněn a neoprávněný poplatek není vrácen, člověk si říká: Proč to slibovali? Co tam pracuje za lidi, že takovou věc nejsou schopni vyřešit? Dá se takové bance věřit?
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod gogospk 18. 2. 2013 16:57

sniper76 píše:Lidi, kam vy na ty problémy chodíte. Já mám mBank již 5let, z toho 4,5 roku jako hlavní banku a za celou dobu bez problémů. Bez jediného problému! Pravda, neřeším žádné kontokorenty, kreditky, úvěry aj. Prostě 4-5 příchozích plateb, 2 inkasa, pár trvaláků, pár plateb kartou a 1-2 výběry z bankomatu. Poplatky 0Kč, problémy = 0. 8-)

A díval jsi se i dnes, třeba už jsi byl též "vybrán" a máš tam také naúčtován poplatek za výběr z bankomatu, který jsi nikdy neuskutečnil. :-)
gogospk
Diskutér

Odeslat příspěvekod sniper76 18. 2. 2013 19:13

gogospk píše:třeba už jsi byl též "vybrán"

Já na nějaké třeba, asi, možná nehraju. U mě něco je nebo není. V životě mě už hodně věcí, lidí na***lo, takže až to bude u m-bank tak papá, pokud to bude mého ACERu, který mám 4roky bez problému tak papá. Do té doby ale nevařím z vody, neřeším nesmysly.
sniper76
Diskutér

Odeslat příspěvekod Ency 19. 2. 2013 12:20

Za jakych podminek obnovi kartu? Je tam nejaky obrat nebo staci jakykoli pohyb na karte?
Budoucnost patří atomu.
Smrt Bursíkovi
Majkl má rád garáž, ale stydí se za to. :mrgreen:

Nenesu odpovědnost za následky, které mohou vzniknout či vzniknou aplikací mé rady! :D
Ency
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 19. 2. 2013 13:14

Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod Ency 19. 2. 2013 17:06

Hm, takze tohle jim uplne nefunguje - predpokladam, ze pri odeslani se v IB objevi opet neco ve stylu "karta ve vyrobe", bohuzel nic takoveho se nestalo, na karte transakce byly. No nic, kartu jsem zablokoval a nechal vydat novou, nehodlam resit nejakou reklamaci, kterou by stejne resili pul roku.
Budoucnost patří atomu.
Smrt Bursíkovi
Majkl má rád garáž, ale stydí se za to. :mrgreen:

Nenesu odpovědnost za následky, které mohou vzniknout či vzniknou aplikací mé rady! :D
Ency
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 19. 2. 2013 17:18

Ency:
Tak umne to loni když mi končila v prosinci platnost jedné karty fungovalo bez problémů.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 25. 2. 2013 00:05

V IB jsem si u některých transakcí nechal vytvořít potvrzení o jejích provedení. Nyní když se na to dívám tak u odchozích transakcí mám na tom potvrzení uvedené jméno nebo název odesílatele a příjemce. U příchozích transakcí tam ale mám uvedený pouze název odesílatele a u příjemce kde by mělo být asi moje jméno a příjmení když peníze přišly na můj účet není uvedené nic. Takto mi to potvrzení pro příchozí platby připadá být trochu neúplné. Zajímá mne zda to máte někdo ty potvrzení o příchozích platbách taky bez uvedení jména příjemce.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod gman 25. 2. 2013 11:54

Jo taky tam nemám svoje jméno u příjemce. Je tam pouze číslo účtu.
gman
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 25. 2. 2013 12:43

To je trochu blbé, že na tom potvrzeni o příchozí platbě není uvedené jméno a příjmení majitelé účtu na který ty peníze přišly. Kdyby někdo chtěl takové potvrzení někde použít např. jako doklad, že mu konkrétní peníze přišly tak z toho není patrné komu konkrétně ty peníze byly zaslané a pouze podle čísla účtu to nemusí být zrovna dobře identifikovatelné. Když jde u odchozích transakcí na potvrzení uvádět jméno nebo název odesílatele a příjemce tak příliš nechápu proč to nejde uvádět obojí i u plateb příchozích. V případě mBank se tomu ale příliš nedivím. Je to zdarma a tak přece nemůžemé čekat že tato služba bude dostatečně kvalitní když se za to nic neplati, hlavně ne v případě mBank.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod xtonda 25. 2. 2013 13:02

To mi tedy řekněte, kde ste kdy museli prokazovat přijetí platby. Občas se stane u zkostnatělých organizací, že jsou líní si kontrolovat příchozí platby a chtějí papír s potvrzením, že sem platbu odeslal. Ale nedokážu se představit v jaké situaci bych mohl potřebovat papír na to, že sem platbu dostal. Takže nevymýšlejte umělé problémy.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 25. 2. 2013 13:41

xtonda:
Prokazovat přijetí platby jsem prozatím nepotřeboval nikde, ale dovedu si představit situaci kdy by to mohlo být vyžadované. Pří vyřizování např. různých sociálních dávek je třeba asi prokazát všechny příjmy a když některé někomu chodí na účet v bance a jiný doklad nemá tak takové potvrzení o přijaté platbě (příjmu) se může hodit. Určitě by se dalo najít i jiné případy kdy může být potřeba doložít přijetí platby. To, že ty si takovou situaci nedokážeš představit ještě neznamená, že určitě nemůže vůbec nikdy a za žádných okolnosti nastat nebo, že je to nějaký umělý problém.
Když na tom potvrzení o příchozích transakcích je položka "Příjemce" tak nevidím, žáden rozumný důvod proč by nemohla být vyplněná. Přece se nejedná o anonýmní účty které by nebyly vedené na jméno konkrétní osoby nebo firmy.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků