od fremantle 19. 12. 2014 21:28
Tak jasně, že to nemůžeme zase vztahovat ke kartě, natož ještě mBank - ta idea měla být úplně obecná. Jinak tohle je zase v zájmu banky, aby nabídla platební instrument, pomocí něhož může vydělávat - tedy z každé transakce dostala nějaký ten zlomek procenta, o který se podělí ještě s bankou provozující terminál a karetní asociací, tak ať si to v souladu se svým byznys plánem ujasní - buď ať s tím počítají, že budou klienti, kteří debetkou nebudou platit ani za nic a ti, kterým to vyhovuje - ale pak vymyslet dva různé systémy - a sice "potrestání" neaktivních poplatkem za vedení a na druhé straně motivační, aby kartu vůbec použili, mi přijde ujeté - ten plán by měl být aspoň konzistentní, si myslím - takhle to vypadá spíše, že manažment tápe a neví kudy kam... Hlavně s klientelou, kterou má mBank - tedy zákazníci poměrně citliví na změnu.
Pokud nejsou smířeni s tím, že mají vysoké náklady na debetky, tak ať klidně vydávají nějaké neembosované Maestro a pouze kontaktní, aby mělo co nejnižší výrobní náklady, jak to ostatně dělali snad všechny banky na přelomu tisíciletí (ale zase musí počítat s tím, že někteří zákazníci nebudou používat takocou kartu jen proto, že není bezkontaktní - holt každému nevyhovíš)...