mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 27. 1. 2017 14:58

..nebo si udělat prémiový účet, kde stačí plnit podmínky (např. obrat) a kromě veden účtu a transakcí mít i cestovní pojištění zdarma.
Já mám aktuálně čtyři - ČS (Premier), ČSOB (Premium), Unicredit (U Konto Premium) a KB (Top nabídka). A jediná podmínka pro "všechno zdarma" je obrat na účtu, u prvních třech to je 50 tisíc, u KB je to 150 tisíc.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod motorol 27. 1. 2017 16:12

To bych musel tocit penize mezi svejma uctama,jinak tolik za mesic neutratim,takze pojisteni za 35 je nejjednodussi a nejlevnejsi. Necham to mesic a pak to zrusim. Zakladat kvuli tomu premium ucty znamena nekam dojet a to ve finale vyjde draz.
motorol
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod paty07 27. 1. 2017 17:16

Založíš jednou a při dalším cestování neřešíš. Navíc se to hodí i u takových výletů za babičkou na Slovensko, kdy se lidi nepojišťují, ale člověk nikdy neví.
paty07
Diskutér

Odeslat příspěvekod motorol 27. 1. 2017 19:33

Zalozim a zrusim, pak sem koukal,ze u fio umej za 60 pro rodinu a maj vyssi limity plneni, mbank umi stejne pro rodinu,ale plneni je nize,jen u fio jsem byl dneska at mi zalozi ucet a karta dorazi az budu zpet,jinak bych to hodil rovnou tam.
motorol
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zedna1 27. 1. 2017 23:14

Cestovni pojisteni zdarma (cele rodiny) ma i Zlata mKarta od mBank. Pro vedeni teto karty zdarma staci udelat obrat kartami mBank 10 000 Kc mesicne, jinak je tam mesicni poplatek 99 Kc (pri nesplneni obratu).

https://www.mbank.cz/osobni/karty/mkarta-zlata/
https://www.mbank.cz/osobni/pojisteni/c ... index.html
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gogo fin 28. 1. 2017 09:00

Nepředpokládám, že to tu čte někdo z mBank, ale pokud přece jenom, tak se prosím zamyslete! Měl jsem u Vás všechny možné účty (v počátku ta jejich kominace byla skvělá a dávala smysl). Dnes je to upřímně KATASTROFA . Už pár měsícu mBanku nepoužívám a mám ji jen proto, že máte složitý proces jejího zrušení! Dnes mi přišel na email nějaký legrační výpis za rok 2016, což mi snad nikdy předtím nepřišlo a jsem u mBank jako jeden z prvních klientů, ale o to nejde! Připadá mi absurdní, že u každého účtu je 0 (slovy "nula") a vy mi děkujete za využívaní služeb. Nepřijde Vám to trapné!? Spíše bych od Vás čekal dotaz -"Proč nevyužívate naše super služby", nebo tak nějak. Tam bych Vám třeba napsal, proč nepoužívám mKonto EMax, EMaxPlus atd. a mohli bychom se bavid dál, ale asi o to nestojíte!
Každopádně každou kritiku na Vás zakončím svým pravdivým tvrzením "Děkuji Vám moc, že jste přišli na náš bankovní trh, děkuji Vám co jste mě naučili, děkuji Vám, že jste mě odebrali z molochů ČS a KB. Nějak jste ale zapomněli, že konkurence Vám narostla a pokud Vám stačí jen to, že mě máte jako klienta, který má X účtů a na každém 0 tak dobře , je to Vaše strategie a chápu, že zjednodušení zrušení účtu by bylo pro Vaší reklamu katastrofa!!!

s pozdravem Lupkovič
gogo fin
Návštěvník

Odeslat příspěvekod osobne2 28. 1. 2017 10:12

Automaticky email, cemu se divis? Posila to system, zadny zamestnanec vysi tveho zustatku nekontroluje. Proc take?
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 28. 1. 2017 10:43

gogo fin píše:mBanku nepoužívám a mám ji jen proto, že máte složitý proces jejího zrušení!
WTF? To je nějaký problém se řídit instrukcemi třeba tady: https://www.mbank.cz/informace-k-produk ... louvy.html, vyplnit formulář a donést na nejbližší kiosek nebo nechat ověřit podpis a poslat poštou? Neboj, chybět jim taky nebudeš...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod gogo fin 28. 1. 2017 10:48

Tak to samozřejmě chápu, že tam nesedí nějaká paní a "nedatluje" osobně každému dopis, ale i ten automat by mohl rozlišit : Zde je nula, napíše "Proč nevyužívate naše skvělé služby" . naopak tam je nějaká pohyb, pošle : "Děkujeme že používate naše služby".

Já osobně na reklamy nedám vůbec, ale líbí se mi třeba u AirBanky a u Zuna, takový přátelský přístup. Já vím, že mě rádi nemají, ale člověka to tak nějak naladí, že jim na mě záleží.
Proto i ten příspěvek byl spíše směřován pro někoho z mBank, pokud to moniturojí, nechci, abychom se zde my klienti přeli o nějaké malichernosti, nebo naopak se vzájemně napadali!!!
Děkuji
gogo fin
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fremantle 28. 1. 2017 11:56

Taková logika "if zustatek = 0 then..." by zrovna moc nevypovídala o tom, jestli někdo využívá služby, nebo ne a nejspíš by ani nestačilo posoudit obrat na účtu za celý rok (protože někdo může mít třeba jen zůstatek na spořicím účtu nebo jen splácí úvěr, či jen používá kreditku)... a to bychom už fakt nemohli od polské garážovky chtít, aby něco takového implementovala... :hm
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod Franklin 28. 1. 2017 14:01

V mBank nepracují lidé, kteří by přemýšleli (a měli čas to naimplementovat) tímto způsobem. Všichni s těmito schopnostmi dávno utekli jinam. :mrgreen:
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 28. 1. 2017 16:55

Ono hlavně mBank není nastavena na jakkoliv indivindi postup. To nemusí být ani vyloženě špatně, prostě low cost a do toho indivindi moc nezapadá.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Franklin 28. 1. 2017 17:06

mBank není „low cost“, ale „low quality“. A to je velký rozdíl.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 28. 1. 2017 19:12

mBank je pobočka zahraniční banky - velké a v Polsku uznávané banky, která tam nabízí i privátní bankovnictví zvláště bonitním klientům, je třeba partnerem Miles&More, spravuje investice atd. Pokud v ČR poskytuje pod stejným jménem servis nízké kvality, není to o zdrojích, ale neschopnosti nebo vědomém rozhodnutí vytěžit z českého trhu maximum při minimálních nákladech bez ohledu na dobré jméno. Představme si, že by stejnou cestou šla kdysi Citibank a nabízela tady pod stejným jmémem diskontní banku. Chyběla by nám teď tolik, jako chybí? Od poboček jiných zahraničních bank (Oberbank, Raiffeisenbank im Stiftland, WSPK, dříve Citibank) se liší tím velkým rozdílem v kvalitě. Nechce se mi věřit, že toto je polský standard.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 28. 1. 2017 21:30

Měl jsem kamarádku, která byla ředitelkou mKiosku - na začátku. Dost si toho považovala a bylo to i dobře placené, získání nového klienta bylo oceněno. Vydržela jen asi 3 roky. V profilu na linked si minulou pozici změnila z: ředitelka mKiosku (každému bylo jasné o jak inovativní pozici v bankovnictví se jedná) na obecné: vedení pobočky v bankovních službách u mezinárodní banky. Což mezi řádky jen dokládá hloubku poklesu.

Ale jinak bych taky poděkoval mBank. Stal se ze mě o dost více sofistikovanější klient bank. To bylo dáno 1) poplatkovou nenažraností bank (viz. www.bakovnipoplatky.com) a 2) možnost používat bezpoplatkovou banku.
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků