mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod wit.cz 8. 2. 2017 15:15

Za současného stavu všichni tři brojí na poli enterprise a government a při existenci velmi omezeného velkoobchodního trhu jim držet současný stav na maloobchodě takto vychází lépe. Ale už jsme tedy dost OT ;-)
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 8. 2. 2017 16:13

fc70 píše:Přebrat statisíce zákazníků ale slevit o desítky procent milionům se… nějak nevyplatí, ne?

Proč by potom dávali takové slevy kolem 90% firmám a úřadům? To jsou také miliony SIMkaret.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 11. 2. 2017 20:00

Franklin píše:cz01: Ta soudružka z mBank je lehce zmatená a míchá různé věci dohromady. Možná se právě vrátila ze školení, kde moc dobře neposlouchala. Přesně to odpovídá tomu, co říkám dlouhodobě: všichni šikovní lidé dávno pracují v jiných firmách.

Nebo třeba byli odejiti v rámci snižování nákladů. Tož se přijmou noví méně zkušení lidé, ale očekává se od nich podání stejného (nebo rovnou vyššího!!) výkonu, ale chudáci neznalí provázanosti a nemajíc hluboké znalosti jaksi tápou. To ale zákazníky nezajímá, takže častou jdou rovnou jinam, kde je stabilní sehraný team (což přes okamžitá čísla moc vidět není). A když nastoupí manažer (a že jich všude je) a začne seřezávat náklady, tak to není vidět hned, ale kvalita jde dolů. Růst/pokles financí je však vidět každý měsíc. To platí obecně ne speciálně pro mBanku... V mBank je modlou nový klient a asi (zřejmě?) i nový zaměstnanec. Stabilní a zkušení pracovníci jsou "darmožrouti".

Management už je odtržen od reality, měl by chápat, že finance jsou až ODMĚNOU za dobře provedenou službu standardní nebo vyšší kvalitu - to platí především pro nízko nákladové (bez poplatkové) společnosti. Tlak na zamíky asi musí být, ale aby pracovali ve stresu je naprosto a zcela úplně k ničemu, může to vést až k destrukci (např. najednou odejde cluster lidí - toho se bojí každý rozumný manager). mBank po zavedení poplatků je pro mě na úrovni velkých molochů ČS, ČSOB, jenže ty mají hodně silnou historickou strukturu firem na rozdíl od mB (naked swimmer between sharks).

A zrovna v bankovnictví v CZ je konkurence obrovská a možnost rychlosti změny (převodu $) okamžitá 1D !
Získání dobrého jména a povědomí o kvalitě služeb trvá rok-y...
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mrusnok 12. 2. 2017 00:35

No zas tak špatné to není. Nevidím na sobě žádnou motivaci odejít z mBank jako hlavní banky a založit si účet u molocha...
Podstatné není dluhy splatit, ale spíš to je být schopen splácet.
Mrusnok
Diskutér

Odeslat příspěvekod Franklin 12. 2. 2017 01:39

mBank je pro mě hlavně bankou, u které je téměř nulová šance na zlepšení věcí, které klienty neskutečně štvou. Jde o tzv. nasertivní banku. Ano, funguje to, takže masy nenáročných lidí to pravděpodobně uspokojí, ale proč já mám trávit čas s něčím, co mě neustále nasírá? :mrgreen: Poláci pravděpodobně drží rozpočet hodně zkrátka, takže skutečně kvalitní pracovníci jsou dávno v jiných firmách a banka implementuje jen ty věci, které ji vydělají nejvíc peněz. Z toho plyne, že v mBank se nikdy nedočkáme třeba normální e-mailové notifikace, protože Poláci lační po penězích nedokážou na tuto službu napasovat žádný "business case".

Když byla v minulosti mBank (téměř) jediná nízkonákladovka v moři molochů, tak se to dalo ještě tolerovat a hodně se to omlouvalo. Ale příchod konkurence krásně ukázal to, jaká je mBank žumpa.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 12. 2. 2017 02:52

Presne takovehle obdobne zbytecne pozadavky tu banku zkazili. Banka je zacala zavadet, zmenila jednoduche a rychle IB na slozite monstrum kvuli zbytecnostem a zacala zpoplatnovat sluzby, ktere byly predtim zdarma. Jeste ze alespon tu emailovou notifikaci nevylepsili, protoze by zaroven urcite zavedli i pausalni mesicni poplatek za bezny ucet.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod Franklin 12. 2. 2017 03:04

osobne2: Tak to je naprosté nepochopení situace. mBank se téměř nikdy neřídila nějakými požadavky klientů. Výjimky byly, to ano, když jsme například 1 rok čekali na "stránkování na mFóru nahoře" anebo 3 roky na roční příkaz k úhradě. :mrgreen: Ale jinak si mBank vždy dělala co chtěla a na nikoho z klientů se neohlížela.

Staré IB bylo velmi oblíbené a nikdo ho nechtěl rušit. Místo toho, aby mBank zachovala jeho výhody a pouze přidala pár užitečných novinek, tak za ¾ milardy zavedla zcela nový systém, který toho ve výsledku uměl méně, protože na konci už nebyl čas ani peníze vše dotáhnout do konce. :mrgreen:

mBank se řídila pouze příkazy Poláků na maximální výtěžnost klientů. Pokud tu plácáš něco o požadavcích klientů, ukazuješ akorát svoji naprostou hloupost a snahu trollovat za každou cenu.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 12. 2. 2017 04:00

No jasne, nejake uplne zbytecne emailove notifikace, by me zajimalo, kolik klientu by to pouzivalo, kdyby po nich chteli zaplatit naklady? Zadny, tak by naklady promitli do jinych poplatku. Resis uplne zbytecnosti a kvuli takovym se ta banka zkazila.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod Franklin 12. 2. 2017 04:04

Jasně, úplně zbytečné notifikace, které banky typu Air Bank, Creditas, Equa, FIO zvládají naprosto bez problémů, proč tu zbytečnost vůbec zaváděli? :mrgreen: Jinak tady vůbec nejde konkrétně o ty notifikace, ale o celkový přístup banky. Diskuzním trollům a trotlům se to samozřejmě vysvětlit nedá. :mrgreen:

Právě konkurence v posledních letech plně odkryla hloubku polské bankovní žumpy, a to je dobře.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod osobne2 12. 2. 2017 04:20

Bez problemu jo? Mozna ze kvuli tehle zbytecnosti maji poplatek napr. za vyber hotovosti z bankomatu nebo nejaky jiny.
osobne2
Diskutér

Odeslat příspěvekod Franklin 12. 2. 2017 04:32

Equa, Creditas ... Velmi jednoduchý sazebník, výběry z ATM zdarma, funkční notifikace, dobré IB. Tento přístup je mi velmi sympatický.

mBank si bohužel vybrala cestu bankovní žumpy, což dokazuje i pohled do aktuálního sazebníku.
:mrgreen:
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mrusnok 12. 2. 2017 04:38

Já tam tu žumpu pořád nevidím. Nemůžu si pomoci. :D
Podstatné není dluhy splatit, ale spíš to je být schopen splácet.
Mrusnok
Diskutér

Odeslat příspěvekod Franklin 12. 2. 2017 04:55

Co třeba poplatek 29 Kč za převod z účtu, kde je úrok 0,05% ročně (eMAX)?

100% splátka z mKreditky za 25 Kč měsíčně. Velmi zajímavé je, že
1) poplatek se účtuje i v případě, že klient zablokuje kartu - na mFóru to bylo vysvětlováno tak, že úvěrová smlouva je stále aktivní a peníze lze čerpat například bankovním převodem
2) bankovní systém mBank dělá to, že po vypovězení kreditky se procento automatické splátky samo přenastaví na 100%, což následně vede k nečekanému naúčtování poplatku 25 Kč.

Ten poslední bod je nesmírná prasárna a pro mě je to důkaz, že mBank jde cestou žumpy.

Ono by bylo možné chovat se trochu více proklientsky. Ale rozkaz z Polska zněl jasně, nadojit z klientů co nejvíc. :mrgreen:
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod DinosaurJr 12. 2. 2017 05:07

Dlouhý ceník první bezpoplatkové banky mB nic moc.
◄☼► Život je příliš krátký na poslech muziky přes nudné HiFi ! Kind of Blue ♪♫♪
ProJect RPM 1.3 MC●SLVR●TubeBoxSEII ECC83 Telefunken Ribbed●Sony ES
DAC MagicPlus●DPA 386 222 mk2017●B&W●Xavian●Samsung UE48H6400●DIY & Tesla●77LP<iii>
DinosaurJr
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 12. 2. 2017 05:42

Kdysi byval kratky.
osobne2
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků