mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Jhypo 3. 12. 2019 19:38

DrumSession píše:
Zedna1 píše:Mam informaci potvrzenou z infolinky, ze klient, ktery jiz v minulosti mel mKonto (a pozdeji hozrusil) jiz neni povazovan za noveho klienta a na tento bonus tedy nema narok.

Měl jsem účet u mBank téměř od začátku. Začátkem roku měnili ceník a zpoplatnili debetku, tak jsem ji bloknul, a pak účet zrušil. Poslední odeslaná 1 Kč měla zprávu ve smyslu: Nemám k b.ú. debetku zdarma, tak je účet na H...o!
V srpnu, po změně ceníku a motivaci (+500) na mezinárodní platby debetkou, jsem si opět b.ú. založil, mám stejné ID a bonus jsem obdržel, ačkoliv jsme byl donedávna klioš.
//Ale pokud účet rušíš často, tak asi nárok mít nebudeš.//


Kamarádka - účet mKonto měla 4 roky zrušený, šla založit a výslovně žádala o úplně nový účet, ale na kiosku zprocesovali jako obnovení toho starého, takže bez odměny. Jestli bylo nové číslo mobilu netuším.
Jhypo
Návštěvník

Odeslat příspěvekod hannys85 3. 12. 2019 20:16

Tak to nestraš...Právě jsem dokončil aktivaci účtu, který jsem založil na partnerku (předchozí účet měla v do 7/2018, kdy byl převeden v rámci mobility do RB) a i přesto, že jsem zadal schválně jiné tel. číslo i jiný email než měla předtím, tak stejně dostala stejné ID a dokonce v IB jde vidět poslední úspěšné a poslední neúspěšné přihlášení právě někdy z 7/2018. Dokonce na mobil, který měla předtím registrovaný u mbank dostala sms o tom, že došlo ke změně tel. čísla. Jestli ji nic nepřipíší, tak pak obratem zase ruším.
hannys85
Diskutér

Odeslat příspěvekod tocassido 3. 12. 2019 23:32

Mbank jsem mel asi pred 6 lety, jsem zvedav jak to dopadne, kazdopadne v podminkach nic o tom neni, takze kdyztak reklamace!
tocassido
Návštěvník

Odeslat příspěvekod evelista 3. 12. 2019 23:52

jak jsem psal, jaky RČ jednou DB2 ziska nikdyy uz nevyda.
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam pozvánkové kódy Richee (nově i pro SK občany), ING. Miluju. :) Taky tento březen.
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jhypo 4. 12. 2019 00:21

Jak jsem zadal IČO při zakládání Mbusiness, hned si to načetlo detaily z rejstříku. Ale aspoň mám skoro anonymní účet na posílání, protože kvůli titulům na začátku zbyde v logu jenom půlka příjmení :-) ID vzalo ze starého a na původní mobil poslalo SMS o změně telefonu a mailu. Historii transakcí vidím původní až do roku 2012.
Jhypo
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Finmxpert 4. 12. 2019 12:53

Zdravím, na vyplacení bonusu nemá vliv, zda jste měli někdy v minulosti účet a pak jste smlouvu vypověděli. Jste bráni jako nový klient. Dokonce i pokud jste pouze zmocněni jako disponent k nějakému účtu a založíte si vlastní, i tak jste novým klientem.

Kdo by zde měl zájem i o SK účet s bonusem 30 EUR, tak SZ :)
Finmxpert
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Kromax 4. 12. 2019 17:12

hannys85 píše:Tak to nestraš...Právě jsem dokončil aktivaci účtu, který jsem založil na partnerku (předchozí účet měla v do 7/2018, kdy byl převeden v rámci mobility do RB) a i přesto, že jsem zadal schválně jiné tel. číslo i jiný email než měla předtím, tak stejně dostala stejné ID a dokonce v IB jde vidět poslední úspěšné a poslední neúspěšné přihlášení právě někdy z 7/2018. Dokonce na mobil, který měla předtím registrovaný u mbank dostala sms o tom, že došlo ke změně tel. čísla. Jestli ji nic nepřipíší, tak pak obratem zase ruším.


Tak jsem dnes ucet zaktivoval a mam take stejne ID, jen nevidim predchozi transakce. Jen me ve zpravach viselo info z 9/2016 o neprovedene platbe
Kromax
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 4. 12. 2019 17:20

Systémy mBank evidentně "reinkarnují" nyní založený účet po předchozím zrušení každému jinak a každému ho i jinak aktivují, občas bohužel s chybou:
Jedem z mých doporučených (členka rodiny), která už dřív v mBank mKonto měla (zrušení letos na jaře), má zase ty potíže, že účet byl evidentně aktivován jen nějak "napůl". Vše proběhlo ok, po aktivační platbě potvrzení zřízení dorazilo v noci z pondělí na úterý, přihlášení do iB i aktivace Smartbanky v pohodě. Přesto ani teď, 2 dny nato, nefunguje účet v obou platformách plně. V IB je vidět historie, tedy přijatá aktivační (i ještě jedna následující přijatá) platba, účet i zůstatek, ale nelze provést odchozí tuzemskou platbu, vždy s hláškou, že tato služba je momentálně nedostupná (přitom dostupná je, mně převody fungují). Ještě horší to je ve Smartbankingu, kde sice je rovněž vidět historie, ale není vidět ani účet s jeho zůstatkem (v tom zeleném kruhu na úvodní stránce), místo toho tam je v kruhu jen nabídka účet založit. A při pokusu o platbu stejná chyba jako u IB :(. Evidentně to zakládání nových účtů s odměnou jim systémy zavařilo natolik, že vznikají takovéto chyby aktivace, které nejspíš budou na technickou reklamaci.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kromax 4. 12. 2019 17:26

Me v IB taky v kolecku sviti Zadost o ucet. Tak snad to nejak opravi sami, pokud ne, budu muset nejak resit. Doufam, ze aktivaci IB a sparovanim apky jsem uz splnil vsechny podminky, tak uvidime, jestli nejakou odmenu daji nebo ne.
Kromax
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tocassido 4. 12. 2019 17:29

Mě by třeba zajímalo, jak to, že banka má mé údaje, když je to tak 8 let co jsem účet zrušil.

Žádný souhlas GDPR jsem jim nedal, takže by tím pádem ani neměli zjistit mé údaje.

Každopádně mám též stejné ID jako před 8 lety. Jsem zvědav jestli se bonus připíše.
tocassido
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Finmxpert 4. 12. 2019 17:48

tocassido píše:Mě by třeba zajímalo, jak to, že banka má mé údaje, když je to tak 8 let co jsem účet zrušil.

Žádný souhlas GDPR jsem jim nedal, takže by tím pádem ani neměli zjistit mé údaje.

Každopádně mám též stejné ID jako před 8 lety. Jsem zvědav jestli se bonus připíše.


Banka vaše údaje nemůže po ukončení smluvního vztahu zpracovávat. Ze zákona je však musí alespoň 10 let uchovávat.
Finmxpert
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 4. 12. 2019 18:19

Banka již odměny z této akce začala vyplácet. Já i můj doporučený odsud (který prý u mBank nikdy nic neměl), který žádost zahájil hned toho 26.11. večer, kdy jsem zde debatu na dané téma zahájil, už dnes dostal svých 1200 Kč a já rovněž. Tedy to evidentně vyplácejí paralelně naráz oběma stranám. Zbylá má dvě doporučení byla využita lehce později (o den a o dva), tam už kvůli vytížení mBank proces schvalování trval déle.

-- 4. 12. 2019 18:24 --

@Kromax:
Ta "Žádost o účet" v zeleném kolečku Smartbankingu (tam kde by normálně měl být zůstatek mKonta) je u více lidí, i mnou doporučený co už získal odměnu viz výše to tak má. Daleko horší ale je ta nefunkčnost odchozích plateb v IB i SB u mnou doporučené mamky, to by bylo třeba určitě řešit, pokud to nevyřeší sami do konce týdne...
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 4. 12. 2019 18:25

účet zakládaný ve čtvrtek otevřen teprve dnes
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tocassido 4. 12. 2019 18:35

Finmxpert píše:
tocassido píše:Mě by třeba zajímalo, jak to, že banka má mé údaje, když je to tak 8 let co jsem účet zrušil.

Žádný souhlas GDPR jsem jim nedal, takže by tím pádem ani neměli zjistit mé údaje.

Každopádně mám též stejné ID jako před 8 lety. Jsem zvědav jestli se bonus připíše.


Banka vaše údaje nemůže po ukončení smluvního vztahu zpracovávat. Ze zákona je však musí alespoň 10 let uchovávat.



Ale lze je tedy použít pro kontrolu zdali jsem u nich měl někdy účet?
Pokud je nesmí zpracovávat pochopil bych, že mé údaje mohou použít pro nějaké podezření z finančáku nebo od policie, ale ne pro své vlastní účely.

Každopádně by to neměnilo nic na tom, že ve svých podmínkách akce není psáno, že je to pouze pro nové klienty, kteří nebyli nikdy v minulosti zákazníky banky.

Žádost založena 26.11 a dnes teprve založen účet. Odměna zatím nepřipsána.
tocassido
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Finmxpert 4. 12. 2019 18:45

tocassido píše:
Finmxpert píše:
tocassido píše:Mě by třeba zajímalo, jak to, že banka má mé údaje, když je to tak 8 let co jsem účet zrušil.

Žádný souhlas GDPR jsem jim nedal, takže by tím pádem ani neměli zjistit mé údaje.

Každopádně mám též stejné ID jako před 8 lety. Jsem zvědav jestli se bonus připíše.


Banka vaše údaje nemůže po ukončení smluvního vztahu zpracovávat. Ze zákona je však musí alespoň 10 let uchovávat.



Ale lze je tedy použít pro kontrolu zdali jsem u nich měl někdy účet?
Pokud je nesmí zpracovávat pochopil bych, že mé údaje mohou použít pro nějaké podezření z finančáku nebo od policie, ale ne pro své vlastní účely.

Každopádně by to neměnilo nic na tom, že ve svých podmínkách akce není psáno, že je to pouze pro nové klienty, kteří nebyli nikdy v minulosti zákazníky banky.

Žádost založena 26.11 a dnes teprve založen účet. Odměna zatím nepřipsána.


Máte pravdu. Odměna by vám měla být připsána.
Finmxpert
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků