mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drkarel 19. 12. 2019 10:04

To mně dělalo taky, ale nakonec jsem tu platbu nějak odeslal. Bohužel už si nepamatuju jak … někam jsem se proklikal.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 19. 12. 2019 10:16

zkousel jsem i ruzne proklikat, kdyz si vzpomenes, tak dej vedet ... 2x1200 driv doma :)
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 19. 12. 2019 10:24

Nevzpomenu, protože nepoužívám a nevyznám se v tom IB.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 19. 12. 2019 17:13

Tak bonus dosel, ale teda ta apka je strasna, Je asi fakt ze funkcni je, ale to je tak vse. -)
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod peter23p 19. 12. 2019 19:50

Má ještě někdo email co mBanka rozesílala? Nemůžu ho najít a zatim my nepřišel ani jeden bonus tak to budu asi muset řešit.
doporučení v mBank - 1200Kč více info v SZ
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 19. 12. 2019 23:23

treborit píše:zkousel jsem i ruzne proklikat, kdyz si vzpomenes, tak dej vedet ... 2x1200 driv doma :)

Tuto chybu, že u nových účtů nelze odeslat domácí platby v Kč přes IB i Smartbanking a vždy při pokusu otevřít daný formulář vyskočí chybová hláška, má i moje mamka (mnou doporučená). Hned jsme to bance hlásili emailem, zítra už to bude 14 dní. Žádná reakce, žádná náprava za celou dobu, mají účtů evidentně moc k zakládání a nestíhají toto opravit.
Řešení jsem pro mamky problém tedy zvolil dle mého jediné možné a rychlé (kromě čekání, než to opraví, to už možná ani do Vánoc nebude-nic z formulářů v Kč teď prostě nefunguje, ani třeba skrz svolení k inkasu). Těch 1200 Kč bonusu plus pár Kč aktivační vklad jsem jí z polomrtvého mKonta vytáhl přes SEPA platbu odesláním do Revolutu a tam pak konverze na Kč. Sice se tím ztratí cca 2-3% na měnové konverzi (šílený spread mBank pro automatický převod z CZK na EUR po zadání SEPA), nicméně SEPA platby paradoxně fungují (jejich formulář), a to i v mobilní aplikaci, navíc bez zdržení (zadáno kolem 14h, v cíli následující dopoledne). V appce jsme to s mamkou zadali-když se tam vyplňuje částka SEPA platby v EUR, hned to ukazuje kolik strhne Kč, takže odesláno maximum možného (s přesností na eurocenty), v mBank mamce zůstalo jen 0,11 Kč :). Fakt se jim ten systém pro domácí platby nějak podělal, tak proč čekat na nápravu.

Ještě dotaz: vy co máte tento problém s nefunkčními CZK platbami u nových mKont: bylo u mKonta žádáno u vás hned i o platební kartu? U účtu mamky ne a možná to může souviset, protože zbylí mí dva doporučení žádali i o mKartu Svět a oběma odchozí CZK platby fungují...
Naposledy upravil minarjo dne 19. 12. 2019 23:40, celkově upraveno 1
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 19. 12. 2019 23:37

ty dva nefunkcni klienti nemaji kartu ... takze to bude asi tim .. nu uz jsem vypovedel ucet, takze to do mesice poslou ...
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod alfas123 20. 12. 2019 05:44

1200 dostal aj moj odporucany, spýtam sa, či to vedel odoslať. Ma však aj kartu, tak eventuálne sa to nabije do Revolutu.

Inak platba ich Visou v EUR, zauctovane v CZK, obchodnik nasledne platbu vratil. Mbank tu vratku v EUR zauctuje nejakym nevyhodnym kurzom, takze clovek príde o peniaze.pozor na to.
(Napr. CSOB vráti to, čo pôvodne zauctovali)
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomas999 20. 12. 2019 17:56

peter23p píše:Má ještě někdo email co mBanka rozesílala? Nemůžu ho najít a zatim my nepřišel ani jeden bonus tak to budu asi muset řešit.

Mne taktiež nič a ani nikomu komu som odporučil. Mail mám, ak to nepríde do toho 23.12 tak podávam reklamáciu. Sestra, ktorá odporučila neskôr odmenu už dostala...
Tomas999
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 20. 12. 2019 23:17

Tak 2 lidi, co použili moje telefonní číslo už odměnu dostali, ale já nic. :-(
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod noi2 20. 12. 2019 23:54

Tak to asi něco udělali špatně, protože já jsem ve všech třech případech dostal odměnu ve stejný den, jako ten, kdo zakládal.
noi2
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 21. 12. 2019 00:03

minarjo , treborit: Například já o kartu nežádal a platba mi šla normálně odeslat. :-)
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 21. 12. 2019 00:05

@noi2, čulibrk:
Ti doporučení nic špatně ani nemuseli udělat, pak by odměnu neměli nejspíš ani oni (třeba když by zapomněli na přihlášení skrz Smartbanking apod.). Spíše @čulibrk rozdal doporučení, i když mu tuto možnost banka emailem jmenovitě nenabídla, takových zde bylo více, co to v rozporu s pravidly zkusili ve stylu "co kdyby to vyšlo". Tentokrát je dle podmínek u stávajících klientů fakt nutné být bankou jmenovitě osloven, jde přeci jen o větší odměnu než jindy a už se to zde řešilo i s jasnou citací z PDF pravidel pro doporučujícího.
Nebo čulibrk snad email dostal? Domnívám že že ne hlavně proto, že ti co osloveni bankou byli, tak dostali odměnu současně s doporučeným, já to tak měl ve všech 3 případech a ostatní (co nabídku banky dostali) zmiňují totéž.
Naposledy upravil minarjo dne 21. 12. 2019 00:21, celkově upraveno 1
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Jhypo 21. 12. 2019 00:19

Já mail nedostal, doporučil sám sebe z běžného a založil podnikatelský bez karty, který fungoval na platby oběma směry hned v den podpisu, do aplikace vlezl a odměna žádná, ani jsem moc nedoufal. Doporučená známá bez účtu založila, ale nepoužila aplikaci, takže asi z více důvodů taky nic. Myslím, že se nám podařilo ING nebo creditas. Ale účty jsme potřebovali tak jako tak, zůstanou i bez bonusu.
Jhypo
Návštěvník

Odeslat příspěvekod noi2 21. 12. 2019 01:28

minarjo: mohli zadat blbě telefon, třeba bez 00420 nebo s +420 nebo se překlepnout. Pak by asi oni odměnu dostali, ale doporučujícího by systém nenašel. Ale pokud dopis nedostal, tak pak to asi bude tím, ale to by se snad tak nedivil.
noi2
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků