www.i-obchod.cz = dejte si velký pozor

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Jiří Hübner 31. 7. 2007 23:47

Ahoj všichni, popíšu vám, co se mě stalo s tímto shopem a taky prosím o nějaký návrh, jak situaci řešit.

6.6.2007 jsem si objednal zboží v hodnotě asi 229,-Kč, kde bylo připočítané i poštovné po převodu peněz na účet.

8.6.2007 jsem dostal z e-shopu e-mail, že byla moje platba přijata.

16.6.2007 jsem tam napsal: Dobrý den, můžu se zeptat, kdy mě zboží přijde? Peníze jsem dávno odeslal…

25.6.2007 jsem dostal odpověď: Dobrý den, omlouváme se za zdržení, plyšový sloni v růžové barvě budou k dostání až během příštího týdne, nyní jsou jen v modré barvě.
Počkáte si ještě nebo máme objednávku zrušit, případně poslat modrého?

S pozdravem

Zdeněk Myslík
i-obchod.cz

25.6.2007 jsem ihned odpověděl: Počkám, prosím, abyste mě informovali, jakmile přijde na sklad a jakmile ho budete expedovat.

Děkuji moc

4.7.2007 jsem po nulové reakci ze strany obchodu psal: Zdravím, jak to vypadá s mým zbožím?

24.7.2007 jsem opět po nulové reakci napsal: Dobré ráno,

nyní jsem si vzpomněl, že mám u vás již několik týdnů objednávku. 25.6. tohoto roku jste mi psali, že zboží přijde další týden. A nyní, po měsíci stále nic! Moje peníze jsou u vás na účtu již od 8.6.2007. a kdybych se nezeptal formou e-mail, nedáte vědět ani "ň"!

Jsem velice zklamán vaším jednáním a pokud se situace kladně nevyřeší, hodlám to řešit trochu jinak.

Navíc jsem na vašem webu nenašel kromě kontaktního formuláře žádné telefonní číslo ani adresu.

Děkuji za rychlou odpověď!

31.7.2007 Píšu tento příspěvek a nemám peníze, zboží ani žádnou odpověď. Na shopu mají jen mail a dotazník, žádný jiný kontakt, prostě nic. Jde celkem o směšnou částku, ale dost mě to štve. Co s tím můžu dělat, jak jím můžu znepříjemnit život?

díky za rady a názory;)
...I ta nejhorší hodina v životě má jen 60 minut...
Jiří Hübner
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rop 1. 8. 2007 00:25

Kontakt mají v nápovědě

Údaje v živnostenském rejstříku

Údaje v registru plátců DPH

V obchodním rejstříku podnikatel není zapsán.

To by vám jako kontaktní údaje mohlo stačit :-)

Jinak chtějte odstoupit od smlouvy ... a musejí Vám vrátit peníze :-)
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 1. 8. 2007 11:10

Jiří Hübner: Jděte na policii a podejte oznámení pro tresný čin podvodu a nedovoleného obohacování. Jde sice o malou částku, jenže se může třeba najít více podvedených a po překročení 5000 Kč se problém bude řešit.
ICT servis & poradce, CEO, CIO, CQO a krizový manažer na volné noze; sociální psycholog; futurolog; návrhář; korektor; kritik; regionální koordinátor Hnutí Zeitgeist Česká republika pro Prahu a středočeský kraj. Kontakt viz profil.
Raziel-CZ
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jiří Hübner 1. 8. 2007 12:38

Raziel-CZ píše:[b]Jiří Hübner:e/b] Jděte na policii a podejte oznámení pro tresný čin podvodu a nedovoleného obohacování. Jde sice o malou částku, jenže se může třeba najít více podvedených a po překročení 5000 Kč se problém bude řešit.e/quote]


Tak to nevím, jestli je zrovna dobré řešení. Stálo by mě to zbytečně hodně času a starostí, ale jako pomsta je to dobré..

Zkusím je urgovat dopisem a uvidíme.. :-)

díky za rady oboum.
...I ta nejhorší hodina v životě má jen 60 minut...
Jiří Hübner
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod WonDrak 1. 8. 2007 15:06

vypadají celkem solventně, asi tam maj spíš bordel, než že by tě chtěli obrat o dvě stovky. ;)
Zatím, co člověk chce si musí jít, ať to stojí, co to stojí. (doporučuji film Factotum)
WonDrak
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peepa-007 1. 10. 2007 18:30

Jsem na tom úplně stejně!!! Od 3.9.2007, kdy jsem zaplatil cca 200Kč, jsem nedostal od mobile-shop.cz (jiný název pro de facto shodný e-shop s i-obchod.cz podnikatele Myslíka) absolutně žádnou odpověď na veškeré zaslané dotazy, urgence a následně zrušení objednávky!

Absolutně neslouhlasím s povrchní odpovědí, že "tam mají bordel" - zkuste jim několikrát denně volat a napsat tunu dopisů - pak uvidíte, že vás mají totálně "na háku"! Jde o podvodné jednání, všechno můžu prokázat (platil jsem on-line přes eBanku), prosím, ozvěte se další, ať překročíme hranici 5.000 Kč a panu Myslíkovi to můžem vrátit!

Pište prosím na e-mail peepa-007(zavináč)volny.cz. Děkuji.
peepa-007
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod srsan 1. 10. 2007 18:48

Raziel-CZ píše:Jiří Hübner:e/b] Jděte na policii a podejte oznámení pro tresný čin podvodu a nedovoleného obohacování. Jde sice o malou částku, jenže se může třeba najít více podvedených a po překročení 5000 Kč se problém bude řešit.e/quote]
Policie to stejně nebude šetřit jako trestní oznámení, dokud tam nebude škoda alespoň 5000 Kč. Do té doby to bude pro policii pouze přestupek. A přestupek to navíc bude pouze pokud tomu člověku prokáží úmysl (u trestného činu samozřejmě také), pokud se jenom dostal do nějakých finančních nebo dodavatelských potíží (např. druhotná platební neschopnost), tak mu žádný úmysl neprokáží a bude to pouze občanskoprávní spor.
srsan
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 1. 10. 2007 21:07

srsan: I když jde jen o přestupek je dobré, když je bude mít policie alespoň v evidenci. Mít na to čas už je věc jiná. Řešení to ale také je, když už nic jiného.
ICT servis & poradce, CEO, CIO, CQO a krizový manažer na volné noze; sociální psycholog; futurolog; návrhář; korektor; kritik; regionální koordinátor Hnutí Zeitgeist Česká republika pro Prahu a středočeský kraj. Kontakt viz profil.
Raziel-CZ
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radim33 2. 10. 2007 10:58

Internetový obchod může být klidně stránka jednoho člověka, který zaplatil pár tisíc za předpřipravenou aplikaci intenetový obchod a doplnil tam svoje zboží a údajě nebo klidně to může být stránka formy, kde se obchodem zabývá nějaká desítka specializovaných zaměstnanců. Tady bych hádal spíš na tu první variantu, kdy pan Zdeněk Myslík založil spíše programátorskou firmu Alfasoft a copyrightu vytvořil nebo najal někoho, kdo příslušný internetový obchod vytvořil. Zdá se, že nemá žádné zaměstnance nebo málo zaměstnanců a proto objednávkám takové malé velikosti jako je 200 Kč moc pozornosti nedá.
radim33
Diskutér

Odeslat příspěvekod peepa-007 4. 10. 2007 17:23

Souhlasím s tím, že je pan Myslík asi jen drobný podnikatel a jako člověk i dokážu pochopit, že toho má buď moc, nestíhá, je nemocný, nebo cokoliv. Ale zároveň o tom chci mít patřičné informace - není přece problém dát na e-mail automatickou odpověď typu "v době od do bude - já nevím - omezen provoz", nebo vyvěsit na web "omlouváme se za dočasný výpadek..." apod.

Kdyby projevil snahu, pochopím. Ale zaslal jsem mu x e-mailů, od zdvořilých dotazů, kdy mi zboží pošle, přes varování, že objednávku zruším, až po skutečné zrušení objednávky a žádost o navrácení peněz; a nic. Stejně tak jsem mu mnohokrát volal na uvedené tel. číslo a buď měl celý den obsazeno, nebo to nikdo nebral. To přece už vypadá podezřele, ne?

No a nakonec když jsem se pídil po netu, našel jsem v několika fórech podobně poškozené, takže se nedomnívám, že biju na poplach nadarmo (není realizovaná objednávka třeba z května tohoto roku!). Navíc je normální, aby seriózní internetový obchod nabízel téměř totožné produkty na více internetových doménách? Jako člověk zasvěcený umím pochopit technické důvody, ale toto mi zavání spíš pokusem o klamání zákazníků!

Věcně mi jde jen o pár kaček, ale principielně o hodně! Sám jako OSVČ e-shopy realizuju, takže ještě pár takových "podnikatelů", jako je pan Myslík a vracíme se s el. obchodováním zpátky na stromy!

Volal jsem na Živnostenský úřad na Prahu 6 a bylo mi sděleno, že můžou dotyčného podnikatele jen zkontrolovat, jestli podniká oprávněně a podle zákona, ale že to nemůžou prošetřovat na základě jedné nerealizované objednávky. Doporučili mi obrátit se na Policii, což je však s ohledem na výši částky o ničem.

No ale nakonec jsem přece jen nalezl řešení, jak panu Myslíkovi činnost alespoň znepříjemnit - zavolal jsem do eBanky, jejímž prostřednictvím platba proběhla a nahlásil jsem podezření, že byl její platební systém zneužit k podvodně vylákané platbě. Bylo mi sděleno, že bude-li podobných ohlášení víc, že panu Myslíkovi vypoví smlouvu na platební systém, neboť poškozuje dobré jméno banky. Doposud měl vylákané peníze úplně zadarmo - až mu vypoví smlouvu, tak bude muset začít utrácet alespoň za cihly a poštovné... ;-)

peepa-007(zavináč)volny.cz
peepa-007
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S474N 4. 10. 2007 17:38

peepa-007: nove ma eBanka 10 Kc za vklad, ktery ovsem strhava z daneho uctu. Jestli ho chces nastvat, tak mu vloz na jeho ucet 100x 1 Kc ;o))))
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 4. 10. 2007 17:47

Abych se připojil, doporučuji to poslat třeba z FIO ;-) (pokud by měla i platby za příjem).
ICT servis & poradce, CEO, CIO, CQO a krizový manažer na volné noze; sociální psycholog; futurolog; návrhář; korektor; kritik; regionální koordinátor Hnutí Zeitgeist Česká republika pro Prahu a středočeský kraj. Kontakt viz profil.
Raziel-CZ
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Invader1111 8. 10. 2007 13:11

peepa-007 píše:Souhlasím s tím, že je pan Myslík asi jen drobný podnikatel a jako člověk i dokážu pochopit, že toho má buď moc, nestíhá, je nemocný, nebo cokoliv. Ale zároveň o tom chci mít patřičné informace - není přece problém dát na e-mail automatickou odpověď typu "v době od do bude - já nevím - omezen provoz", nebo vyvěsit na web "omlouváme se za dočasný výpadek..." apod.

Kdyby projevil snahu, pochopím. Ale zaslal jsem mu x e-mailů, od zdvořilých dotazů, kdy mi zboží pošle, přes varování, že objednávku zruším, až po skutečné zrušení objednávky a žádost o navrácení peněz; a nic. Stejně tak jsem mu mnohokrát volal na uvedené tel. číslo a buď měl celý den obsazeno, nebo to nikdo nebral. To přece už vypadá podezřele, ne?

No a nakonec když jsem se pídil po netu, našel jsem v několika fórech podobně poškozené, takže se nedomnívám, že biju na poplach nadarmo (není realizovaná objednávka třeba z května tohoto roku!). Navíc je normální, aby seriózní internetový obchod nabízel téměř totožné produkty na více internetových doménách? Jako člověk zasvěcený umím pochopit technické důvody, ale toto mi zavání spíš pokusem o klamání zákazníků!

Věcně mi jde jen o pár kaček, ale principielně o hodně! Sám jako OSVČ e-shopy realizuju, takže ještě pár takových "podnikatelů", jako je pan Myslík a vracíme se s el. obchodováním zpátky na stromy!

Volal jsem na Živnostenský úřad na Prahu 6 a bylo mi sděleno, že můžou dotyčného podnikatele jen zkontrolovat, jestli podniká oprávněně a podle zákona, ale že to nemůžou prošetřovat na základě jedné nerealizované objednávky. Doporučili mi obrátit se na Policii, což je však s ohledem na výši částky o ničem.

No ale nakonec jsem přece jen nalezl řešení, jak panu Myslíkovi činnost alespoň znepříjemnit - zavolal jsem do eBanky, jejímž prostřednictvím platba proběhla a nahlásil jsem podezření, že byl její platební systém zneužit k podvodně vylákané platbě. Bylo mi sděleno, že bude-li podobných ohlášení víc, že panu Myslíkovi vypoví smlouvu na platební systém, neboť poškozuje dobré jméno banky. Doposud měl vylákané peníze úplně zadarmo - až mu vypoví smlouvu, tak bude muset začít utrácet alespoň za cihly a poštovné... ;-)

peepa-007(zavináč)volny.cz
Invader1111
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jiří Hübner 8. 10. 2007 16:10

Chtěl by, aby někdo shromáždil všechny poškozená a podalo by se hromadné T.O.

Nyní jsem volal na pevnou linku obchodu a telefon mě někdo dokonce vyvěsil, zkrátka děs...
...I ta nejhorší hodina v životě má jen 60 minut...
Jiří Hübner
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Invader1111 8. 10. 2007 21:22

Tak ja som sa mu dneska dovolal, pozrel moju objednavku, povedal, ze sa bali a zasiela. Vecer mi naozaj prislo oznamenie emailom, ze bola odoslana zasielka a link so sledovanim ppl. Tak som zvedavi, ci tam bude to, co som si objednal. Dam vam vediet


Edit: Uz mam produkt doma a funguje. takze stahujem "zalbu".

Ale pristup k zakaznikovy sa mi nepacil.
Invader1111
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků