Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod jan23 9. 9. 2016 10:04

To freementle:

v IB jsem nenasel nabidku eKonto Flexi. Oba sporici ucty jsou nazvane "OSOBNÍ SPOŘICÍ ÚČET", tak predpokladam, ze to jsou ucty bez vypovedni lhuty.

PS: Kde bych prosim te mel v IB videt polozku - eKonto Flexi?
jan23
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fremantle 9. 9. 2016 10:19

Jako "osobní spořicí účet" jsou označeny všechny typy účtů bez ohledu na nastavenou výpovědní lhůtu...

Nastavovat výpovědní lhůta by měla jít z nabídky v levé liště, kde jsou i platby a pod.

Ještě je možné, že pokud je to k eKontu Exclusive, tak tam je prostě nabízen pouze 1 typ spořáku - eKonto Gold a tedy tam typy spořicích účtů pak ani nelze měnit jako u nižších eKont :?: ...to je jen můj dohad, fakt nevím, jak to mají nastaveno - zkus kontaktovat svého bankéře, ten by to měl vědět.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod jan23 9. 9. 2016 13:39

To: freementle

Tak je to v reseni, ani banker na lince toto nevidel. Asi chyba v migraci. Jinak pry klienti mohou mit dva stejne typy sporicich uctu.
jan23
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 9. 2016 16:59

Jj, RB ... Máme dva eStudenty. Ačkoliv jsem se při zakládání ptal, jestli tam nejsou nějaké speciální transakční limity, bylo mi řečeno, že ne. Samozřejmě se teď ukázalo, že jsou - 25k/týden. To ale není ta sranda - chtěl jsem změnit limity na debetkách k těmto účtům (taky jsem se při zakládání ptal, zda to jde):
Pobočka 1 - "My nemůžeme, jde to jen v IB po přihlášení studenta (nikoliv zákonného zástupce jako disponenta)."
Pokus v IB po přihlášení studenta - "Nemáte oprávnění." (nebo tak něco)
Jiná pobočka: "Pobočka 1 kecala, mělo by to jít, ověřím telefonicky. Na telefonu říkají, že to může udělat jen pobočka." Bohužel při pokusu změnit limity měl systém údajně tendenci objednávat novou kartu, limity na již vystavené kartě měnit nešly.

Fakt je s tou bankou sranda, vlastně je to asi nejhorší banka, se kterou jsem přišel do styku (hned v závěsu je GE-Moneta a posléze tandem UCB a KB).
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod marvy 9. 9. 2016 18:01

drkarel: co tě u Monety tak vytáčelo?.. :nenapadne ;-)
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 9. 2016 18:19

Taky hlavně spolehlivost a jednotnost podávaných informací. Jinak když nic nechceš a opakovanou návštěvou pobočky produkty nastavíš, jak chceš, běží to pak už docela dobře (až tedy na současnou kreditku, to je blbej produkt v tom směru, že nemáš možnost sám odhadnout, kdo je v dané kategorii veden).
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod andre7 9. 9. 2016 21:05

drkarel píše:Jj, RB ... Máme dva eStudenty. Ačkoliv jsem se při zakládání ptal, jestli tam nejsou nějaké speciální transakční limity, bylo mi řečeno, že ne. Samozřejmě se teď ukázalo, že jsou - 25k/týden. To ale není ta sranda - chtěl jsem změnit limity na debetkách k těmto účtům (taky jsem se při zakládání ptal, zda to jde):
Pobočka 1 - "My nemůžeme, jde to jen v IB po přihlášení studenta (nikoliv zákonného zástupce jako disponenta)."
Pokus v IB po přihlášení studenta - "Nemáte oprávnění." (nebo tak něco)
Jiná pobočka: "Pobočka 1 kecala, mělo by to jít, ověřím telefonicky. Na telefonu říkají, že to může udělat jen pobočka." Bohužel při pokusu změnit limity měl systém údajně tendenci objednávat novou kartu, limity na již vystavené kartě měnit nešly.

Fakt je s tou bankou sranda, vlastně je to asi nejhorší banka, se kterou jsem přišel do styku (hned v závěsu je GE-Moneta a posléze tandem UCB a KB).


"...systém měl tendenci objednávat novou kartu..." :-D :-D :-D umírám smíchy
andre7
Návštěvník

Odeslat příspěvekod piErcE 10. 9. 2016 16:19

Mel bych dotaz týkající se starých RB účtu z doby "před ebankou" (kompletkonto se to myslím jmenovalo...) .. předpokládám, že to ještě pár klientů může mít....

pokud jsou peníze převáděny z kompletkonta na ekonto, jsou tyhle převody online (jako převod ekonto - ekonto) , nebo to trvá den, dva, než to zpracují ze systému do systému?

díky
piErcE
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vpe 11. 9. 2016 07:10

V ramci jedne banky nemuze jiz od r.2009 prevod trvat den dva tri - musi byt dokoncen v (pracovni) den, ve ktery byl zadan :-) viz ZoPS § 111 Lhůta pro provedení platební transakce v rámci jednoho poskytovatele v české měně

musí být částka platební transakce připsána na platební účet příjemce ... nejpozději na konci dne, v němž nastal okamžik přijetí příkazu
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod piErcE 11. 9. 2016 07:52

Ok, diky... Nicmene konec dne neni uplne online... Takze bych upresnil otazku... Jentento prevod, ktery jsem zminoval, za beznych okolnosti realizovan online (cili v radu sekund, tak jako u ekont) , nebo je zpracovavan davkove na koncindme? :)

Diky
piErcE
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kolotuk 11. 9. 2016 08:37

Mám dotaz ohledně KK.Teď mě převedli karty zCITI do RB a chtěl bych je zredukovat,jelikož mám 3,je možno převézt kreditní rámce na jednu kartu a ostatní zrušit?Dělal jste to někdo?Předpokládám,že to jde jen na pobočce a tu mám daleko.A ještě jeden dotaz,mají už v RB formulář na zrušení KK,CITI měla,nebo platí jejich?Děkuji za odpovědi!
kolotuk
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fremantle 15. 9. 2016 14:13

http://www.investujeme.cz/raiffeisenbank-vyplaci-k-pujckam-bonus-5000-kc/ píše:Raiffeisenbank spouští kampaň s názvem „Bonus 5000 Kč na Váš účet“. Každý, kdo si od 15. září do 31. prosince letošního roku sjedná Rychlou půjčku či konsoliduje stávající úvěr, získá po splacení první splátky bonus ve výši 5000 korun.


Jen pro klienty současně s běžným účtem...

Stránky promo nabídky: https://www.rb.cz/promo/rychla-pujcka

Pravidla kampaně: https://www.rb.cz/attachments/PI/pravid ... s-5000.pdf

IV. Podmínkou pro poskytnutí Bonusu je, že Klient neodstoupí od Úvěrové smlouvy ve lhůtě 14 dnů od
jejího uzavření a provede řádnou úhradu první splátky Úvěru.

V. Po splnění podmínky vyplatí Banka do 2 měsíců Bonus Klientovi, a to výhradně bezhotovostně ve
prospěch Účtu. Pakliže Bonus nebude možné vyplatit ve prospěch Účtu, nárok na jeho výplatu na
straně Klienta zaniká.


...po 1 uhrazené splátce do 2 měsíců, to znamená při ú.s. 7,90 % p.a. (příklad, který uvádí na stránkách kampaně) a aspoň 100 tisíc Kč pořád nejvíce cca. 2 tisíce zaplacených na úrocích za 3 měsíce, takže pořád by je šlo aspoň trochu podojit (přemýšlím, jestli by mohli dát ještě lepší nabídku než Zuno s 4,9 % p.a.)... :nenapadne
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod piErcE 15. 9. 2016 14:17

Rychla půjčka... do toho patří i ona půjčka, kterou pořád "otravují" v bankovnictví ekonta jako s předschválenou?

EDIT: tak jsem si přečetl podmínky a odpovím si sám ... nepatří.
Garmin DriveLuxe 50 - iPhone SE - Octavia III 1.4 110 kW DSG
piErcE
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 9. 2016 19:12

Sakra, to musím prostudovat..

Edit:
Hm, ten úrok je nezajímavý (nehne se pod 7,9%), a musel bych si zřídit účet.
Jedině konsolidace, kde sice o 400 měsíčně přeplatím současný úvěr, ale i tak by se to asi vyplatilo.
Nevíte, jestli chtějí u RB při konsolidaci potvrzení o příjmu?
anonymni

Odeslat příspěvekod LaNov 16. 9. 2016 22:40

Viděl jsem v HN "Nejlepší banka roku 2016 - Cena HN" - Raiffeisenbank. Tak mi to nedá, čtu podrobně a prý "Právě zvládnutá komunikace byla jedním z hlavních důvodů letošního vítězství RB ...". Kýho výra? Nejlepší banka je ta, která rychle odpovídá na emaily? To jsou fakt "ceny" ...
LaNov
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků