Raiffeisen (eBanka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod audiobullys 28. 12. 2019 20:05

U RB hypo vychází sazba 3,69 akdyz si člověk založí ten jejich účet tak daj slevu 1 procento. Pak tam je sleva 0,2 procenta za uniqu poj nemovitosti. Účet pokud ho nemáj nový klienti v rámci akce zdarma tak za ně tvrdé platej - jestli 199 Kč?
Naštěstí od léta jde refinancovat mimo fixaci za 1000 Kč. Pak nabízejí retenci zdarma účet na 2 či 3 roky.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod MP007 29. 12. 2019 18:02

Nově nabízené tarify od 1.1. nahradí ty stávající? Původní budou transformovány nebo budou koexistovat souběžně? Ten nový "aktivní účet" vyžaduje splnění stejných podmínek jako stávající "smart"?
MP007
Návštěvník

Odeslat příspěvekod suram 29. 12. 2019 18:06

Staré nenabízené tarify jedou normálně dál, já myslím, že u RB lze stále mít i původní e-konto od e-banky, i když už ho asitak 10 let nenabízí.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod cz01 31. 12. 2019 13:49

Na webu RB jsou už informace k novým účtům a kk.
cz01
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 31. 12. 2019 14:19

Trochu jsem doufal, že skutečné podmínky KK RB Premium budou lepší, než naznačovaly první informace. Takto mě to připadá opravdu nezajímavý produkt. Proč vlastně takovou kartu mít?
A pro nové klienty je max. aktuálně v RB dosažitelná vratka 150,- Kč, to je také negativní změna.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod Rad68 31. 12. 2019 14:49

Chápu to dobře, že "zvýhodněnou" sazbou na spoření se nově bude rozumět 1 %, takže pokud někdo teď, jako úplně nový klient, založí "Chytrý" účet, tak k němu ty 3 % spoření už nedostane?
Rad68
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xls 31. 12. 2019 15:25

A není to jedno? Ještě navíc je tam pro tuhle "zvýhodněnou" sazbu omezení na 150 tis. Když se to vezme kolem a kolem, tak tyhle účty si člověk určitě zakládat nemusí.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 31. 12. 2019 15:33

Je to výsměch těch 150000, mají zájem jen o klienty, co žijí ze dne na den bez naspořených peněz.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 31. 12. 2019 15:38

Spořící účet Gold s úrokem 0,5% do 2 mil. vás nezaujal? :D
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 31. 12. 2019 16:00

Nikoho z nás tady.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod mate59 31. 12. 2019 19:27

Já ho mám k Exkluzivnímu účtu.
mate59
Diskutér

Odeslat příspěvekod cz01 31. 12. 2019 20:47

Vyplatil se v době, kdy úrokové sazby byly hluboko pod 1% a pak byl gold spořící účet celkem dobrá volba pro likviditu a tou dobou jsem ho měl. Po zvýšení sazeb už ztráta z vyššího úročení jinde přebyla výhody eKonto Exclusive (salonky, pojištění) a peníze jsem převedl jinam a nějak mě to nemrzí.
cz01
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 1. 2020 07:07

Tak mě dnes ráno appka RB oznámila nemilé překvapení. I když mám eKonto Komplet vzhledem k zaměstnavateli (partner RB) při splnění obratu bezplatné, dnes mi byl stržen nějaký poplatek 65 Kč s poznámkou Souhrnná položka k účtu xxxx, typ pohybu Vedení účtu. O žádném takovém poplatku mě tedy RB neinformovala, půjde to na reklamaci! Zajímá mě, zda něco podobného dnes neúčtuje i vám ostatním. Naštvalo mě to o to víc, že něco podobného se mi stalo u eKonta už podruhé (poprvé v srpnu při založení eKonta), do třetice pak u Mall kreditky před rokem a kousek, kdy mi byl poplatek účtován už třetí měsíc, má být až čtvrtý. Reklamace sice uznány, ale zkrátka hrozné procesy a zmatky v poplatcích uvnitř banky, to z jiných bank tak časté potíže účtování poplatků neznám...
Jinak doufám, že eKonto Komplet půjde snadno transformovat na ten nový bezplatný balíček, kde se nemusí hlídat obrat.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod __Pavel 1. 1. 2020 07:37

Taky mě čekalo nemilé překvapení v podobě poplatku 45Kč za eKonto Smart. Stalo se mi to poprvé, přitom příchozí platbu 15k a 3 odchozí jsem splnil stejně, jako to dělám už skoro 3 roky. Budu reklamovat, jediné co mě napadá, je nějaký skrytý poplatek za okamžité platby.
__Pavel
Diskutér

Odeslat příspěvekod myšpulín 1. 1. 2020 07:50

Mám taktéž eKonto smart a taky mi byl k 31.12. zaúčtován poplatek 45 Kč za vedení účtu, v poznámce "souhrnná položka k účtu".
Podmínky pro vedení účtu zdarma plním, chodí mi tam výplata a odchozích plateb mám dost.
myšpulín
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků