Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Schwarzie 29. 1. 2020 19:49

nnnokiaE52 píše:Když je hovor, mobilní data se mi vypínají. Trochu nedomyšlené...

To je zajimavy. Ja jsem na iPhonu v pohode. Vytocim Raifku, rekne mi to, at se autorizuju, spustim Klic a potvrdim to. Zkousel jsem to teda ve meste na LTE.
Schwarzie
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 29. 1. 2020 20:12

Lepší hardware, možnost Volte, přítomnost více typů sítí. Věřím, že to jde.
Jakpíše fremantle, šlo by to jednodušeji proklickem na infolinku přímo z RB klíče.
nnnokiaE52
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 10. 2. 2020 17:53

Vážená klientko, vážený kliente,

k Vašim financím přistupujeme s respektem a vždy se snažíme našim klientům nabízet co nejvýhodnější podmínky.

Proto pro Vás od 11. 2. 2020 zvyšujeme bonusový úrok na korunovém Spořicím účtu XL. 
Částky do 150 000 Kč budou nově úročeny sazbou 1,25 % ročně. 
Částky nad 150 000 Kč jsou stále úročeny nadstandardní sazbou 0,7 % ročně. 

I nadále platí, že toto úročení získáte aktivním využíváním účtu. Aktivní využívání účtu znamená, že Vám na účet přijde minimálně 15 000 Kč měsíčně a provedete alespoň tři odchozí transakce. 

Věříme, že Vás touto novinkou potěšíme.

S přátelským pozdravem
Vaše Raiffeisenbank

retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cz01 10. 2. 2020 18:10

Toto rozhodně není motivační, protože
a) nízká úroková sazba
b) složité podmínky aktivního využívání
c) pouze do 150 000 Kč

ano a), b) i c) jsou správně :-)
cz01
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 10. 2. 2020 18:41

Spoření je jaké je, ale zato RB nabízí unikátní zpoplatněnou nálepku. (Ne snad že by byla unikátní nálepka, to je jen to zpoplatnění.) A to se vyplatí!
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 10. 2. 2020 18:59

Prý "nejvýhodnější podmínky". To už je zralé na nějaké udání pro klamavou reklamu. :-)
Lenka_2
Diskutér

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 10. 2. 2020 19:30

Však píší jen, že se o ně snaží... :-D
hopo.hopo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Persbrandt 11. 2. 2020 07:34

Od te doby, co zacali nabizet ten novy "Chytry ucet bez podminek zdarma" (asi zacatkem ledna, nevim), nepozadali jste si nekdo jako novy klient o zalozeni noveho bezneho uctu RB pres usetreno.cz s bonusem 1000 kc?
Jde mi o to zjistit, zda ten zakladany ucet je konkretne ten bezplatny Chytry ucet nebo snad jeste Ekonto Smart, jak to bylo drive? Nekde se na usetreno.cz pise jedno, nekde druhe, na mailove dotazy myslim ze moc neodpovidaji.

Totiz pokud se jedna o ten Chytry ucet, coz predpokladam, tak podle podminek je pro ten bonus sice taky nutno tusim 2 mesice plnit podminku aktivity, ale pak se na tu aktivitu clovek podle mne muze bez rizika vykaslat, aniz by nutne ucet hned rusil, bonus ma byt pripsan nejpozdeji do 4 mesicu od zalozeni uctu. Ale kdyby to nahodou bylo stale to Ekonto Smart, tak se musi aktivita plnit kazdy mesic, pokud clovek nechce platit poplatek za vedeni uctu, coz predpokladam asi nikdo nechce.
Persbrandt
Diskutér

Odeslat příspěvekod milanBrno 11. 2. 2020 11:37

Proc nez zacnes psat trochu nepremyslis?
Neni snad jedno zda plnis podminky kvuli odmene nebo kvuli vedeni zdarma? JE to jedno.
A co ti brani ucet zmenit ze Smartu na Chytry? NIC ti nebrani.
Takze naprosto zbytecny dotaz...
Telekomunikace: Mobilni internet 20GB za 500kc/mes. + volani za 1kc/min. (neomezene za 200kc)
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Richee, Twisto, ING, Curve)
milanBrno
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 11. 2. 2020 16:17

Přesně tak, pokud má nějakou podmínku domluvenou Ušetřeno s RB, tak podmínka pro získání odměny jistě platí bez ohledu na tarif účtu (a případné podmínky týkající se účtu nejsou tedy pro odměnu relevantní, jsou to dvě různé věci). RB totiž pro FO prakticky nabízí jen jeden typ běžného účtu-to, co zde řešíme (eKonto/Chytrý účet...) jsou jen jeho tarifní "balíčkové" varianty (neboli jaký ceník se použije na zlomu měsíce pro účtování případných poplatků), stále jde ale o tentýž běžný účet, bez ohledu na tarif. Staré tarify účtů (eKonto xxx) se už navíc snad ani založit nedají, a změna tarifu účtu (z původních eKont na nové tarify) lze udělat na pár kliků v internetovém bankovnictví v informacích o účtu (platnost změny je pak od prvního dalšího měsíce). Sám jsem takto na tarif "Chytrý účet" přešel od 1.2. Neboli u RB je to s běžnými účty a ceníky v podstatě stejné jako s tarify u mobilního operátora (číslo zůstává, tarif a tím ceník lze měnit).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Rad68 11. 2. 2020 18:17

Persbrandt: Minulej týden mi ho otevřeli (od té žádosti to trvalo cca 2 týdny) a je to Chytrý (i když v různých materiálech na stránkách RB ještě najdeš podmínky pro Smart, což ale je jen že si to neumíjou všude aktualizovat).
Rad68
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fremantle 11. 2. 2020 19:55

eKonto Smart ti už kažopádně nikdo ani nezaloží (stačí se podívat na stránky banky, že tarif je v ceníku nenabízených produktů), takže je to docela bezpředmětné řešit...

Rakouská kampelička by se radši mohla spíš místo kokotin typu vyplácení odměn za otevření konta* soustředit na poskytnutí nějaké "důstojné" úrokové sazby na spořicím účtu, protože to zvýšení na 1,25 % p.a. (a to ještě pouze do 150 tisíc Kč) je spíš pohrdáním, než "respektem".

* (což už je teď docela komické, když se RB onehdá, když představováno Zuno, že "žlutá" RB nikdy nesníží k tomu, aby se musela podbízet a konto bez poplatku nenabídne ani kdyby ty dva francouzáky z loga někomu spadly na hlavu)
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod franko_cz 17. 2. 2020 17:55

Vážená klientko, vážený kliente,

evidujeme u Vás aktivní bezkontaktní nálepku.

Používejte místo ní bezpečné a pohodlné placení mobilním telefonem s operačním systémem Android nebo zařízením Apple a ušetřete za její vedení (od 1. 4. 2020 poplatek 50 Kč měsíčně).

Chcete bezkontaktní nálepku zrušit?

Debetní bezkontaktní nálepka: otevřete si Internetové bankovnictví - Detail bezkontaktní nálepky - Zrušit kartu a certifikujte žádost o zrušení.

Kreditní bezkontaktní nálepka: zašlete písemnou výpověď na adresu info@rb.cz - uveďte jméno a příjmení, datum narození, adresu, koncové čtyřčíslí karty a formulaci „vypovídám“ nebo „ukončuji“.

Případně navštivte naši pobočku

Věříme, že si placení telefonem oblíbíte.
franko_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod Schwarzie 17. 2. 2020 22:32

Akorat ze u debetni nalepky tam zrusit kartu nikde neni...
Schwarzie
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 17. 2. 2020 23:01

Ať si trhnou. Nálepku jsem strčil manželce, která ji pár let používala. Tak jsem zrušil nálepku, za pár měsíců mi skončí přeplacené období, vyinkasuju zbývající prémie a s RB končím.
xls
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků