Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod antonsek 23. 5. 2020 11:34

A ty informace, že zpoplatní autorizační SMS, jsou kde? Jo to ověřené? Od kdy je zpoplatní?
antonsek
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 5. 2020 12:25

Když to zde psalo už více lidí z více zdrojů (od různých RB pracovníků), tak asi o fámu nepůjde. Ale termín zatím nikdo neuvedl.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 23. 5. 2020 12:29

Me volala bankerka ted behem covid-volna, jako jak se mam a tuto informaci take rikala, zatim nevedela termin ... mam uz davno klic.
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 23. 5. 2020 12:31

To je ale standardní věc, že zaměstnanec banky lže klientům. Dokud to nebude v sazebníku poplatků, tak to řešit nebudu.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 23. 5. 2020 16:14

minarjo píše:Přitom ani jedna banka neřeší, že potvrzování plateb je možná jednodušší, ale komplikace přijde, když smartphone s tou klíč appkou dotyčný ztratí nebo totálně přestane fungovat (celý mobil nebo jen klíč appka). Pak není jaksi změna appky z domova na jiný mobil možná (protože ke změně samotné nebo už k přihlášení do IB, kde to lze změnit, by byla třeba autorizace tou již nedostupnou appkou) a musí se s tím jít šaškovat na pobočku (kde nejspíš musejí klientovi dočasně nastavit staré dobré SMS, aby autorizace klíč appky na novém mobilu šla provést).
Ale houby.

https://www.csas.cz/cs/caste-dotazy#/hc ... m-zarizeni

https://www.rb.cz/osobni/ucty/sluzby-k- ... vi/rb-klic dotaz „Vyměnil jsem telefon nebo reinstaloval RB klíč. Co dělat?. (i když doufám, že používání SMS někdy půjde natvrdo zablokovat).

Každopádně ztracený mobil je neobvyklá situace a bude potřeba nějak zvláštně řešit (děti poradit/pomoct) v každém případě; obzvlášť pokud bude potřeba koupit jiný typ.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 23. 5. 2020 17:22

Aktivace podepisovací aplikace na novém zařízení je právě záležitost, se kterou počítá každá banka a pokud vím ani u jedné není třeba chodit na pobočku - u dalších, jako třeba UniCredit Bank stačí zavolat na infolinku, po ověření totožnosti pošlou SMS s aktivačním klíčem aplikace. U ČSOB je aktivace klíče možná přes bankomat.

U RB klíč používám taky a že zpoplatní autorizační SMS je mi celkem putna, nicméně doufám, že banka umožní SMS úplně zablokovat, protože nyní se stačí ukliknout a SMS zprávu hned odešle, to by pak od rakouské kampeličky moc hezké nebylo)...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 23. 5. 2020 21:09

Banky ale moc nepočítají s tím, že klient třeba střídá mobily. Nevím jak ostatní banky, ale např. UCB neumožňuje instalaci té appky generující kódy na víc přístrojů zároveň.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod Ezra 24. 5. 2020 10:12

ani RB se s tím nepočítá, viz stejný odkaz https://www.rb.cz/osobni/ucty/sluzby-k- ... vi/rb-klic “Mohu mít RB klíč registrován na více telefonech?” - nejde jen o to, mít více mobilů, mám třeba SMS synchronizované s počítačem a když něco nakupuji nebo platím, nemusím hledat mobil a opisovat kódy (samozřejmě mobil musí být nablízku přihlášený do stejně WiFi sítě nebo v dosahu Bluetooth)
Ezra
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ROlda78 24. 5. 2020 10:54

je stavebko u RSTS vidět v appce RB (Mobilní eKonto Raiffeisenbank)?
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod __Pavel 24. 5. 2020 11:08

ne
__Pavel
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 24. 5. 2020 11:11

To není ani v IB.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 24. 5. 2020 11:13

takže lze sledovat jen v extra "IB" pro stavebko (před lety jsem to tam měl)
nebo to už takto neplatí?
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 24. 5. 2020 11:23

Jo.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod cipisekcz 24. 5. 2020 12:44

Stale mi ale unika jedna vec,kterou RB fubec nevysvetlila.Co nastane kdyz je tel. OFF-LINE.
Jasne v pripade prihlaseni do IB je to RB klicem nactu QR kod,
ale jak je to v pripade kdyz budu volat klientskou linku 800 900 900 ?????
Protoze RB klic musim pouzit k identifikace pri volani na klientskou linku.
cipisekcz
Návštěvník

Odeslat příspěvekod mate59 24. 5. 2020 18:35

Když volám na linku, paní se zeptá na část r.čísla,datum narození,tak ověří klienta.
mate59
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků