Raiffeisen (eBanka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod fremantle 25. 6. 2015 09:22

Akciový Klokan píše:fremantle : 3 letá vázanost vs 2 roky záruka ... hardcore... banda z...ů ..... ono je to spíš myšleno jako dárek než jako forma výjebu :-)


No však právě tohle nelze považovat za dárek... pokud mám na výběr si koupit službu za cenu X, nebo tu stejnou službu za cenu X+350 Kč a dostanu k tomu "dárek" "zdarma" - no můžu tomu tak říkat, ale je to dost podivné. Banku nikdo nenutí, aby ty telefony rozdávala zdarma, ale to mlžení kolem (v podmínkách akce opravdu není sdělena přesná výše "ujednání o zvláštní výši paušálního poplatku" - možná je to ve smlouvě, to nevím, ale za takto netransparentních podmínek nevím, proč bych si měl chtít telefon koupit u RB, když ho jinde můžu mít i o 30 % levněji). A ta výtka 3 leté vázanosti - no já bych teda nechtěl platit ještě další rok zboží, které by se mi náhodou po 2 letech rozbilo (i když vím, že spousta lidí o tom třeba při úvěrech nepřemýšlí)...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 25. 6. 2015 12:40

astrapa: původně také chtěla jenom 2 minutový rozhovor, kdy jí budu známkovat její předpřipravené otázky..Neznámkoval jsem ani jednu, na otázky odpovídal ve větách rozvitých a hovor trval nakonec i dýl :-D Každopádně mi příjde vtipné, že se ozvou po 2 měsících, kdy jim označím infolinku katastrofálně, ale, že by přišli s nějakou retencí v rámci výpovědní lhůty, za to jsem jim nestál :-D
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Akciový Klokan 25. 6. 2015 14:04

fremantle : no zájem to asi vyvolalo :D
Nevěřte lidem nad 30 let. Mohli by mít znalosti a zkušenosti ! :-)))
Akciový Klokan
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 30. 6. 2015 09:52

RB má dnes problém s prováděním odchozích příkazů ze spořicího účtu, od rána visí převod na BÚ jako "nezpracovaný"... dle infolinky jde o problém kvůli denní uzávěrce a měly by být zprovozněné po 10 hod., tak uvidíme, na své sliby mají ještě pár minut...

Rakouská kampelička na úrovni Equa bank.
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod Akciový Klokan 30. 6. 2015 10:02

To bych asi nesrovnával :D
Nevěřte lidem nad 30 let. Mohli by mít znalosti a zkušenosti ! :-)))
Akciový Klokan
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 30. 6. 2015 10:52

Šikulové...nakonec to zvládli jen 40 minut poté... Ale je fakt, že lepší než kdysi u Equa, kde jsem na zadaný příkaz ráno, čekal do cca. 15 hod. odpoledne.
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod maaart 1. 7. 2015 06:47

Založil jsem si Smart konto a eKonto Flexi. Na tom spořáku jsem držel bez pár korun 150000Kč. Dnes koukám na úroky a odpovídají cca 0,3% místo 1,3%. Přes hranici 150000 jsem se dostal ale až připsáním úroků. (Ty jsem chtěl dnes přesunout.) Je to tak v pořádku, že připsáním úroků jsem překročil 150000 a tím se dostal do níže úročeného pásma?
maaart
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 1. 7. 2015 08:24

Zůstatky do 150 tisíc se úročí sazbou 1,3 % p.a. bez ohledu na stav účtu při splnění podmínek - měls na BÚ příchozí platby aspoň 15 tisíc Kč a 3 odchozí transakce minulý měsíc?
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod maaart 1. 7. 2015 09:19

Účty jsem zakládal několik dnů před koncem května. Takže v květnu žádné pohyby, ale v červnu podmínky pro vedení Smart konta zdarma splněny.
Koukám do podmínek Flexi konta a tam nic o podmínkách plnění obraty a transakcí nevidím.
maaart
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 1. 7. 2015 11:16

Hm, myslel jsem, že to mají v úrokovém lístku, ale zrovna jsem se koukal do nově zveřejněného a podmínky tam (už?) nejsou (btw. základní úročení u tarifu "Plus" a eKonto flexi s výpovědní lhůtou 21 dní bez bonusu klesá z 0,3 % p.a. na 0,1 % p.a.), takže asi tím lépe pro tebe - podej normálně reklamaci...

Jedině, že by s tebou bankéř vypekl a otevřel ti spořicí účet v tarifu "Plus" a nezměnil ti pak variantu na "Flexi - bez výpovědní lhůty" (já jsem měl implicitně nastavenu právě tu Plus) - pokud si to měl ta, tak by to úročení asi odpovídalo... co vidíš, když si rozklikneš v IB SÚ nastavení eKonto Flexi - nastavení výpovědní lhůty?

Obrázek
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod maaart 1. 7. 2015 13:37

Už jsem to řešil se zákaznickou linkou a měl jsem ten PLUS. Při zakládání jsme se s bankéřkou (pro movitou klientelu-ne že bych tam spadal, ale zrovna od ní bych čekal lepší služby) bavili o úrokové sazbě 1,3% a možnosti zafixovat na 21 dní. Takže určitě o Flexi. Už jsem to změnil. (přišel jsem o 130,-Kč :'( Doma se podívám do papírů a jestli tam bude Flexi tak kdyžtak zkusím vyreklamovat zpětně.
Každopádně díky za pomoc
maaart
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 1. 7. 2015 13:58

No jo... "banka inspirovaná klienty", co víc čekat. Reklamovat to můžeš zkusit stejně, ale budeš mít nejspíš důkazní nouzi, jak taky jinak potvrdit, žes chtěl nastavit Flexi bez výpovědní lhůty, když ve smlouvě bude uvedeno sjednání varianty Plus, takže by záleželo, jestli se pracovníci reklamací zachovají proklientsky (po zkušenosti s reklamacemi bonusů E.ON nejspíš ne, i když je nakonec vyplatili, ale to bylo evidentně plošně pro účastníky po rozhodnodutí o předčasném ukončení akce).

Bohužel lhaní a mlžení je u bankéřů RB poměrně běžný stav, ale jinde to zřejmě nebude o moc lepší.
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod Akciový Klokan 1. 7. 2015 14:18

free: zrovna způsob řešení akce s eonem bych asi nenapadal. Na celé této akci mě mrzí jen to, že přesto že chodí neustále do různých bankovnictví nějaké zprávy tak toto nikdo napsat nemohl ? To že se nakonec vyplatilo ještě víc než se vlastně za celý rok vyplatit mělo bych hodnotil velice kladně
Nevěřte lidem nad 30 let. Mohli by mít znalosti a zkušenosti ! :-)))
Akciový Klokan
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 1. 7. 2015 14:29

Proti tomu výslednému vyřešení také nemám námitky, ale problém jsem shledal zejména v tom, že ještě předtím jsem to reklamoval asi čtyřikrát, z toho poprvé vyjádření zákaznické linky bylo ve smyslu, že na bonus vůbec nemám nárok (nevím, jak k tomu dospěli), tak jaktože si vůbec dovoluji něco reklamovat... Pokud bych se už neozval, tak bych nejspíš utřel bez ohledu na následné poskytnutí bonusů, ale to jen hádám. Pokud se takle staví ke všem reklamacím, že neprve zákazníka odbijí, vždyť ono to určité procento odfiltruje už takhle na začátku (možná to mají jako efektivní "firewall"), tak to potěš...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod franko_cz 10. 7. 2015 14:50

20.6. jsem poslal výpověď KK datovou schránkou. Teprve dneska tj. po dvaceti dnech z banky telefonát, že KK lze zrušit jen osobně na pobočce (snažili se mi tvrdit, že to mailem nejde - vysvětlit rozdíl mezi mailem a DS jsem po chvíli vzdal). Ptal jsem se podle jakého článku kterých podmínek to lze jen osobně, žádná odpověď. Opravdu banka inspirovaná klienty
franko_cz
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků