Raiffeisen (eBanka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xls 20. 2. 2020 16:59

Jo, ale nevracecí.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 20. 2. 2020 17:42

Style pořád vrací a kdo stihnul DeLuxe tak ta taky
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fox21 21. 2. 2020 08:46

minarjo píše:Jde o normální offline platbu, tedy laicky: karta si nevynucuje online spojení s bankou a terminál s tím souhlasí (žádná blokace se tedy vytvořit nemůže, banka až do požadavku obchodníka na zaúčtování o transakci vůbec neví). Různé banky/karty k nim jsou různě benevolentní, záleží i na terminálu obchodníka. Tedy normální to je, i offline platby bývají zaúčtované ale do 3-5 dní, záleží jak často terminál obchodníka dělá uzávěrku dne (a tedy žádost o zúčtování). Takže to čekej brzy :).


Tak zatím nic :-| , dnes je to 6 den. Jedna platba z neděle je stále v blokacích a 3 ze soboty pořád nikde. Zkoušel sem na foru hledat a někdo psal, byť to bylo pár let zpět, že nákup v Globusu se mu objevil po 10 dnech.

Má někdo s RB podobné zkušenosti ?
Fox21
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ROlda78 21. 2. 2020 10:06

jak je to se spořícím účtem XL, zobrazuje se tam (v apce) někdy ta "bonusová" sazba 1,25 %? teď tam žena má jen 0,1 %
a jak se posuzují podmínky aktivního využívání (v předchozím měsíci, nebo aktuálním)?
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Urokovy turista 21. 2. 2020 10:27

No já mám teď v XL účtu na půl roku bonusových 3% a v apce to normálně vidím..
Urokovy turista
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 21. 2. 2020 11:16

@Fox21:
Tvé zkušenosti budou víc souviset s Globusem a jejich bankou (KB) než s RB. A ano, v souvislosti se zpožděnou platbou z Globusu jsem zde jednou psal i já :). Šlo o to, že se jim při platbě Curve kartou nepovedlo peníze stáhnout (Curve hlásila declined), ale terminál v Globusu si z nějakého důvodu myslel, že to prošlo. V takových situacích skutečně dojde k opakovanému pokusu klidně až po 14 dnech či více, dle toho, jak často dělá Globus (a jeho terminály, nebo i jeho banka?) nějakou komplexnější účetní uzávěrku plateb kartou (nad rámec té běžné denní). Tedy čekej, nejspíš se i dočkáš :)

-- 21. 2. 2020 11:23 --

@ROlda78:
Úrok v RB appce se mi vždy zobrazoval dle aktuálního zůstatku. Teď když tam mám nulu tak tam je 0%, když jsem tam měl přesně těch 150k pro půlroční úrok 3%, tak se tam skutečně ta 3% zobrazovala, a když tam zkraje měsíce přišly úroky a stav se zvýšil nepatrně nad 150k (nad maximální limit výhodnějšího úročení), tak i úrok se upravil třeba na 2,99%. Tedy RB to nějak asi denně aktualizuje, aspoň u té akce půl roku 3% to tak bylo, nevím zda i u současné.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod meme1255 21. 2. 2020 15:07

Ukazuje se 0.1 %, to je v pořádku, protože jde o základní szabu. Zbylých 1.15 % je bonusových a při splnění podmínek aktivního využívání účtu je na konci měsíce připočteno jako druhé úročení ( = přijdou 2 platby, odpovídající úrokům 0.1 % a 1.15 %).
meme1255
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod antonsek 22. 2. 2020 07:45

franko_cz píše:Vážená klientko, vážený kliente,

evidujeme u Vás aktivní bezkontaktní nálepku.

Používejte místo ní bezpečné a pohodlné placení mobilním telefonem s operačním systémem Android nebo zařízením Apple a ušetřete za její vedení (od 1. 4. 2020 poplatek 50 Kč měsíčně).

Chcete bezkontaktní nálepku zrušit?

Debetní bezkontaktní nálepka: otevřete si Internetové bankovnictví - Detail bezkontaktní nálepky - Zrušit kartu a certifikujte žádost o zrušení.

Kreditní bezkontaktní nálepka: zašlete písemnou výpověď na adresu info@rb.cz - uveďte jméno a příjmení, datum narození, adresu, koncové čtyřčíslí karty a formulaci „vypovídám“ nebo „ukončuji“.

Případně navštivte naši pobočku

Věříme, že si placení telefonem oblíbíte.

Mám bezkontaktní nálepku ke kreditce zablokovanou už asi rok z důvodu ztráty a nežádal jsem o převydání nové za ztracenou, ale expirace až 06/20, tak doufám, že mi nebudou účtovat 3 měsíční poplatky za duben, květen a červen. A doufám že mi po expiraci nepošlou novou. V appce se mi nálepka stále zobrazuje jako zablokovaná.
antonsek
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 2. 2020 13:35

Zablokovaná (karta, nálepka, či jiný produkt) není přeci totéž co zrušená neboli trvale vyřazená. Ne tedy možná všude, ale v řadě bank je to rozdíl (někde ti pojmenování je dočasná blokace a trvalá blokace, případně jiné). Jen jim dle pokynů napiš, jinak věřím tomu, že novou navazující klidně normálně vydají a budou poplatek účtovat. Žádné zrušení produktu jsi dle toho co píšeš neudělal, jen jeho zneaktivnění do případného vydání nové nálepky.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Thom 22. 2. 2020 16:22

Podělím se tady s dalšími zkušenostmi s Raipay (taknějak si říkám, že dostatečná negativní publicita by třeba časem mohla situaci změnit). Toto jsem poslal i na klientské centrum RB.

Platba včera v Globusu "u stánku" - 25 Kč, přiložím, zelené OK, uklízím mobil, ale prodavačka mě vyzvala, ať přiložím ještě jednou. Za mnou fronta a funění, nepříjemné. Druhá platba - na mobilu to samé, na terminálu asi něco jiného, už to bylo ok. Teď mám ale v RaiPay ty platby dvě, ale v Blokovaných částkách na kartě je jen jedna, tak snad je to správně. Být to větší částka, asi bych byl trošku nervózní.

Platba dnes v Decathlonu - 1859 - přiloženo, výzva k zadání hesla, nutno opět přiložit a rádoby vtipná hláška - něco je špatně - či tak nějak. Druhý pokus, totéž. Spouštím Google Pay a platím kartou konkurence. Opět si připadám trapně.

Fakt radši plast než tohle.
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod antonsek 24. 2. 2020 04:55

minarjo píše:Zablokovaná (karta, nálepka, či jiný produkt) není přeci totéž co zrušená neboli trvale vyřazená. Ne tedy možná všude, ale v řadě bank je to rozdíl (někde ti pojmenování je dočasná blokace a trvalá blokace, případně jiné). Jen jim dle pokynů napiš, jinak věřím tomu, že novou navazující klidně normálně vydají a budou poplatek účtovat. Žádné zrušení produktu jsi dle toho co píšeš neudělal, jen jeho zneaktivnění do případného vydání nové nálepky.

Ale žádný takový email s upozorněním mi nepřišel, jako dostal franko.
antonsek
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 24. 2. 2020 08:21

A nebyl by jeden rušící email do RB (aby ti nálepku zcela vyřadili) rychlejší a hlavně efektivnější než několik zpráv sem? Někdy mám pocit, že diskutující si fórum pletou s call/email centrem příslušné instituce :D
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 24. 2. 2020 08:56

Vyuzil tady nekdo akze 500 za zalozeni kreditky? https://www.moneta.cz/documents/20143/1 ... 85011192f2
Jde mi o to, ze v podminkach se pise, ze smlouva musi byt uzavrena na obchodnim miste, tak jestli jste fakt museli jit na pobocku, kdyz jde smlouvu uzavrit i jinak.
dlouhy.dejw
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 24. 2. 2020 08:58

Seknul jsi se ve vlákně, zde je RB a ne MMB :). Doporučuji tedy přesun textu tam.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 24. 2. 2020 09:02

Uz to vidim a presouvam :-)
dlouhy.dejw
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků