Raiffeisen (eBanka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod ROlda78 24. 2. 2020 13:08

meme1255 píše:Ukazuje se 0.1 %, to je v pořádku, protože jde o základní sazbu. Zbylých 1.15 % je bonusových a při splnění podmínek aktivního využívání účtu je na konci měsíce připočteno jako druhé úročení ( = přijdou 2 platby, odpovídající úrokům 0.1 % a 1.15 %).
Neřešme teď výši úroků (která je při dobré vůli maximálně průměrná a to ještě jen do 150k). Ale zobrazovat by tedy mohli (v případě splnění podmínek) zrovna celkovou sazbu! Navíc co mají naprd je, že ty příchozí transakce (15k) musí přijít na běžný účet (co příjde zrovna na spořící se údajně nepočítá).
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 24. 2. 2020 14:00

22.2. mi přišel mail, že mám v IB a MB nový výpis KK Style, je 24.2. ale ani v jednom nový není.
O problému prý ví a řeší to.
Vyřešeno :)

Btw. IB RB mě neodhlásilo ani po víc než hodině nečinnosti, kdy jsem dělal něco jiného. V nastavení jsem toto nenašel. Nepřijde mi to moc běžné chování (aktuálně Chrome).
V profilu kódy AliExpress US $19, Twisto 300 Kč, Richee 300 Kč, Curve 5 GBP, ExpoBank, Revolut, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 24. 2. 2020 17:41

Používám Firefox a IB mě také odhlašuje až po několika hodinách nečinnosti. Ostatní banky interval odhlášení zkracují co můžou, RB to nijak moc neřeší, což mě osobně vyhovuje ;-)
Milos
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 3. 2020 00:43

Tak mi po přechodu z eKonta Komplet na bezplatný Chytrý účet (zadáno v IB v lednu, platnost od února) RB v noci na dnešek (účetní datum 29.2.) naúčtovala poplatek 20 Kč za pojištění Protect :(. Komu se to stalo také?
Ano, vím že v rámci balíčku eKonto Komplet tam nějaké toto pojištění v ceně bylo (ani jsem nevěděl, že pod názvem Protect). Přesto mě teď ten poplatek (u něhož je napsané, že je to za pojištění Protect) zaskočil - změnou z eKonta Komplet na Chytrý účet jsem logicky čekal, že zanikne, když bylo automaticky součástí Kompletu. A ono nezaniklo a RB stále hledá skulinky, jak na běžném účtu vydělávat :(.
Neví někdo, zda lze toto pojištění Protect (při založení eKonta Komplet automaticky zřízené a teď se změnou účtu automaticky nezrušené) jednoduše rychle zrušit i bez návštěvy pobočky?
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod meme1255 1. 3. 2020 01:03

Mají v tom bordel, mně taky naskočil poplateček 49 korun za Aktivní účet, přestože bych ho měl mít za 0… >:-( Stejný bordel jako na Silvestra, ach jo.
meme1255
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 1. 3. 2020 08:31

Pokud chci ověřování biometrikou do IB, musím si do mobilu nainstalovat mimo klasické APP ještě další APP RB klíč na rozdíl od konkurence?
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod milanBrno 1. 3. 2020 09:32

ANO (bohuzel), proto je lepsi pouzivat SB...

minarjo: pojisteni Protect neni soucasti ekonta komplet, ale je diky nemu zdarma.
A samozrejme si jej nemusis zakladat, takze chyba je pouze u tebe!
Naposledy upravil milanBrno dne 1. 3. 2020 13:18, celkově upraveno 1
Telekomunikace: Mobilni internet 20GB za 500kc/mes. + volani za 1kc/min. (neomezene za 200kc)
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Richee, Twisto, ING, Curve)
milanBrno
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 1. 3. 2020 09:35

milane, ne tak úplně. Sice si ho nemusíš zakládat, ale v RB Ti ho založí sami, ani se Tě neptaj. Musel jsem to taky ohlídat (kdysi dávno).
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 3. 2020 10:19

Ano, samosebou jak píše @drkarel se neptali, založeno automaticky s eKontem Komplet aniž by se zmínili, tedy jsem logicky čekal vazbu na tento typ konta (nejen poplatkovou, ale hlavně existenční). Bohužel "vyčůraně" už pojištění nebylo automaticky zrušeno, když jsem Komplet změnil na Chytrý účet (ani žádné upozornění, nic), to zkrátka není moc proklientské, zkrátka RB se svým přístupem, fuj!
Ale to už je teď jedno, tu dvacku přežiju. Jde mi jen o to, zda musím na pobočku, nebo lze Protect pojištění zrušit třeba po telefonu. Je totiž opět silně proti klientům, že typ tarifu účtu (na ten Chytrý) lze změnit přes IB, ale pojištění nikoliv, to tam lze jen zobrazit :(.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 1. 3. 2020 12:08

Asi se ta dvacka dá vyreklamovat, jen je otázka, zda to stojí za to úsilí. :)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod milanBrno 1. 3. 2020 13:08

Me se take neptali, ale vim co chci nebo nechci a hlavne ctu co podepisuji...(RB neni jedina, ktera dava pojisteni automaticky bez informovani klienta, napr. Cetelem to delal u kreditek)

Ale hlavne jsi nedavno psal, jak zruseni uctu neznamena, ze se zrusi i IB a ruzna pojisteni a ted se tomu samemu divis (proto jsem reagoval)...
Telekomunikace: Mobilni internet 20GB za 500kc/mes. + volani za 1kc/min. (neomezene za 200kc)
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Richee, Twisto, ING, Curve)
milanBrno
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fc70 1. 3. 2020 13:13

Mně teda pojištění Protect k eKontu Komplet loni sami vypověděli, a ve výpovědi se tvářili, že produkt úplně ruší. Pravda, mám jsem nějaký zaměstnanecký tarif, a nebylo by to poprvé, co RB ve výpovědi každému lže něco jiného (minule u automatického inkasa kreditek), tak je možné, že vám to pojištění běželo dál – ale podívejte se do mailu začátkem prosince.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 1. 3. 2020 13:30

milane: Máte pravdu oba. :) Člověk je tvor chybující, přehlížející, zapomínající … stane se.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 3. 2020 16:38

@fc70, mně pojištění Protect bohužel nezrušili, i dle IB je jak teď vidím aktivní stále, i po přechodu na Chytrý účet. A to jsem u eKonta Komplet také měl vedení zdarma (jako zaměstnanec firmy, která je u RB mezi zvýhodněnými partnery). Takže to evidentně rušili jen někomu.

@milanBrno:
K té Hello bank: ANO, také dávají ke kreditce (zvlášť při sjednání u partnera na prodejně) automaticky pojištění schopnosti splácet Master. Ale tam je výhoda, že pojistné se platí jako procento z dluhu při generování výpisu. Tedy je snadno nulové (stejně jako úrok, měsíční poplatek..), když je i dluh na kreditce poslední pracovní den měsíce nulový. Proto i když u Hello kreditky pojištění Master od začátku mám, nestálo mě ani korunu. U RB je zrádné to, že o něm neinformovali, nic se za něj neplatilo, ale změnou tarifu účtu je dále aktivní a už zpoplatněné. To není prostě moc klientsky vstřícné, a už vůbec ne inspirované klienty :D
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 1. 3. 2020 16:58

no určitě jsi to podepsal spolu se smlouvou ke kreditce,
ale taky by se mi to nelíbilo
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků