Stránka 350 z 382

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 11. 1. 2019 15:08
od PULPANM
Já se přihlásím naprosto v pohodě jak z mobilu, tak z PC

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 1. 2019 10:34
od PULPANM
Tak už to neplatí, nedaří se mi přihlásit ani přes web, ani přes mobil

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 1. 2019 11:21
od vpe

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 1. 2019 11:22
od saabik
Dnes jsem se přihlásil bez problémů přes web i mobil.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 1. 2019 11:50
od PULPANM
Už to běží, sice pomaleji, ale běží

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 1. 2019 13:19
od ROlda78
změna podmínek (od 1.4.) E-commerce transakce.
Dříve:
Platby v internetových obchodech
nebo platby písemných a telefonických objednávek prováděné
prostřednictvím internetové platební brány. O E-commerce transakci
se jedná pouze tehdy, je-li příjemce částky takové Platební
transakce svým poskytovatelem platebních služeb v rámci
Platební transakce identifikován v systému příslušné karetní asociace jako
„E-commerce Obchodník“.

Nyní:
Platební transakce prováděné bez fyzické
přítomnosti Karty vyjma Platebních transakcí iniciovaných přiložením
Platebního zařízení k POS. Za E-commerce transakce jsou
považovány také transakce typu Mail Order / Telephone Order.

viz https://www.rb.cz/informacni-servis/upravy-podminek

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 1. 2019 16:06
od SVitara
Ajajaj. :shock:

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 1. 2019 16:23
od treborit
vyjma Platebních transakcí iniciovaných přiložením Platebního zařízení k POS = Curve, ale take Google Pay apd, tedy vzdy kdyz je transakce provedena na POS terminalu.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 1. 2019 16:30
od ROlda78
bohužel, dle stejných podmínek je
Platební zařízení – Zařízení vybavené Platební aplikací a technologií
NFC, jehož prostřednictvím lze zadat Platební příkaz k provedení
Platební transakce na vrub Kartového účtu.
Platební aplikace – Bankou podporovaná aplikace umožňující
provedení Platební transakce na vrub Kartového účtu na základě
registrace Karty v takové aplikaci. Seznam podporovaných aplikací
Banka zveřejní na Veřejných stránkách.

P.S.: Neočekávám, že Curve bude mezi podporovanými aplikacemi.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 1. 2019 16:38
od treborit
Curve karta ale urcite neni Platebni zarizeni vybavene Platebni aplikaci a NFC technologii, dle techto podminek by za Curve meli priznat.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 1. 2019 17:51
od hopo.hopo
Tohle bude příprava obchodních podmínek na platby mobilem/tabletem/hodinkama/... (na vlastní NFC Android appku a/nebo Apple Pay). V tom případě se sice jedná o platební trasakci bez fyzické přítomnosti karty, ale nejedná se samozřejmě o e-commerce transakci.

Ohledně Curve, jak píše treborit, Curve karta není Platební zařízení vybavené Platební aplikací a NFC technologií. Platební karty využívají RFID, ne NFC. Takže mi z toho spíš vychází to, že bonus za Curve by už měl být vždy, protože se jedná o "Platební transakce prováděné bez fyzické přítomnosti Karty" které nejsou vyloučené v té druhé "vyjma" části.

Jinak nemyslím si, že by Curve ještě potřebovali řešit nějak dál úpravou podmínek, karty v současnosti přidat nejdou, kdo ji má tak ji bude používat do konce platnosti, pak dostane novou a ta už taky nepůjde přidat. Čili používání Curve s kartami RB postupně vymře, pokud RB z nějakého důvodu neotočí.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 1. 2019 10:18
od jujec
Má zkušenost s RB:
doporučil jsem 2 lidi, mám tedy možnost mít eKonto komplet zdarma. Volám na infolinku, jestli jsou opravdu v systému vidět ta doporučení, prý ano. Mám zajít na pobočku, kde mi nastaví eKonto komplet zdarma - po telefonu ani v IB to prý nejde.
Jdu na pobočku - prý v systému je jen jedno doporučení. A že nejde doporučení za podnikatelský účet. A že proč chodím na pobočku, když se to dá vyřídit v IB.
Tak z pobočky volám na infolinku, prý v systému vidí jen jedno doporučení. Pracovník banky volá na nějakou linku s dotazem, zda jde uznat doporučení podnikatelského účtu. Prý ano.
Ta banka si právem zaslouží titul Klientsky nejpřívětivější banka roku....

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 1. 2019 10:28
od SVitara
Kdyz se chce, tak jde asi vsechno.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 1. 2019 11:15
od jaromir
Stejně nechápu, proč neukazuje úročení 3% ale 0,1%. Člověk by čekal, že jakmile splní podmínky se mu to v detailech účtu promítne. Je to matoucí...

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 1. 2019 17:43
od Peťo6
Mne to ukazuje 3%.