Raiffeisen (eBanka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod ROlda78 24. 10. 2019 10:52

Také vás aplikace odhlásí po X min., i když s ní stále pracujete?
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod redhaven 24. 10. 2019 11:37

Tj. normalni stav inspirovany klienty, prej se radi opakovane prihlasuji. Typicky s velkou oblibou to aplikace dela pri kontrole vyplneneho prikazu pred potvrzenim. Inspirovala se prej u klientu.
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 24. 10. 2019 12:26

tak u Moneta je to daleko horší, v IB se přihlásíš, klikneš na avízo o příchozí zprávě, chceš pokračovat za 2 sekundy jinam a jsi odhlášený
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod milanBrno 24. 10. 2019 12:55

Mne se nic neodhlasuje a to dokonce ani kdyz nabehne sporic, nebo omylem aplikaci zavru.
Odhlasuje se az pri delsi necinnosti.
(to plati i pro Monetu)

PS: PULPANMe, to co popisujes neni chybou banky, ale tvym prohlizecem!
Telekomunikace: Mobilni internet 20GB za 500kc/mes. + volani za 1kc/min. (neomezene za 200kc)
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Richee, Twisto, ING, Curve)
milanBrno
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod qwertz375 24. 10. 2019 13:03

Nic se neodhlašuje. Mobilní aplikace funguje normálně.
qwertz375
Diskutér

Odeslat příspěvekod saabik 24. 10. 2019 16:46

Je holt normální hledat chybu u druhých a ne začít u sebe... :)
saabik
Diskutér

Odeslat příspěvekod mareka 28. 10. 2019 09:14

Příjemné překvapení: okamžitá platba do Creditas proběhla ve státní svátek.
mareka
Diskutér

Odeslat příspěvekod Thom 28. 10. 2019 14:33

Nepříjemné překvapení - platil jsem dnes Rai Pay a terminál chtěl PIN. V tu chvíli jsem nevěděl jaký. Za mnou fronta. Chtělo to ten karty, heslo do aplikace mám jiné. Víc zmatené to snad být nemůže. Budu muset vysvětlit manželce, co je co nebo to nějak sjednotit nebo tím nesmyslem nezaplatí...
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod dalich 29. 10. 2019 10:17

Thom: Zajímavé, platil jsem 100t+ a v pohodě. Ale je fakt, že mám stejný PIN na RaiPay i na plastové kartě, takže těžko rozeznat, zda by se mi to také stalo.
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Schwarzie 30. 10. 2019 10:15

Mam eKonto Komplet a toto mi prislo:
vážíme si toho, že jste klientem Raiffeisenbank. Na spokojenosti našich klientů nám velmi záleží, a proto naše služby neustále zlepšujeme, aby co nejvíce vyhovovaly jejich potřebám.

Protože nyní využíváte osobní účet, který od příštího roku nebudeme dále nabízet a rozvíjet, připravili jsme pro Vás nový, PRÉMIOVÝ účet. Tento účet Vám poskytne všechny služby a výhody prémiového bankovnictví a v budoucnu bude nadále přizpůsobován potřebám našich klientů.
i
Váš stávající účet bude na nový, PRÉMIOVÝ převeden k 1. 1. 2020. Pro Vaše pohodlí nemusíte podnikat žádné kroky, převod proběhne automaticky.
HLAVNÍ VÝHODY PRÉMIOVÉHO ÚČTU JSOU:

vedení účtu ZDARMA v případě, že váš pravidelný měsíční příjem na účet je 50 000 Kč (měřený jako dvě nejvyšší příchozí transakce v měsíci na Váš účet z jiných než Vašich dalších účtů vedených v Raiffeisenbank),

osobní a individuální péče,

ZDARMA neomezený počet výběrů z bankomatů všech bank po celém světě,

až 19 měn pod jedním číslem účtu,

od 1. 1. 2020 zdarma vedení nové kreditní karty RB PREMIUM, která umožňuje například dva volné vstupy do letištních salonků v rámci globální sítě LoungeKey.

Kompletní ceník PRÉMIOVÉHO účtu naleznete v příloze této zprávy nebo ZDE.

Věříme, že tuto změnu uvítáte a nové nastavení účtu povede k Vaší větší spokojenosti.
Jsme povinni Vás informovat, že navržené změny můžete odmítnout do 31. 12. 2019, a to buď telefonicky na lince 800 900 900, nebo písemně osobně ve kterékoliv pobočce Raiffeisenbank a.s. (kde Vám poskytnou příslušný formulář), jinak se poté pro nás navzájem stanou závaznými. Pokud se rozhodnete změny odmítnout, povedeme Váš běžný účet a jeho tarif dále, a to dle platných podmínek. V případě, že se rozhodnete změny odmítnout, máte rovněž právo změnou dotčené smlouvy písemně vypovědět. Výpověď je v těchto případech bezplatná a účinná doručením bance. Pokud změny neodmítnete, po převedení na PRÉMIOVÝ účet již nebude změna na Váš původní tarif možná, protože Váš současný tarif již nebude od 1. 1. 2020 v naší nabídce.
Schwarzie
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Schwarzie 30. 10. 2019 10:52

Cenova zvyhodneni platna do 31.12. zustavaji zachovana, tak snad bude dal zdarma. Spis by mne zajimalo, jestli bude KK RB Premium neco vracet.
Schwarzie
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 30. 10. 2019 11:05

Žádný vratky bych od KK Premium nečekal, to už by se s tim snad pochlubili. Ale momentálně do konce roku je k Premiovému účtu zdarma KK De Luxe, která vrací 1 % / až 250 měsíčně. Takže ideálně převést na Premiový účet co nejdříve (dělají to vždy k 1. dni následujícího měsíce) a zažádat o KK De Luxe do konce roku.
hopo.hopo
Návštěvník

Odeslat příspěvekod cz01 30. 10. 2019 11:08

RB už informovala o změnách u KK Premium a vratka tam nebude, pouze přidají 2x vstupy Lounge Key + avizují cestovní asistenční služby (ale to bude beztak jen Mastercard asistenční služba) a odeberou pojištění karet tuším, která byla u zlaté KK. Osobně mi přijde zajímavější varianta KK Deluxe se sjednáním před koncem roku, aby byla vedena zdarma.
cz01
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 30. 10. 2019 12:06

Schwarzie píše:Mam eKonto Komplet a toto mi prislo:
vážíme si toho, že jste klientem Raiffeisenbank. Na spokojenosti našich klientů nám velmi záleží, a proto naše služby neustále zlepšujeme, aby co nejvíce vyhovovaly jejich potřebám.

Protože nyní využíváte osobní účet, který od příštího roku nebudeme dále nabízet a rozvíjet, připravili jsme pro Vás nový, PRÉMIOVÝ účet. Tento účet Vám poskytne všechny služby a výhody prémiového bankovnictví a v budoucnu bude nadále přizpůsobován potřebám našich klientů.


Dá se tohle očekávat pro všechny majitele eKonta?
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 30. 10. 2019 20:57

nemas spis něco historického bez Smarta?
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam pozvánkové kódy Richee (nově i pro SK občany), ING a Creditas. Miluju. :) Taky tento Listopad.
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků