Stránka 388 z 406

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 28. 12. 2019 20:05
od audiobullys
U RB hypo vychází sazba 3,69 akdyz si člověk založí ten jejich účet tak daj slevu 1 procento. Pak tam je sleva 0,2 procenta za uniqu poj nemovitosti. Účet pokud ho nemáj nový klienti v rámci akce zdarma tak za ně tvrdé platej - jestli 199 Kč?
Naštěstí od léta jde refinancovat mimo fixaci za 1000 Kč. Pak nabízejí retenci zdarma účet na 2 či 3 roky.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 12. 2019 18:02
od MP007
Nově nabízené tarify od 1.1. nahradí ty stávající? Původní budou transformovány nebo budou koexistovat souběžně? Ten nový "aktivní účet" vyžaduje splnění stejných podmínek jako stávající "smart"?

Odeslat příspěvekNapsal: 29. 12. 2019 18:06
od suram
Staré nenabízené tarify jedou normálně dál, já myslím, že u RB lze stále mít i původní e-konto od e-banky, i když už ho asitak 10 let nenabízí.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2019 13:49
od cz01
Na webu RB jsou už informace k novým účtům a kk.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2019 14:19
od Delitzsch
Trochu jsem doufal, že skutečné podmínky KK RB Premium budou lepší, než naznačovaly první informace. Takto mě to připadá opravdu nezajímavý produkt. Proč vlastně takovou kartu mít?
A pro nové klienty je max. aktuálně v RB dosažitelná vratka 150,- Kč, to je také negativní změna.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2019 14:49
od Rad68
Chápu to dobře, že "zvýhodněnou" sazbou na spoření se nově bude rozumět 1 %, takže pokud někdo teď, jako úplně nový klient, založí "Chytrý" účet, tak k němu ty 3 % spoření už nedostane?

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2019 15:25
od xls
A není to jedno? Ještě navíc je tam pro tuhle "zvýhodněnou" sazbu omezení na 150 tis. Když se to vezme kolem a kolem, tak tyhle účty si člověk určitě zakládat nemusí.

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2019 15:33
od suram
Je to výsměch těch 150000, mají zájem jen o klienty, co žijí ze dne na den bez naspořených peněz.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2019 15:38
od Delitzsch
Spořící účet Gold s úrokem 0,5% do 2 mil. vás nezaujal? :D

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2019 16:00
od suram
Nikoho z nás tady.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2019 19:27
od mate59
Já ho mám k Exkluzivnímu účtu.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 31. 12. 2019 20:47
od cz01
Vyplatil se v době, kdy úrokové sazby byly hluboko pod 1% a pak byl gold spořící účet celkem dobrá volba pro likviditu a tou dobou jsem ho měl. Po zvýšení sazeb už ztráta z vyššího úročení jinde přebyla výhody eKonto Exclusive (salonky, pojištění) a peníze jsem převedl jinam a nějak mě to nemrzí.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 1. 2020 07:07
od minarjo
Tak mě dnes ráno appka RB oznámila nemilé překvapení. I když mám eKonto Komplet vzhledem k zaměstnavateli (partner RB) při splnění obratu bezplatné, dnes mi byl stržen nějaký poplatek 65 Kč s poznámkou Souhrnná položka k účtu xxxx, typ pohybu Vedení účtu. O žádném takovém poplatku mě tedy RB neinformovala, půjde to na reklamaci! Zajímá mě, zda něco podobného dnes neúčtuje i vám ostatním. Naštvalo mě to o to víc, že něco podobného se mi stalo u eKonta už podruhé (poprvé v srpnu při založení eKonta), do třetice pak u Mall kreditky před rokem a kousek, kdy mi byl poplatek účtován už třetí měsíc, má být až čtvrtý. Reklamace sice uznány, ale zkrátka hrozné procesy a zmatky v poplatcích uvnitř banky, to z jiných bank tak časté potíže účtování poplatků neznám...
Jinak doufám, že eKonto Komplet půjde snadno transformovat na ten nový bezplatný balíček, kde se nemusí hlídat obrat.

Re: Raiffeisen (eBanka)

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 1. 2020 07:37
od __Pavel
Taky mě čekalo nemilé překvapení v podobě poplatku 45Kč za eKonto Smart. Stalo se mi to poprvé, přitom příchozí platbu 15k a 3 odchozí jsem splnil stejně, jako to dělám už skoro 3 roky. Budu reklamovat, jediné co mě napadá, je nějaký skrytý poplatek za okamžité platby.

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 1. 2020 07:50
od myšpulín
Mám taktéž eKonto smart a taky mi byl k 31.12. zaúčtován poplatek 45 Kč za vedení účtu, v poznámce "souhrnná položka k účtu".
Podmínky pro vedení účtu zdarma plním, chodí mi tam výplata a odchozích plateb mám dost.