To lepsi z obou bank eB a RB

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod 4honza 4. 10. 2007 16:45

Myslim, ze se to opet neco "povedlo", a vetsina klientu si toho ani nevsimne (vcetne me, protoze na tom uctu mam tak 2tisice), ale urokove sazby na eBankovych osobnich uctech dosahly stejne zavratne vyse jako u materske RB, tedy celych 0,01% p.a. Nechapu, proc se to vubec jeste uroci s takovym smesnym urokem.

Klienti se dockali toho lepsiho z obou bank... a banka s tim oznamenim ani nechtela obtezovat klienty - prece si to sami mohli najit na webu.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Noxik 4. 10. 2007 16:50

A neuroci to tak proto, ze za pripsany urok je poplatek? Slysel jsem, ze nektere banky to tak delaji, ale potvrzeno to nemam.
Noxik
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 4. 10. 2007 17:27

O tom úroku jsem jim psal už před 3 roky, jestli by tu směšnou setinu procenta nechtěli rovnou zrušit, že mě při poplatcích kolem 120,- Kč měsíčně těch jejich 12 haléřů úroku moc nevytrhne... Odepsali, že můj návrh zváží, a protože k realizaci se nějak neměli, jsem už 2 roky spokojeným klientem FIO ;-).
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xlucian 4. 10. 2007 19:52

Rekl bych, že jim to ukládá přímo zákon. (Snad to někdo rozvede víc.)
xlucian
Návštěvník

Odeslat příspěvekod 4honza 4. 10. 2007 20:33

Takhle to uplne neni. Koukal jsem se do obchodniho zakoniku, je to par. 714, odst. 1:

(1) Nestanoví-li smlouva o běžném účtu něco jiného, platí banka majiteli účtu ze zůstatku peněžních prostředků na účtu úroky.

Takze banka vam nic platit nemusi, pokud si to napise do smlouvy o beznem uctu. No a protoze to klienti ve smlouvach nemaji, tak banka proste nastavi urokovou sazbu 0,01%, coz je pro klienta vcelku totez :-)
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 16. 10. 2007 08:49

Tak se mirne nezadarilo, dvouhodinovy vypadek inet bankovnictvi, nastesti karty fungovaly normalne. Sice zadna tragedie, ale za sedmiletou historii uctu v eB si na neco takoveho nepamatuju. Skoda, ze pan Kofron nam k tomu nic nerekl a neomluvil se postizenym klientum. Otevrene priznat problem je lepsi nez ho zatloukat, tak uvidime, jak se k tomu postavi.

http://www.finexpert.cz/Bleskovky/Nepri ... fault.aspx
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod manas 16. 10. 2007 09:37

No ja nevim, ja jsem byl pres web na uctu vcera nekolikrat, pred obedem i po obede a vse v pohode (mam t-mobile). Jedine co na mne svitilo bylo, ze se nelze prihlasit pomoci SMS od Vodafone.

Takze podle mne e-banka za nic nemuze, je to problem Vodafone, takze zase zavadejici nadpis clanku a de fakto zavadejici cele informace....a to nejen na tomhe webu ale i jinde kde o tom pisou...
Nikon D300s,
Sigma 17-70, Nikkor 50mm f/1,8, Sigma 28-70 f/2,8,Tamron 70-210 f2,8, Blesk Sigma EF DG 500 Super.....
manas
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 16. 10. 2007 09:56

Uprimne receno zavadejici to mozna bude, ale tady se k tomu nedokazali spravne vyjadrit ani z ebanky, takze jaky si z toho mam udelat obrazek? Ja akorat vim, ze e-bankovy bankomat fungoval, protoze jsem ho vcera v tu dobu potrebal.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 17. 10. 2007 10:17

Tak podle techto informaci to dokonce vypada na dva vypadky za jeden den. Jeden vypadek si zpusobili "sami" a druhy, castecny jim do toho jeste nadelil Vodafone. Alespon se vsichni omluvili a nic nezatloukaji.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hyrogen 17. 10. 2007 11:09

Kdyby šlo jen o internetové bankovnictví ale já stál půl hodiny v jedné frotně v eBance a 15 minut v raice jen proto abych zjistil že není možné na účet vložit peníze protože aplikace eBanky je mimo provoz... :(
Co tě nezabije, to jen odkládá nevyhnutelné.
Hyrogen
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 10. 12. 2007 10:48

http://hn.ihned.cz/c1-22581090-znacka-e ... dy-nezmizi

- pobocky se prebarvi na zluto do pul roku
- bankovni kod /2400 zanikne take do pul roku
- TS si nechavaji alespon do roku 2009

Zaujala me veta:
"Chceme poskytovat sirokou skalu pujcek pro vsechny klienty a u vkladu a investic se zamerit prave na tyto rodiny s mirne nadprumernymi prijmy."

... Aneb 6.prosince mi prisel do schranky jejich letak o vyhodnych investicich do podilovych fondu, ale pokud vyuziju jejich vyhodnou nabidku do 5/12, dostanu 50% slevu na poplatku. Aneb nechci slevu zadarmo :-)

Skoda, ze opakuje porad tu polopravdu o uctu bez poplatku. To, ze z nas nekdo dela hlupaka je horsi nez to, ze si uctuje poplatky.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SocPredator 10. 12. 2007 18:02

Ale ten účet je fakt bez poplatku, jenom se s ním nedá nic dělat, musíte tam posílat dost peněz a pak je za nula. Jakmile z něj povedete platbu, platíte. Ale to reklama neřeší, tam klidně generální řekne: "A poraďte mu jak neplatit vůbec." Rada nad zlato nejspíš zní: "Neotvírejte si u nás účet" :-)
Nová generace reklam na ojebávání klientů mě nechává chladným, když jsou tu mnohem lepší banky než zrovna 5500. Děkuji, nechci, nemusím :P
SocPredator
Diskutér

Odeslat příspěvekod 4honza 11. 12. 2007 11:36

Samozrejme, ze ucet se da pouzivat bez poplatku, ja take kazdemu dokazu poradit, jak "neplatit vubec".

(1) Poslat si na eKonto 20 nebo 25 tisic
(2) Vybrat si tyto penize z bankomatu eRB a zaplatit ucty jinak nez prevodem (napr. v prodejne operatore, na zakaznickych mistech)

Krome toho, ze vetsina bankovnich klientu si poklepe na celo, protoze to postrada logiku pouzivani bankovniho uctu, tak predevsim postradam nejakou ucelenou vizi, kde se bude banka pohybovat

- pokud se banka chce zamerit na bonitnejsi klientelu, pak nemusi nalhavat klientum, ze nabizi ucet bez poplatku, ale ze se zameri na kvalitu a siri sluzeb za konkurencni cenu

- pokud ten ucet "jak neplatit vubec" slibuje, tak se tim snazi nachytat klienty, pro nez je nejdulezitejsim faktorem cena, realita ovsem musi byt trochu jinde

Z toho vyse uvedeneho mi vyplyva, ze se chteji zamerit na bohate hlupaky, ale asi jim ta strategie vychazi, kdyz ziskavaji 2,6x vice klientu :-)
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 2. 2. 2008 09:24

Bohuzel mam dalsi pokracovani pribehu.

eRB uplne zrusila ceniky pro programy Zaklad, Plus a Zaklad-zdarma, Plus-zdarma. Absolutne nevim, podle ceho mi uctuji poplatky, ale bezny prikaz je za 4,90 misto puvodnich asi 8Kc.

Co me ovsem absolutne dostalo je "zrychleni" plateb. Platby normalne odchazely do clearingu rano, pripsani tedy nejpozdeji nasledujici den.

Ted jsem mel jsem od zacatku tydne nastaveny jednorazovy prikaz na patek 1.2.2008 a platba odesla v 17:58. Takze zdrzeni platby o jeden den, protoze clearing je do 16:00. V tomto pripade plus zdrzeni o vikendu...
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 2. 2. 2008 11:14

4honza: jo těch zmizelých ceníků jsem si všiml. teď mě naštavlo, že jsem prošvihl termín vzrušení karty, takže musím zase zaplatit roční poplatek za vedení. co mě ale dostalo je následující text:
U Vaší obnovené karty dochází k několika změnám: karta má nové grafické provedení, kromě magnetického proužku je vybavena čipem, mění se číslo karty a časová platnost je prodloužena na 36 měsíců.
Beze změny zůstává osobní identifikační číslo (PIN) a ostatní parametry karty včetně sjednaných doplňkových služeb.
Z výše uvedených důvodů bude třeba s bankou uzavřít Dodatek ke stávající Smlouvě o vydání a používání platební karty.
Bližší informace o dalším postupu obdržíte v informačním dopisu přiloženém k Vaší obnovené platební kartě.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Administrátor
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků