Pro mě je velké zklamání Fio konto pořád s 0,05% při REPO sazbě ČNB 1,5%. Myslel jsem , že nejsou velký tlustý kocour, ale ještě chtějí růst ... Zřejmě ne
Re Miloš: dobrý IB a appku řeším u své hlavní banky, Trinity je na odložení rezervy za dobrý úrok, je mi úplně fuk, jaký mají design IB a ze nemají appku. Dobře vědí, ze to klienti od nich nechtějí. Naopak, právě proto, ze za tyto věci banka neutraci, muže nabídnout takový úrok.
U toho IB banky Trinity nehodnotím design, ale chybí mi tam základní funkce, jako je avízo příchozí/odchozí platby. A přihlašování pomocí data narození jsem také nikde jinde neviděl.
Nj, doba se mění, avízo je považováno za základní funkci. Osobně bych ho za základní funkci neoznačil, i když chápu, že jsou lidi už zvyklý. Byla by základní i kdyby byla hrazená? (řečnická otázka) Přihlašování pomocí data narození jsem viděl u více bank (určitě Airbank (ne pokaždé), spořka) těsně před příchodem aplikací.
Občas zadat datum narození kvůli ověření u UCB či Airbank mi přijde v pohodě. Trinity to ale vyžaduje při každém přihlášení do IB, takže člověk musí pokaždé zadávat 5 údajů (uživatelské jméno, den narození, měsíc narození, heslo, ověřovací kód z SMS), což je otravné. Naštěstí se do jejich IB nepřihlašuji tak často, takže vzhledem k jejich úroku 1.58% bez podmínek a omezení se jim to dá odpustit
Tak jsem si prošel tím procesem u Trinity bank na změnu účtu na Dobrý klient s tou sazbou 1.58 %. Podmínka je opravdu mít méně než 10 000 Kč na tom účtu aby šel převést, jinak musíte založit nový.