Student VŠ - jaký normální + spořicí účet?

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Sirusek 6. 1. 2008 15:55

Dobrý den,
jsem student (VŠ) a jsem zatím u ČS, ale pořád platím zbytečné poplatky, takže chci jinam.

Bankovní účet využiji pouze na platby za telefon + Vš si sthává kolejné. Bankomat používám tak 1x za měsíc a jinak na vše platím kartou a nebo přes internet banking.

Nyní mám v plánu pořídit si spořicí účet (nejspíše Emax, ale uvažuji ještě o Fio,Bawag) + zrušit účet u ČS.

Chtěl bych se Vás tedy zeptat :
1) je nějaké pojištění Emaxu stejně jako u ING konta?
2) jaký účet by byl pro mě vzhledem k mým transakcím
nejvýhodnější?Přemýšlím o Fio nebo mKonto ale zase mít
všechny peníze u Mbanky ...

Připadně pokud by se to dalo vše spáchat výhodně jedním spořicím účtem byl bych jen pro :)

Předem díky za návrhy.
Sirusek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod M2M 6. 1. 2008 16:46

FIO,mBANK,ING - vše za 0Kč. Je toho tu mnoho. mrkni do diskuzí, já odešel od KB
M2M
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Rop 6. 1. 2008 17:11

Já bych jenom chtěl upozornit na dvě věci
a) mKonto neumí inkaso
b) například koleje VUT se brání inkasovat z účtů mimo ČS, e-banky, KB a ČSOB ... ale už jsem na ně zatlačil aby to bylo o příštího roku vpořádku a hlavně aby to neporušovalo zákon o ochraně spotřebitele

Jinak doporučuji pořídit si všechno ... čili FIO, mKonto, eMAX, ING konto ... a pak poznáš co ti nejvíc vyhovuje ...
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor

Odeslat příspěvekod Sirusek 6. 1. 2008 17:24

ad a) kolejné je ale SIPO ne?
b) díky za upozornění. Zeptám se i na našich

jde mi hlavně o to, jestli je pro mě dostačující mít pouze spořicí účet a nebo mě vyjde levněji, když si k tomu přidám i účet normální. Ale normální bude asi potřeba že...

a K tomu Emaxu - je tedy nějak pojištěn?
Sirusek
Kolemjdoucí