USA a čas za který vám dojde zásilka? (EBAY)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod code 23. 1. 2008 00:57

Objednal jsem si z USA pres ebay notebook, platbu jsem provedl pres PayPal 28.prosince 07. Zboží prodejce odeslal údajně 2.ledna 08, ale doteď me zboží nedorazilo. Psal jsem prodejci, ale zatím jsem z něj nedostal odpověď. Zajímalo by mě jestli je možné že by zboží šlo tak dlouho. Říkam si že je to tím, že je prodávající z Floridy..

diky za reply


(jednalo se o maličký notebook Sony Vaio picturebook, ktery se u nas neda sehnat)
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 23. 1. 2008 01:03

code: a co treba tracking number, to ti poslal?
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 23. 1. 2008 01:07

Neposlal, to lze sledovat i kdyz to posila pres normalni americkou postu?

Jinak psal jsem ti na icq, ale asi sis smazal moje icq uz!


(nejak se me preplo zobrazeni ze v pravo u postu nevidim avatar, jak to dam do puvodni stavu??)
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 23. 1. 2008 09:46

code: na ICQ me nikdo nepsal. Ty sis mezikontinentalne nechal poslat notebook beznou postou bez trackingu? Tak to jsem zvedav, jestli ti to dojde i tak.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 23. 1. 2008 12:06

S474N: Nerikam, ze jsem v tomhle nejakej profesional, ale nechal jsem si z Ebay poslat uz 2x notebooky z USA a zatim vzdy dosly. V cem by mel byt problem, myslis jako v tom ze to neposlal prodavajici, nebo ze se to nekde zatoula?!
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 23. 1. 2008 12:10

Code: takovehle veci radeji pres UPS a s pojistenim, nez pres klasickou postu.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Czulibrk 23. 1. 2008 13:03

S tím bych si dovolil nesouhlasit...

USPS (obdoba ČP u nás) nabízí řádově levnější služby než UPS, přitom doručovací podmínky jsou srovnatelné (např. EMS je jen o něco málo dražší než klasický Airmail).

Pojištění a tracking je samozřejmostí. Řekl bych, že zboží do Evropy ani jinak poslat nejde. Mám ten dojem, že Surface mail u USPS už ani nefunguje (doručení lodí - 4 až 6 týdnů) , jedině Airmail. Ten má automaticky základní tracking a pojištění. Doručení obvykle do 10ti dnů (za tři dny v ČR, další čtyři dny leží na celnici - vlastní zkušenost :(().

Vyžádejte si od prodejce tracking number a zadejte na usps.com. Pokud nebude reagovat, udělte negativní komentář a na paypal vyvojete dispute pro vyšetřování celé věci paypall a vrácení peněz (ale to jen čistě teoreticky - nikdy jsem to nedělal...).
Olé!
Czulibrk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 23. 1. 2008 13:15

Czulibrk: pokud to jde jako EMS, tzn. i s trackingem, tak nic nenamitam.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 23. 1. 2008 13:40

Czulibrk: Dekuji za rady! Poslal jsem mu at me posle tracking number, zatim zadna odezva! Co se tyce toho dispute na paypalu, mohl by ses nejak rozespsat jak se cela vec provadi?
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Czulibrk 23. 1. 2008 14:03

S474N:
Tracking je i u nejlevnějšího Airmail, ale jen základní (např. zboží přijato na poště, zboží opustilo USA, zboží na celnici apod.) EMS má tracking rozšířený, ale to jen hádám...

code:
Jak říkám, nemám s tím osobní zkušenosti, ale našel jsem pár odkazů, třeba pomůžou:

http://www.zasilkovasluzba.com/support/ ... &nav=0,6,8

http://www.aukro.sk/phorum/read.php?f=3 ... 0&t=202990

Popř. prostudovat PayPal Buyer Protection na Help Center Paypal.com.

Přeji hodně štěstí a pevné nervy!
Olé!
Czulibrk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 23. 1. 2008 14:10

Czulibrk: bezna zasilka nema tracking - zrovna pred par dny mi takova prisla.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Czulibrk 23. 1. 2008 14:34

Nejlevnější "First-Class Mail" tracking opravdu nemá, ale tato služba je omezena na cca 1,8kg (4 libry). Teď jsemse díval na usps.com a označení Airmail a EMS už se nepoužívají. Jmenuje se to jinak, ale služba je stejná :)

Sice se tady bavíme o subnotebooku, ale i tak pochybuju, že by se do 1,8kg i s obalovým materiálem vešel...

Jinak všechny další služby tracking samozřejmě mají.

Důležité ale je, že žádná zásilka už neputuje přes moře, takže 20 dnů je opravdu příliš :(
Olé!
Czulibrk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 23. 1. 2008 17:16

Dam prodejci jeste 24.hodin cas (uz cekam pul dne) na odpoved, a jestli neodpovi, zacnu to resti pres ten PayPal a Ebay :-/

Pak dam vedet co a jak.
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 23. 1. 2008 22:40

zdavim,

myslim ze PayPal to resit nebude dokud neubehne od odeslani alespon mesic, nechci kecat ale nedokazu si predstavit ze by se zabyvali kazdou reklamaci ze po 3 tydnech na druhy konec sveta a se svatkama mezi tim neco nedoslo.

byt tebou pockal bych ten mesic a teprve pak bych to resil. mezi tim bych se optal na poste jestli tam neco nemas - u zasilek z USA mi to vzdycky zadrzi postovni celnice a tak jim vzdycky poslu mailem prohlaseni ze se nejedna o obchodni zbozi a ze jsem fyzicka osoba nepodnikatel a oni to propusti dal s tim ze vystavi celni vymer - to zaplatim na poste (dph a clo) pri prevzeti zasilky na moji dorucovaci poste v miste bydliste.

urcite bych ale zkousel nejdriv prodejce, pak postu (celnici) a paypal bych s tim otravoval az kdyz to opravdu nepujde jinak a bude to uz pres mesic.

mj. z USA mi zasilky pres USPS s cislem baliku (International Express) chodi normalne do 10 pracovnich dnu (tzn. do dvou tydnu), s tim ze se to prave 1-2 dny jeste pozdrzi prave na celnici dokud jim neposlu prohlaseni (email) ze to neni obchodni zbozi k podnikani.
Naposledy upravil mobilman dne 23. 1. 2008 22:42, celkově upraveno 1
mobilman
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 23. 1. 2008 22:42

mobilman: jak takove prohlaseni vypada? Mohl bys ho sem dat (klidne zacerni udaje). Jde mi o to, ze mi taky neni 2x prijemne tam litat osobne to vysvetlovat :mrgreen:
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 23. 1. 2008 22:46

do posty na tvoji adresu ti poslou (resp. by meli) informaci o ulozene zasilce.

staci jim zavolat nebo poslat email (adresa tam je vzdy uvedena).
ja jsem mel vzdycky problemy se dovolat takze vzdy poslu kratky email, text je na tobe ja posilam strucne asi tohle:


Dobry den,

dne xxx byla u vas ulozena zasilka c. xxxxx na adresu (moje adresa).
timto prohlasuji ze zbozi je ucreno k me soukrome spotrebe a nikoli k dponikani, jsem fyzicka osoba nepodnikatel.
Prosim o dodani zbozi na adresu uvedenou v zasilce.

S pozdravem,
moje jmeno...



.. tohle jim vzdycky stacilo, pripojili k baliku celni vymer a na poste jsem ho musel zaplatit (slozenka byla prilepena k tomu), bez toho by mi to posta nevydala.

takhle to delam vlastne porad co jsem zacal kupovat na eBay a vzdycky bez problemu.
mobilman
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 23. 1. 2008 22:50

mobilman: a na zaklade ceho ti vymeni clo a dph? Nechavas fakturu v balicku?
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 23. 1. 2008 22:50

nasel jsem v poste tu adresu, vzdy to posilam na email:

provoz.ozmp@cpost.cz

tak jim kdyztak zkus napsat svoje udaje a info ze ti mela prijit zasilka kterou nemas a ze je prosis aby ti to kdyztak zkontrolovali jestli na tvoji adresu neco nevazne u nich. ja vzdycky mel to cislo zasilky predem takze o to to bylo jedodussi, nevim jestli ti to takhle reknou/najdou pokud to podaci cislo nemas :-( no ale alespon to urcite zkus, telefonni cislo na ne bohuzel ted nemuzu najit.
mobilman
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 23. 1. 2008 22:53

vymeri to vzdycky podle faktury ktera je uvnitr (baliky jsou pak znovu prebaleny paskou s napisem Ceska posta takze to oteviraj), a pokud tam faktura k tomu neni tak je vzdycky na stitku toho balicku vzdycky uvedena cena takze to vymeri z toho.

ze zkuseno mi vetsina lidi z eBay fakturu k tomu neposle a na stitek uvede cenu zbozi 50% toho co jsem zaplatil, takze to clo a dph neni tak drahy jako kdyby tam uvedli tu skutecnou cenu (celych 100%), ale obcas to nekdo posle tak ze to tam uvede popravde, takze je to pak drazsi samozrejme.
mobilman
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vklatil 23. 1. 2008 23:32

Už se mi párkrát stalo, že mi balík z USA šel skoro měsíc. Naposledy foťák - poslali mi ho obyčejně a přišel po měsíci.
Už jsem měl strach, že se to někde ztratilo.
vklatil
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Czulibrk 24. 1. 2008 00:02

Souhlasím se vším, co bylo řečeno. Jen mám dojem, že Paypal dispute je možné uplatnit jen do 45ti dnů od koupě...

Jak už bylo řečeno, clo a dph se vyměřuje buď podle faktury v balíku nebo podle udané hodnoty na kterou je zásilka pojištěna. Kdyby se celníkům cena zdála neodpovídající obsahu, můžou si ji určit sami - mají na to přesné tabulky. V tom případě se ale kupující docela prohne...

Jinak existuje i bezcelní limit (30EUR??), který celníci ani nekontrolujou a automaticky pouští bez cla (samozřejmě to ale musí být balík velikostí a hmotností zhruba odpovídající udané částce :))

Je to prostě věda...
Olé!
Czulibrk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rop 24. 1. 2008 00:16

Věda = bordel ... podle příspěvků rozných lidí v různých diskuzích jim ta samá věc dorazila pokaždé s jiným clem / DPH :roll:
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 24. 1. 2008 12:38

mobilman: Zbnozi jsem zaplatil 28.prosince 2007, takze za 4.dny to opravdu bude mesic, takze myslim, ze to resim vcas. Navic kdyz bych to zacal resit za 45. od platby tak na me PayPal vesele hodi bobek..

Jinak muzes me poskytnou nejaky kontakt na postovni celnici (tel, email)? diky!

Prodejci jsem poslal uz 2x e-maily, zatim zadna reakce za poslednich 30hodin zhruba.. Rovnez jsem pozadal kamarada aby mu poslal dotaz na predmet ktery ted drazi, zdali jen nekam odjel nebo jen neraguje na me, ale pripadne me zvlastni ze by clovek z hodnocenim 99,1% neposlal zbozi, i kdyz mozna je vsecko mozne..

Jinak pises ze tobe to trva kolem 2. tydnu, ja uz cekam skoro 4. tydny a porad nic..

edit: diky za meil
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 25. 1. 2008 11:48

Tak chlapec se nehlasi, tak jakej by jste doporucovali nasledny postup, psat nejaky vyhruzny e-mail asi nema moc cenu ze?

Vzhledem k tomu ze nemam tracking number, tak bych rovnou zacal s dispute u Paypalu!
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 26. 1. 2008 03:22

email tu uz je, viz predch. prispevky

jeste bych mu zkusil znovu zavolat (ne email ale opravdu zavolat) a pokud vazne nic tak pak asi musis pres PayPal, treba se ledy pohnou...

mj. ja kdysi zaplatil pristup na webstranku s videoklipama pres PayPal a pristup jsem nedostal, jakmile jsem otevrel case na stiznost tak za 2 dny jsem pristupy hned dostal :) to bylo asi pred 3 lety...
mobilman
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 27. 1. 2008 22:12

Tak jsem ted hodil dispute na Paypal/ebay. Rozhrani maji celkem propracovane - vsechny zpravy mezi mnou a prodejcem budou zaznamovany, a pripadne posleze cteny a analyzovany nejakym typkem v Paypalu. Otazka je jestli me to k necemu bude..
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 30. 1. 2008 18:32

Tak borec se konecne rozhoupal, a napsal me ze si rozmyslel, ze to mimo USA posilat nebde, coz bych resepktoval, ale pred tim me tvrdil, ze to klidne posle. Ted jen musim cekat nez me penize z Paypalu prijdou na muj ucet..
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 11. 2. 2008 18:49

Tak penize uz mam na BU ;). Sice to trva asi 9. dni nez dojdou penize z PayPal uctu na BU, ale nakonec vse dobre dopadlo :)
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 11. 2. 2008 18:52

code: technicky vzato ti penize dojdou z Paypalu na BU okamzite, spis to tam nekdo resil tech 9 dni :wink:
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 11. 2. 2008 18:55

Mno to bych prave nerekl z Paypalu me nejdriv dosel meil s tim ze case byl vyresen a ze me posilaj 330dolacu ale nez se me skutecne pripsali trvalo to tech 9.dni. PayPal borci meli ten case vyresenej behem 2. dnu :-D
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 11. 2. 2008 18:56

code: znovu opakuji, v pripade primeho transferu penez je to zalezitost sekund.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 11. 2. 2008 18:59

Mno a ja ti znova opakuju ze rozdil mezi tim kdyz me prisel meil o oznameni ze me posilaj ty prachy a skutecnym pripsanim penez byl rozdil 9.dnu :P, tak si to uz nejak prosimte preber!
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 11. 2. 2008 19:00

code: vsak to jsem nikdy nezpochybnoval. :wink: Pouze jsem dodal, ze primy prevod je okamzity. Lhuta 9 dni ve tvem pripade mohla byt dana administrativou kolem toho celeho nebo kdovi cim :wink:
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 23. 4. 2008 10:24

Tak me na celnici trci jeden balicek, nevite na jakte telefoni cislo mam volat abych je trochu popohnal? Meil jsem jiz posilal ale zadna odezva...
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radka.prgha 24. 4. 2008 19:14

Mně tam ty balíky visí dva - čísl oje 257 019 301 - ale je permanentně obsazené nebo to tam nikdo nezvedá :-((
radka.prgha
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 24. 4. 2008 19:53

Příslušenství pro PDAčko: odesláno letecky z Hongkongu podle razítka 23.3.2008, na naši celnici dorazilo 8.4.2008, Česká pošta doručila dnes, tj. 24.4.2008 :-\ .
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wayone 2. 7. 2008 23:30

Dnes jsem si na poště vyzvedla balík – akustická baskytara. Zboží jsem kupovala na ebay a platila přes PayPal. Když jsem doma balík otevřela, zjistila jsem, že baskytara má nalomený krk. To znamená, že je na vyhození. Baskytara byla velmi špatně zabalená – pouze vložená do krabice. Žádné vzduchové bubliny, ani třeba zmačkané noviny…

Cena zboží byla $57.09, poštovné a balné $78.95 a pojištění $12. Zdůrazňuji, že pojištění bylo povinné. Na celní deklaraci je ale uvedena cena zboží $27.09, poštovné $45.13 a o pojištění tam není ani zmínka. Podle Priority Mail, přes který byla zásilka poslána, je při zaplacení $12 zásilka pojištěna na $1,000.00.

Psala jsem prodejci, že chci vrátit peníze, nebo poslat baskytaru novou, tentokrát dobře zabalenou, ale zatím na mě nereaguje. Ale asi před 10 minutama udělil feedback, takže je online. Nevím, jak mám postupovat. Zboží jsem sice obdržela, ale poškozené. Přestože jsem prodejci zaplatila pojištění, on zásilku nepojistil, uvedl nepravdivé údaje do celního prohlášení. Navíc mě udivuje, že baskytara má zlomený krk, ale krabice nijak extrémně poničená není. Nevím, jestli mi ji už takto neposlal, nebo jestli basu zničili celníci...

Můžete mi, prosím, poradit, co mám dělat?

Díky moc
wayone
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Žulda 3. 7. 2008 00:07

Pokud se neozve prodejce na email, tak založit na PayPalu reklamaci. Mě se pak ozval během pár hodin a vše vyřešil.
Žulda
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 3. 7. 2008 13:32

PayPal Dispute.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wayone 3. 7. 2008 23:45

Dneska mi prodejce napsal, že je pojištěný u nich, ale musím poslat basu zpátky... Nevím, co si mám o tom myslet.

Dneska jsem byla na poště podat reklamaci. S pošťačkou jsme se shodly na tom, že to nevypadá, že by se basa poškodila při přepravě, protože krabice nebyla vůbec promáčklá... Takže buď už basu zničenou poslal, nebo jí zničili celníci... Nicméně zásilka nebyla označená jako křehká a jelikož byla v krabici pohozená jen tak bez ničeho, neodpovídá to prý ani nějakým předpisům. Říkala, že mi to nejspíš vrátí s tím, že zásilka byla špatně zabalená a za to oni neodpovídají...

Nějak mi neni jasný, jak je prodejce pojištěný u nich. Problém je, že basa stála míň, než poštovný. Pokud bych jí poslala zpátky, stálo by to víc, než basa. Kdyby mi neuhradil poštovný, tim vrácenim bych na tom prodělala ještě víc... Pokud by prodejce pojistil basu tak, jak měl a zabalil tak, jak měl, pošta by mi vyplatila peníze v ČR a byl by klid.

Myslíte, že když to dám na PayPal dispute s tím, že balík nepojistil, i když si pojištění nechal zaplatit a do celní deklarace uvedl nepravdivé údaje, mám nějakou šanci, že mi vrátí těch cca 149 dolarů (basa, pojištění, poštovný), který jsem mu zaplatila? Nebo mám nárok jen na těch 57 dolarů, co stála samotná basa?

A mám s prodejcem ještě komunikovat bez PayPal, nebo to otevřít v dispute?

Díky moc za rady
wayone
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S474N 4. 7. 2008 07:21

Ja bych to asi nafotil + pridal k tomu tenhle popis s tim, ze je pro tebe nerentabilni to posilat zpet - leda, ze by ti uhradil i ty naklady s tim spojene. V opacnem pripade, ze se musis obratit primo na Paypayl.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krutasek 1. 9. 2008 09:41

Ahoj, mám problém. 22.7 jsem si koupil foťák na britskym ebay, 25.7. platba, 29.7 mi poslali mejl, že balík byl odeslán do čr. dodnes nedorazil! slíbeno bylo max do 10 pracovních dnů.Balík byl poslán přes royal mail. Na jejich stránkách se dá zjistit jen, že byl odeslán přes moře a předán místním službám na doručení do čr.(jestli tomu dobře rozumím), na české poště nejde balík vystopovat a jestli je poslán přes neměcko či francii tak podle vyjádření pošty nelze zjistit jeho lokaci( tyhle údaje si pošty nesdělují)prodejce se mnou komunikuje ale zatím to nikam nevede. Poradíte co mám dělat? Vzhledem k tomu, že mi žádná pošta nepomůže a nikdo neví kde balík je, je asi jediná naděje prodejce že? Ten ale již během obchodu píše, že za balík od doby odeslání nenese zodpovědnost.. děkuji ocením jakoukoliv radu. díky
krutasek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Czulibrk 1. 9. 2008 10:17

wayone píše:...


Prodejce nesplnil svou povinnost (pojištění, a především adekvátní zabalení) a dobře to ví... focení tedy v prvním kroku asi ani nebude potřeba. Spíš bych dodržel standardní postup, tedy zkusit se dohodnout s prodejcem (nemyslím, že to k něčemu povede), pak začít s dispute u PayPal, nedá se nic dělat... hodně štěstí :/


krutasek píše:...


Stává se, že se zásilka ztratí cestou. V takovém případě musí její podání reklamovat prodejce (ostatně má taky potvrzení o odeslání).
Olé!
Czulibrk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 14. 7. 2009 12:20

Rád bych zase obnovil toto téma.

Zajímalo by mne jak dlouho Vám tvá transakce, od toho když prodávající pošle refund (vrácení) peněž přes Paypal do doby než máte skutečně peníze na účtu ve své bance (v mém případě Komerční banka).

Mne to trvá neskutečně dlouho, refund mne poslal prodávající 7.7 a pořád peníze nejsou u mně na účtu.
code
Návštěvník
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků