USA a čas za který vám dojde zásilka? (EBAY)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod S474N 11. 2. 2008 18:56

code: znovu opakuji, v pripade primeho transferu penez je to zalezitost sekund.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 11. 2. 2008 18:59

Mno a ja ti znova opakuju ze rozdil mezi tim kdyz me prisel meil o oznameni ze me posilaj ty prachy a skutecnym pripsanim penez byl rozdil 9.dnu :P, tak si to uz nejak prosimte preber!
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 11. 2. 2008 19:00

code: vsak to jsem nikdy nezpochybnoval. :wink: Pouze jsem dodal, ze primy prevod je okamzity. Lhuta 9 dni ve tvem pripade mohla byt dana administrativou kolem toho celeho nebo kdovi cim :wink:
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 23. 4. 2008 10:24

Tak me na celnici trci jeden balicek, nevite na jakte telefoni cislo mam volat abych je trochu popohnal? Meil jsem jiz posilal ale zadna odezva...
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radka.prgha 24. 4. 2008 19:14

Mně tam ty balíky visí dva - čísl oje 257 019 301 - ale je permanentně obsazené nebo to tam nikdo nezvedá :-((
radka.prgha
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 24. 4. 2008 19:53

Příslušenství pro PDAčko: odesláno letecky z Hongkongu podle razítka 23.3.2008, na naši celnici dorazilo 8.4.2008, Česká pošta doručila dnes, tj. 24.4.2008 :-\ .
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wayone 2. 7. 2008 23:30

Dnes jsem si na poště vyzvedla balík – akustická baskytara. Zboží jsem kupovala na ebay a platila přes PayPal. Když jsem doma balík otevřela, zjistila jsem, že baskytara má nalomený krk. To znamená, že je na vyhození. Baskytara byla velmi špatně zabalená – pouze vložená do krabice. Žádné vzduchové bubliny, ani třeba zmačkané noviny…

Cena zboží byla $57.09, poštovné a balné $78.95 a pojištění $12. Zdůrazňuji, že pojištění bylo povinné. Na celní deklaraci je ale uvedena cena zboží $27.09, poštovné $45.13 a o pojištění tam není ani zmínka. Podle Priority Mail, přes který byla zásilka poslána, je při zaplacení $12 zásilka pojištěna na $1,000.00.

Psala jsem prodejci, že chci vrátit peníze, nebo poslat baskytaru novou, tentokrát dobře zabalenou, ale zatím na mě nereaguje. Ale asi před 10 minutama udělil feedback, takže je online. Nevím, jak mám postupovat. Zboží jsem sice obdržela, ale poškozené. Přestože jsem prodejci zaplatila pojištění, on zásilku nepojistil, uvedl nepravdivé údaje do celního prohlášení. Navíc mě udivuje, že baskytara má zlomený krk, ale krabice nijak extrémně poničená není. Nevím, jestli mi ji už takto neposlal, nebo jestli basu zničili celníci...

Můžete mi, prosím, poradit, co mám dělat?

Díky moc
wayone
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Žulda 3. 7. 2008 00:07

Pokud se neozve prodejce na email, tak založit na PayPalu reklamaci. Mě se pak ozval během pár hodin a vše vyřešil.
Žulda
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 3. 7. 2008 13:32

PayPal Dispute.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wayone 3. 7. 2008 23:45

Dneska mi prodejce napsal, že je pojištěný u nich, ale musím poslat basu zpátky... Nevím, co si mám o tom myslet.

Dneska jsem byla na poště podat reklamaci. S pošťačkou jsme se shodly na tom, že to nevypadá, že by se basa poškodila při přepravě, protože krabice nebyla vůbec promáčklá... Takže buď už basu zničenou poslal, nebo jí zničili celníci... Nicméně zásilka nebyla označená jako křehká a jelikož byla v krabici pohozená jen tak bez ničeho, neodpovídá to prý ani nějakým předpisům. Říkala, že mi to nejspíš vrátí s tím, že zásilka byla špatně zabalená a za to oni neodpovídají...

Nějak mi neni jasný, jak je prodejce pojištěný u nich. Problém je, že basa stála míň, než poštovný. Pokud bych jí poslala zpátky, stálo by to víc, než basa. Kdyby mi neuhradil poštovný, tim vrácenim bych na tom prodělala ještě víc... Pokud by prodejce pojistil basu tak, jak měl a zabalil tak, jak měl, pošta by mi vyplatila peníze v ČR a byl by klid.

Myslíte, že když to dám na PayPal dispute s tím, že balík nepojistil, i když si pojištění nechal zaplatit a do celní deklarace uvedl nepravdivé údaje, mám nějakou šanci, že mi vrátí těch cca 149 dolarů (basa, pojištění, poštovný), který jsem mu zaplatila? Nebo mám nárok jen na těch 57 dolarů, co stála samotná basa?

A mám s prodejcem ještě komunikovat bez PayPal, nebo to otevřít v dispute?

Díky moc za rady
wayone
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S474N 4. 7. 2008 07:21

Ja bych to asi nafotil + pridal k tomu tenhle popis s tim, ze je pro tebe nerentabilni to posilat zpet - leda, ze by ti uhradil i ty naklady s tim spojene. V opacnem pripade, ze se musis obratit primo na Paypayl.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krutasek 1. 9. 2008 09:41

Ahoj, mám problém. 22.7 jsem si koupil foťák na britskym ebay, 25.7. platba, 29.7 mi poslali mejl, že balík byl odeslán do čr. dodnes nedorazil! slíbeno bylo max do 10 pracovních dnů.Balík byl poslán přes royal mail. Na jejich stránkách se dá zjistit jen, že byl odeslán přes moře a předán místním službám na doručení do čr.(jestli tomu dobře rozumím), na české poště nejde balík vystopovat a jestli je poslán přes neměcko či francii tak podle vyjádření pošty nelze zjistit jeho lokaci( tyhle údaje si pošty nesdělují)prodejce se mnou komunikuje ale zatím to nikam nevede. Poradíte co mám dělat? Vzhledem k tomu, že mi žádná pošta nepomůže a nikdo neví kde balík je, je asi jediná naděje prodejce že? Ten ale již během obchodu píše, že za balík od doby odeslání nenese zodpovědnost.. děkuji ocením jakoukoliv radu. díky
krutasek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Czulibrk 1. 9. 2008 10:17

wayone píše:...


Prodejce nesplnil svou povinnost (pojištění, a především adekvátní zabalení) a dobře to ví... focení tedy v prvním kroku asi ani nebude potřeba. Spíš bych dodržel standardní postup, tedy zkusit se dohodnout s prodejcem (nemyslím, že to k něčemu povede), pak začít s dispute u PayPal, nedá se nic dělat... hodně štěstí :/


krutasek píše:...


Stává se, že se zásilka ztratí cestou. V takovém případě musí její podání reklamovat prodejce (ostatně má taky potvrzení o odeslání).
Olé!
Czulibrk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod code 14. 7. 2009 12:20

Rád bych zase obnovil toto téma.

Zajímalo by mne jak dlouho Vám tvá transakce, od toho když prodávající pošle refund (vrácení) peněž přes Paypal do doby než máte skutečně peníze na účtu ve své bance (v mém případě Komerční banka).

Mne to trvá neskutečně dlouho, refund mne poslal prodávající 7.7 a pořád peníze nejsou u mně na účtu.
code
Návštěvník
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků