Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod f1047580 6. 3. 2015 21:45

karlos-2009 píše:Takže ti to rekapituluji - abys měl od šiditelny cosi zdarma ... bla bla bla.

Vycházíte ze zcela mylného předpokladu, že požaduji cosi "zdarma". Já požaduji balík bankovních služeb v určitém objemu a kvalitě s určitými parametry. Až následně se zajímám o cenu, respektivě poměr cena/služba/kvalita. Shodou okolností, mám ty služby zdarma nebo za 29,- (s iBODem nebo bez) aniž bych dělal jakoukoli činnost či sjednával jakýkoliv jinakl nechtěný produkt kvůli snížení ceny.

Ani vy nevlezete do obchodu a na dotaz prodavače "co si přejete" neřeknete: "chci zdarma", "chci za 5 kč", apod. Dívali by se na vás jak na idiota. V prve řadě chcete "celozrný rohlík se slunečnicovými semínky", pak se zajímáte o cenu a pak si možná vyberete obchod.

Opravdu to v ČS vyjde "lépe" ,jelimane. Ty dva výběry v ceně z vlastních spořitelních bankomatů je výsměch oproti bezplatných 10ti u FIO

Hotovost vybírám v průměru méně než 1 za měsíc. V případě bankomatů akceptuji pouze rozumný výběr z jakéhokoli bankomatu nebo širokou síť vlastních. Nehodlám cestovat přes půl města za bankomatem.

nebo u nemezených u AB.

Myslíte u Velkého tarifu za 100,-? To se mi fakt "vyplatí".

Equabanku ti tu radši nebudu zmiňovat, to by tvoje přiměry šly úplně do kopru

To je ta banka, kde zadáte příkaz a za 3 dny se pídíte jestli ho banka zpracovala, nebo co se s ním stalo? :D
(model jak jsem uváděl přijde člověku výplata, od banky nic nechce, jen poplatit trvaláky, inkasa, vybrat z bankomatu a zaplatit v supermarketu/na benzince kartou).

Něco podstatného vám v tom výčtu chybí, a zrovna to low-cost banky tragicky nezvládají.

Mj., ani když máš blue od spořky, tak si nemůžeš vybrat z cizího bankomatu za 0 Kč.

Proč bych měl, když se jedná o jednu z nejnákladnějších služeb. Kdo je blb a vybírá 10x za měsíc pár stovek ať platí. Nevím proč by to banka měla dotovat na úkor jiných služeb, které třeba využívám já.

dr._lukas píše:A na tuto hovadinu jsi přišel kde?? Stejné podmínky nabízí Citibank a GE daleko více (aktuálně využívám 5% na benzínkách, 5% v supermarketech a hypermarketech a 6%v Globuse

Vycházím z jednoduché matematiky: 2% max 2000,- (ČS) > 2% max 1000,- (Citi). 1% (GE) s omezenou 4 měsíční akcí a komplikovaným systémem partnerů si do toho netroufám zakomponovat.
f1047580
Návštěvník

Odeslat příspěvekod karlos-2009 6. 3. 2015 22:16

Já vím, chceš to určitém objemu a kvalitě s určitými parametry. Rozumím, spořitelna ten jednorázový příkaz k úhradě nebo SIPO vykoná kvalitněji a s vyšší přidanou hodnotou (třeba ti zahrají fanfáru, zavolátí jouda z callcentra/pan bankéř a nabízí ti výhodný produkt od ČS), proto za to třeba zaplatit 7 Kč nebo balíček za 29 Kč.

Myslíte u Velkého tarifu za 100,-? To se mi fakt "vyplatí".

Ne, jelimane, řeč byla o výběrech z vlastních bankomatů, které jak jistě víš, i v Malém tarifu jsou za 0 Kč a neomezeny počtem narozdíl od 2 vlastních výběrů spořky, nebo pak opět oblíbený balíček za 29 Kč.

Něco podstatného vám v tom výčtu chybí, a zrovna to low-cost banky tragicky nezvládají.


Ne nic mi tam nechybí z bežných operací, co by nové/internetové banky nezvládaly, tj. opakuji - přijde člověku výplata, od banky nic nechce, jen poplatit trvaláky, inkasa, vybrat z bankomatu a zaplatit v supermarketu/na benzince kartou). Jinak se nachám poučit, co nezvládají. Hotovost normální člověk nevkládá.

To je ta banka, kde zadáte příkaz a za 3 dny se pídíte jestli ho banka zpracovala, nebo co se s ním stalo?


To ty trole můžeš kontrétně doložit nebo to máš ze zdroje jedna paní povídala? Normálně jejich platby plní D+1 pracovní den.

Proč bych měl, když se jedná o jednu z nejnákladnějších služeb.

Ty bys možná chtěl, ale ta spořka to dělá v určitém objemu a kvalitě s určitými parametry a proto ti to umožní za pěkný poplateček, takže radši řekneš "proč bys měl".
karlos-2009
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod f1047580 6. 3. 2015 22:53

karlos-2009 píše:Rozumím, spořitelna ten jednorázový příkaz k úhradě nebo SIPO vykoná kvalitněji a s vyšší přidanou hodnotou...

Bohužel ano. Můžete mi zde demagogicky tvrdit, že "to je ve všech bankách stejné", ale zkoušel jste například používat nový Internetbanking mBank? Ten prasácký cirkus, který se štítím nazvat Internetbankingem je sice k účtu "zdarma", ale používat se to nedá. Jen jeden příklad za všechny. Můžete klidně navrhovat zcela konkrétní alternativy bankovních služeb, a já vás zcela konkrétně vyvedu z omylu, že je to stejně použitelné a ve stejné kvalitě.

Ne, jelimane, řeč byla o výběrech z vlastních bankomatů, které jak jistě víš, i v Malém tarifu jsou za 0 Kč a neomezeny počtem

Výborně. V lepším případě jsou k dispozici celé 2 vlastní bankomaty v hodinové dojezdové vzdálenosti, v tom hoším je třeba cestovat 80km kamsi do pryč. Super výhoda.

Ne nic mi tam nechybí z bežných operací, co by nové/internetové banky nezvládaly, tj. opakuji - přijde člověku výplata, od banky nic nechce, jen poplatit trvaláky, inkasa, vybrat z bankomatu a zaplatit v supermarketu/na benzince kartou). Jinak se nachám poučit, co nezvládají. Hotovost normální člověk nevkládá.

Viz výše.

To ty trole můžeš kontrétně doložit nebo to máš ze zdroje jedna paní povídala? Normálně jejich platby plní D+1 pracovní den.

Tady máte zajímavou diskuzi, pročtěte si ji celou sám
http://www.mbank.cz/forum/thread,199608,,25.html (např. příspěvek 02.10.2013 08:57)
nebo zde:
http://web.force17.net/je-na-case-ukonc ... -equabank/
atd....

Ty bys možná chtěl, ale ta spořka to dělá v určitém objemu a kvalitě s určitými parametry a proto ti to umožní za pěkný poplateček, takže radši řekneš "proč bys měl".

Na rozdíl od mBank, ZUNO, Equa, které to nedělají vůbec (bankomaty nemají) a FIO, Airbank s pár bankomaty na pobočce s diskutabilní dostupností.
f1047580
Návštěvník

Odeslat příspěvekod paty07 6. 3. 2015 23:04

fremantle píše:Že vás to, lidi, ještě baví... krmit trolla :roll:

Co jiného s načatým pátečním večerem? :D

f1047580 píše:Vycházíte ze zcela mylného předpokladu, že požaduji cosi "zdarma". Já požaduji balík bankovních služeb v určitém objemu a kvalitě s určitými parametry. Až následně se zajímám o cenu, respektivě poměr cena/služba/kvalita. Shodou okolností, mám ty služby zdarma nebo za 29,- (s iBODem nebo bez) aniž bych dělal jakoukoli činnost či sjednával jakýkoliv jinakl nechtěný produkt kvůli snížení ceny.

Ani vy nevlezete do obchodu a na dotaz prodavače "co si přejete" neřeknete: "chci zdarma", "chci za 5 kč", apod. Dívali by se na vás jak na idiota. V prve řadě chcete "celozrný rohlík se slunečnicovými semínky", pak se zajímáte o cenu a pak si možná vyberete obchod.

Takže, milá FIO banko, chci aby mi na účet přišla výplata, pošlu tak 5 příkazů, mám 2 trvaláky, snažím se platit kartou, co jde, chci vybrat 3x měsíčně z vlastního bankomatu. Kolik mě to bude stát? "Máme pro vás dobrou zprávu nebudete platit nic a pokud zaplatíte kartou budete mít jeden výběr z cizího bankomatu zdarma."

Co se kvality týče, vyberu hotovost stejně kvalitně jako u ČS, platby odchází taky stejně kvalitně, Internet banking je pro mě více uživatelský přívětivý než než ČS, na pobočce není horda lidi, čekal jsem méně než u ČS, u bankomatu jsem zatím nepotkal ani nohu. Vysvětli mi prosím v čem vidíš přidanou hodnotu u těchto služeb.

f1047580 píše:Hotovost vybírám v průměru méně než 1 za měsíc. V případě bankomatů akceptuji pouze rozumný výběr z jakéhokoli bankomatu nebo širokou síť vlastních. Nehodlám cestovat přes půl města za bankomatem.

Taky jsem si myslel, že má ČS, že ČS má tolik bankomatů a nebudu potřebovat vybírat z cizího. Tuhle mýlku mi vyvrátil pobyt v Deštném, kdy jsem nebyl vybaven dostatečnou hotovostí. Je to sice moje blbost, ale stát se to může i tobě. Schválně jsem si našel výpis stálo mě to 20.7.2013 krásných 40 Kč, zlatá FIO banka. Občas se mi podaří udělat obrat takže mám většinu času 5 výběrů z cizích bankomatů, momentálně teda 4.

edit: co se týče internet bankningu, tak na mBank se sype kritika i tady. Pokud nemáš v dojezdové vzdálenosti bankomat FIO, tak ještě zústává ta Equa, ale s ní nemám zkušenosti, ale nebál bych se ji.
paty07
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 6. 3. 2015 23:17

f1047580 píše:Můžete klidně navrhovat zcela konkrétní alternativy bankovních služeb, a já vás zcela konkrétně vyvedu z omylu, že je to stejně použitelné a ve stejné kvalitě.


Díky za tuto větu, aspoň potvrzuje to, co jsem celý čas předpokládal - nedokážeš přijmout fakt, že někdo si umí vybrat pro sebe vhodnou alternativu a nepřipustíš že by někdo jiný mohl mít pravdu, ta tvoje demagogie je už hezky trapná..

Btw. s tím tvým příkladem s výběrem zboží - nevidím důvod, proč by se to nemohlo začínat cenou, vybírám-li produkt, tak aspoň předpokládám jaké cenové rozpětí si můžu dovolit nebo jsem ochoten zaplatit (takže ač se mi můžou líbit sebevíc třeba pračky Miele na průmyslové úrovni s 10 kg bubnem, nemůžu si je dovolit a tak si vyberu z kategorie pro spotřebitele do domácnosti od AEG, kde se mi vejde nejvýše 6 kg prádla), stejně s tou bulkou se slunečnicovým zrním - nemusím být ochoten zaplatit 7 Kč za kus, tak si koupím rohlík za 2 Kč, což budu považovat za adekvátní alternativu, která mi taky chutná.

Volba IB je čistě o preferencích, u mě je určitě IB na posledním místě (a pro většinu BFU nejspíš taky - nevím, kdo by onanoval nad tím jak má jeho banka skvělé IB, když tam leze jednou za dva týdny třeba zkontrolovat, jestli mu už přišla výplata)... A dostuponost bankomatů taky tak, já mám třeba Air Bank přímo na ulici (stejně tak v pěší vzdálenosti odtud GEMB, ČS, RB, Euronet a ČSOB a přesto chodím do toho Air Bank - ač můžu vybírat třeba zdarma z kteréhokoliv bankomatu, protože si tam třeba můžu navolit že chci celý výběr ve dvoustovkách) , co mi je potom, že tobě to nevyhovuje nebo ten bankomat máš daleko.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod f1047580 7. 3. 2015 00:00

paty07 píše:Co se kvality týče, vyberu hotovost stejně kvalitně jako u ČS, platby odchází taky stejně kvalitně, Internet banking je pro mě více uživatelský přívětivý než než ČS, na pobočce není horda lidi, čekal jsem méně než u ČS, u bankomatu jsem zatím nepotkal ani nohu. Vysvětli mi prosím v čem vidíš přidanou hodnotu u těchto služeb.

Dobře, takže k FIO bance (v náhodném pořadí):
  • nesrovnatelně méně poboček, horší otvírací doba (ČS má i pobočky s otevírací dobou do 20h nebo o víkendech)
  • neexistence zákaznické linky, nutnost volat na pobočku, chaos v číslech, omezení pracovní dobou pobočky
  • když něco klient potřebuje, musí se přizpůsobovat jejich pracovní době
  • bankomaty jsou pro nezanedbatelnou část populace nedostupné, neznám žádný bankomat FIO tzv. "po cestě". Přestože v našem městě jsou 3, dojezd je velká ztráta času, poh. hmot apod.
  • nekompetentní personál (založení účtu pro právnickou osobu jim trvalo 3 měsíce, fakt zábavná story)
  • zoufalá komunikace (kliente, máš problém snaž se sám)
  • 4x nižší limit pro platbu kartou (bez schválení managementem banky)
  • podivná struktura limitů/blokací (MO/TO je součastí platby u obchodníka, to vymyslel úplný retard)
  • šikanózní VOP, jejichž souhlas odmítám podepsat. Po pročtení jsem nabyl dojmu, že FIo považuje potencionálního klienta za naprostého idiota.
  • nemožnost vygenerovat potvrzení o transakci v PDF
  • "horší" karta k účtu. "Standardní" karta za poplatek.
Asi bych si vzpomněl na další....

Schválně jsem si našel výpis stálo mě to ... krásných 40 Kč
Jednorázový výběr na dovolené kdesi v horní dolní bych při výběru banky asi fakt nezohledňoval :D

Díky za tuto větu, aspoň potvrzuje to, co jsem celý čas předpokládal - nedokážeš přijmout fakt, že někdo si umí vybrat pro sebe vhodnou alternativu a nepřipustíš že by někdo jiný mohl mít pravdu, ta tvoje demagogie je už hezky trapná..

Není to náhodou přesně naopak? Proč je zde každý klient ČS automaticky idiot, ostříhaná ovce atd... ten telefonní seznam urážek by byl nekonečný.

Jenom proto, že někomu stačí plesnivý rohlík z poplenice za 0,- nebo obyčejný bílý za 1.50 jsou všichni kdo si koupí celozrný za 7,- blbci? Jste to vy spolu s ostatními kdo nesnese, že by ČS mohla mít spokojené klienty, a už vůbec nesnesete přestavu, že by to mohlo mít racionální základ.
f1047580
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fremantle 7. 3. 2015 00:26

Ale co chceš na těch pobočkách, pro krista, pořád dělat? V ideálním případě si tam zajdeš sjednat účet, ale co pak? Chodit tam popíjet kafe? Tohle právě mi nepřijde jako kritérium, které běžný klient využije...

Ono je vůbec jedno, kdo tady kolik napíše zkušeností s bankami, pořád tady bude někomu trnem v oku lowcost a někomu kamenná banka - btw. když už jsme u toho, tak není zárukou, že poměrně standardní procesy vyřeší právě ta kamenná banka rychle (třeba u ČSOB jsem potřeboval vyřídit vrácení platby obchodníkem na zrušenou kreditní kartu - zákaznická linka pochopitelně tvrdila, že něco takového není možné, takže musel jsem napsat mail, abych měl "na papíře", jak mám postupovat - ztráta času, ale odpovědí samozřejmě bylo, že původní informace byla nesprávná a budu muset si požádat o přeúčtování přeplatku z technického účtu, na který platba bude vrácena - takže opět napsání dopisu, přinést na pobočku, tuším do měsíce jsem se dočkal i peněz - jestli by byl proces stejně krkolomý i u lowcostu jsem naštěstí neměl příležotost zjistit).

Osobně mám třeba s ČS špatné i dobré zkušenosti, na základě toho nepotřebuji zde ventilovat své názory, mnohem horší zážitky jsem měl s GEMB, RB (kupodivu kamenné banky) a teprve pak nějaké Fio, Equa a pod.

Nevím, proč se mi snažíš přisoudit něco, co jsem nikdy neřekl - rozhodně ne, že klienti ČS jsou ovce. Ať si každý vybere, co uzná za vhodné, IMHO existují i lepší alternativy, ale pokud je ten zákazník spokojen, ať si platí, když mu to vyhovuje...

Jinak proti ČS nic nemám, s některými službami jsem spokojen, ale za ty peníze je to hodně málo muziky...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod f1047580 7. 3. 2015 01:02

Ale co chceš na těch pobočkách, pro krista, pořád dělat? V ideálním případě si tam zajdeš sjednat účet, ale co pak? Chodit tam popíjet kafe? Tohle právě mi nepřijde jako kritérium, které běžný klient využije...

Vyjma podpisu/výpovědi smluv a náhodného vkladu hotovosti, který obdržím protí své vůli, na pobočku zásadně nechodím. Požaduji obsluhu přes IB a v nouzi telefon, vše v čase, kdy já uznám za vhodné.

Razím tezi, že dobrá banka se nepozná podle toho, jak to všechno standardně funguje. Kvalita se pozná až v případě problému. Pak se láme chleba, čím větší problém/průser tím víc je to vidět. A ten problém se dříve nebo později objeví všude.
f1047580
Návštěvník

Odeslat příspěvekod paty07 7. 3. 2015 01:53

Plno textu, ale furt jsi mi neosvětlil proč mám platit za služby (třeba příkazy), které jsou jinde zdarma, vezmu to popořadě.
Méně poboček - nevím, co všichni máte s pobočkama, tam jsem byl při zakládání účtu, asi 2x jsem vkládal hotovost a jednu kvitanci.
Proč je lepší se dovolat na zákaznickou linku než na pobočku? Když něco klient potřebuje mimo pracovní dobu má mail. Vždycky mi odpověděli další pracovní den ráno.
Máte 3 bankomaty ve městě, ale nemáte kolem cestu? Podle mě aspoň jeden není až taková zajížďka jako spíš výmluva.
Založení právnické osoby posoudit nemůžu, ale dejme tomu, že to není úplně "user-friendly". S komunikací u mě nikdy problém nebyl. Jestli zvýšení limitu podléhá schválení, tak to jako nevýhodu uznávám. Nevím, co se ti na VOP nelíbí, ale budiž.

Teď ty rohlíky(příkazy) vaše. Proč mám za rohlík platit 7 Kč nebo za neomezenou komzumaci rohlíků 29 Kč, když vedle na krámě rozdávají rohlíky zdarma? V čem je výběr z vlastního bankomatu lepší u ČS než u FIO. Za fio klidně dosad třeba equu, i když nemá svoje bankomaty, má výběr ze všech zadarmo.

Když přijmeme fakt, že ČS má lepší to okolo, proč za to platit v jiných službách? Ať si lidi platí bankéře, co jim udělá kafíčko, pokecá a udělá ten nadstandardní servis.
Mě stačí, když přijdu a chci vložit peníze, bába za okénkem vytiskne papir, podepíšu a jdu pryč. Chci standardní službu, někdo to nacvaká do PC, vytiskne standardní formulář smlouvy, podepíšu a zase zmiznu.

Abys nedošel k mýlce, že se specializuju na hanění ČS. Sám tam mám účet od dob mého mládí. Původně jsem ho nechal, kvůli větší síti bankomatů (narozdíl od FIO), ale postupem času jsem zjistil, že to vůbec nevyužívám. Zatím je zdarma, tak pro strýčka příhodu ho nechávám.
Jde mi jenom čistě o tu přidanou hodnotu u běžných služeb (vedení, platby, výběry), co se u ČS platí a uznej sám, že ta tam není.
paty07
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 7. 3. 2015 04:50

Na mé dotazy nikdy záměrně neodpověděl, protože ho od počátku obviňuji ze zaměstnaneckého poměru v České Spořitelně.. A nějaké fakta.. Původně se tento zaměstnanec přihlásil pod přezdívkou f985539 na fórum 5. 3. 2015 08:15 a již v čase 08:27 negativně reagoval na mnou vyfocený článek z novin.. Utichl na pár hodin, aby se stáhl a přihlásil si novou přezdívku f1047580 a tlačil PR České Spořitelny dále.. Protože toto finanční fórum funguje jako společná komunita a víceméně se zde všichni známe, ač spolu nemusíme vždycky souhlasit, poprosím Patrika nebo Mikiho o zveřejnění IP adres, ze kterých se tento vyšinutý jedinec od prvopočátku přihlašoval.. Klidně, ať zde Česká Spořitelna oficálně vystupuje a hodnotí své stanoviska, proč si myslí, že jsou lepší než ostatní, ale ať to dělá veřejně stejně jako Komerční banka, VDF u konkurence z mobilmanie či nedávno odejít zaměstnanec RB..
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 7. 3. 2015 07:33

f1047580 píše:
PatrikChrz píše:A nemusím vymýšlet, jestli splňuji nějaké podmínky (na rozdíl od třeba Poštovní spořitelny, jejichž účet není špatný, ale musel jsem si hlídat podmínky, tak jsem shrábl 6 stovek za založení a termosku v rámci Světa výhod a účet opět zrušil), zkrátka jde o účet „bezúdržbový“, což se o tom v ČS říci nedá. Tam je naopak třeba plnit různé podmínky, které se navíc v čase mění, takže je potřeba i aktivně sledovat změny ceníku.


Skutečně? Nelžete sám sobě. Já měl za to, že neustále sledujete celý trh, abyste vydojil všechny drobné na bonusech, co se kde naskytnou. Trávíte neskutečné množství času kombinováním bankovních služeb, kde zpravidla jediným kritériem je nulová cena. Na rozdíl od vás, já si dovedu představit, že některé bankovní produkty bych nepoužíval, i kdyby mi za to platili. Nikdo "normální" neleze do TESCA, aby si tam koupil 3 rohlíky, které zaplatil jako 3 samostatné položky kartou jen proto, že bude mít svůj 25-tý bankovní účet při třech transakcích kartou "zdarma". (bez urážky). Tak to prostě je. Když si sečtu váš čas (a čas jsou peníze) na šaškování s bankama, dovolím si tvrdit, že máte nejdražší bankovní služby vůbec.

Omyl. Účet u Equa je zdarma (a tím myslím opravdu zdarma, tedy včetně základních služeb, za které se u České spořitelny platí zvlášť, t.j. nejen vedení, ale i všechny tuzemské transakce, všechny výběry z tuzemských bankomatů (jakýchkoliv bank)). Ta moje šaškárna je kvůli zvýšenému úroku na spořicím účtu, kdy k základnímu 1 % z částky do 200 000 Kč (co by za to klienti ČS dali) je ještě 0,5 % úrokový bonus. A tu podmínku krom 3 plateb kartou lze splnit i obratem 10 000 Kč na účtu. A proč jsem kupoval 3 rohlíky po jednom? No protože na ostatní nákupy používám akční kreditku GE, kde mám 5 % z nákupů v hyper a supermarketech zpět. A časová náročnost? Stejně jsem byl v tom Tescu na nákupu, tak jsem jen část (ty tři rohlíky po jednom) zaplatil jednou kartou a zbytek nákupu také jinou - tou akční GE. Navíc je to zábava. Někdo leží doma na gauči a čučí na televizi, já se bavím takto. Takže ještě ušetřím, televize by žrala elektřinu. Teda kdybych ji měl :D. Myslím tu TV, luxus elektřiny si zase neodepřu :D

Pokud nebudu na účtu spořit nebo rezignuji na vyšší úrok, nemusím se o něj nijak starat, bude stále zdarma, což o účtu u ČS říci nelze. Účet jsem u Equa měl už dříve, zakládal jsem ho kvůli výhodné úrokové sazbě a počátečním bonusu za založení, když pak úrokovou sazbu sundali, účet jsem zrušil. Nyní, po změně podmínek jsem ho opětovně založil a měl bych bonus dostat zase :). K tomu vyšší úrok na spořáku a jednodušší podmínky oproti minule. No uvidíme, kdyžtak ho zase zruším...
f1047580 píše:ANO. Pro mě nehraje roli, jestli mám účet za 0,- nebo platím 29,- za balíček odchozích transakcí. Mě zajímá pvní služba, protože ***** zdarma, bude pořád jenom *****. Spořka sice mění sazebník, ale služby, které většinu racionálně se chovajících klientů zajímají neustále zlevňují, zdražuji kraviny typu podání příkazu na pobočce, což je jenom správně. Ještě se mi nestalo, že by mi bez mého vědomi změnili nebo zdražili službu, maximálně ji přestanou nabízet novým klientům.

Proti gustu žádný dišputát. Pro mne poplatky roli hrají. Ale chápu, že jsou klienti, kteří toto neřeší. Takové lidi znám i v mém nejbližším okolí a paradoxně to jsou lidé spíše z té chudší vrstvy obyvatelstva, protože neznají cenu peněz. Celý život žijí od výplaty k výplatě, když jim zbude pět set, utratí pět set, když jim zbude pět tisíc, utratí pět tisíc. A takových klientů má ČS nejvíc. Ti budou sice nadávat, ale většina z nich neodejde, tak proč je nepodojit.

A zdražení poplatků probíhá u ČS neustále - viz např. toto: http://ekonomika.idnes.cz/ceska-sporite ... nomika_mlb

-- 7. 3. 2015 07:36 --

filip893 píše:
PatrikChrz píše:Ohledně těch úroků jsem už uváděl. Měl jsem nejdříve 6 %, pak 4,8 % a nyní mám 3,7 % (jde i víc, ale nechci se fixovat na déle než 3 roky). A ano, jde o morální hazard, ale když to podmínky umožňují.


Patriku, tohle už není morální hazard. Dávat opakovaně peníze do pochybných institucí s tím, že tvou škodu zaplatí ti druzí a třeba klienti ČS, to je prostě vychcanost. Jasně že to systém umožňuje, proč toho nevyužít. Na druhé straně tady bylo popsáno, jak tyto záložny fungují, koho financují a jak se tunelují. A ty přesto jdeš do dalších a dalších záložen, aniž by tě zajímalo, kdo za nimi stojí, jak si vedou a koho úvěrují. Tvoje peníze byly už minimálně dvakrát v luftě, ale přesto jsi je dostal zpět a znovu podporuješ tenhle byznys.

Tak zrovna do ČS nalil stát takové peníze, že to nedal a nikdy nedá za všechny záložny dohromady :). No a když nabízejí dobrý úrok, využiji, proč ne. Zkrátka využívám aktuální podmínky na trhu. Až se změní (a to se od 1. 7. změní), změním i své chování, to je jasné.

-- 7. 3. 2015 07:44 --

f1047580 píše:
karlos-2009 píše:A telefonní číslo +420 547 134 134 je asi co?


To číslo je názorná demonstrace totální neschopnosti a ignoracnce Air Banky. Samozřejmě, že lze použít, nicméně viděl jste jakým způsobem ho propagují? Všechny materiály banky směřují klienta na předražené volání 840, zatím co normální pevnou linku schovávají v nějakém podmenu na webu a označují ji za linku pro "volání ze zahraničí". Přestože si na toto klienti AB opakovaně stěžují na sociálních sítích a všude možně, nebyla AB schopna za ty roky toto normálně vyřešit. Tím se řadí po bok ČEZ a podobné sebranky. Dík za příklad.

Jak už uvedli kolegové - odkaz na "zavoláme vám zpět" je přímo na hlavní stránce, vedle ostatních kontaktů.
I banku můžete mít rádi   Air Bank.png


karlos-2009 píše:Jinak nechápu, když někdo bankovní účet potřebuje na to, že mu tam přijde výplata, zaplatí nějaké trvaláky, SIPO/inkasa, 2x měsíčně vybere z bankomatu, nákup/benzín platí kartou, proč by za TOTO (základní službu, kterou mi x ostatních bank v ČR nabídne za 0 Kč) měl spořitelně platit,

f1047580 píše:Základní balíček může mít bez poplatku prakticky každý, samozřejmě bez retencí a podobných hovadin. Aktivní klient má bez poplatku i ty odchozí transakce, ale upřimně, jestli zaplatím 29,- za odchozí transakce (2 výběry z bankomatu mám grátis), nebo zaplatím 25,- (AB) respektive 30,- (FIO) za jeden výběr už vyjde nastejno (cizí bankomat, vlastních je minimum a nehodlám je hledat ani k nim účelově cestovat). Vlastně ne, v ČS to vyjde lépe. :D

V tom je právě ten rozdíl. Na to aby byly základní služby zdarma není potřeba u FIO, AirBank, Equa splňovat vůbec nic a u mBank obrat 500 Kč na kartě, pokud se jí klient nevzdá, nebo si neaktivuje (byť nevyužívá) úvěrový produkt. Kdežto u ČS je nutné každý měsíc splňovat podmínky, jinak platí jak mourovatý.
Proč u Air Bank platit 30 Kč za výběr z bankomatu, když si může klient za 10 korun vybrat v ještě širší síti Sazky (případně zdarma ve vlastních)? Navíc u FIO jsou ke kartě 2 výběry z jakéhokoliv bankomatu zdarma (při vydání karty jsou nastaveny 2 výběry zdarma za dobu platnosti karty) a za utracené 4000 Kč v jednom měsíci přibude další výběr zdarma (plus k tomu měsíčně 10 výběrů z vlastních). Ten není nutné využít ve stejném měsíci, výběry si lze "spořit" až do počtu pěti kusů a využít třeba až za několik měsíců

-- 7. 3. 2015 08:09 --

f1047580 píše:
karlos-2009 píše:Rozumím, spořitelna ten jednorázový příkaz k úhradě nebo SIPO vykoná kvalitněji a s vyšší přidanou hodnotou...

Bohužel ano. Můžete mi zde demagogicky tvrdit, že "to je ve všech bankách stejné", ale zkoušel jste například používat nový Internetbanking mBank? Ten prasácký cirkus, který se štítím nazvat Internetbankingem je sice k účtu "zdarma", ale používat se to nedá. Jen jeden příklad za všechny. Můžete klidně navrhovat zcela konkrétní alternativy bankovních služeb, a já vás zcela konkrétně vyvedu z omylu, že je to stejně použitelné a ve stejné kvalitě.

Ano, IB mBank je hrůza a děs, ale pořád má neomezenou historii, alespoň při vygenerování v PDF, což Spořce chybí.
Naopak IB FIO považuji za jedno z nejlepších na trhu, Equa je také velmi dobrá (také dlouhodobá, nemám ještě vyzkoušeno jestli neomezená historie) a špatná není ani GE

-- 7. 3. 2015 08:14 --

f1047580 píše:
Na rozdíl od mBank, ZUNO, Equa, které to nedělají vůbec (bankomaty nemají) a FIO, Airbank s pár bankomaty na pobočce s diskutabilní dostupností.

S Equa jsem všechny bankomaty "vlastní" (ze všech výběr zdarma), mBank to taky nerozlišuje (bez podmínek jsou 3 výběry z jakéhokoliv zdarma, pouze za kartu se platí 29 Kč měsíčně, ale i tento poplatek je odpuštěn, pokud s ní člověk zaplatí v daném měsíci alespoň za 500 Kč nebo když má sjednaný kontokorent či kreditku), FIO má výběry z cizích bankomatů při obratu na kartě 4000 Kč (za každé 4 tisíce jeden výběr, neomezeně převoditelné do počtu pěti) a Zuno má zdarma výběry ze všech bankomatů (i v zahraničí) u tarifu PLUS (69 Kč za měsíc, nebo zdarma při obratu na kartě 3000 Kč).

-- 7. 3. 2015 08:30 --

Tady jeden starší článek - http://www.mesec.cz/clanky/na-pomoc-od- ... polehejte/
Docela zajímavé srovnání, jak ty velké kamenné banky fungují, když člověk fakt potřebuje. Ve výsledku je to pak skoro jedno, jestli máte velkou banku, kde za všechno platíte, nebo low cost, protože když potřebujete ta služba není ani u jedné.

Mimochodem mBank umí zaslat kartu do zahraničí úplně zdarma!
http://www.mbank.cz/forum/thread,200690 ... ici,1.html

-- 7. 3. 2015 08:32 --

dr._lukas píše:Na mé dotazy nikdy záměrně neodpověděl, protože ho od počátku obviňuji ze zaměstnaneckého poměru v České Spořitelně.. A nějaké fakta.. Původně se tento zaměstnanec přihlásil pod přezdívkou f985539 na fórum 5. 3. 2015 08:15 a již v čase 08:27 negativně reagoval na mnou vyfocený článek z novin.. Utichl na pár hodin, aby se stáhl a přihlásil si novou přezdívku f1047580 a tlačil PR České Spořitelny dále.. Protože toto finanční fórum funguje jako společná komunita a víceméně se zde všichni známe, ač spolu nemusíme vždycky souhlasit, poprosím Patrika nebo Mikiho o zveřejnění IP adres, ze kterých se tento vyšinutý jedinec od prvopočátku přihlašoval.. Klidně, ať zde Česká Spořitelna oficálně vystupuje a hodnotí své stanoviska, proč si myslí, že jsou lepší než ostatní, ale ať to dělá veřejně stejně jako Komerční banka, VDF u konkurence z mobilmanie či nedávno odejít zaměstnanec RB..

Oba nicky píší z německé domény, která je podle Google pravděpodobně proxy serverem.

Osobně si nemyslím, že by šlo o zaměstnance ČS, spíše odhaduji že to bude nějaká social media agentura.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 7. 3. 2015 10:23

Prostě troll, nějak zbytečně se nad tím zamýšlet... V konečném důsledku nemá význam, že na jednom specializovaném fóru hájí pozici konkrétní instituce, na názor veřejnosti to nemá žádný vliv, na názor zdejších čtenářů taky ne...

To bude spíš nějaká diagnóza...

f98... :hm snad jedině žeby "F98 Jiné poruchy chování a emocí se začátkem obvykle v dětství a dospívání"
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod Akciový Klokan 7. 3. 2015 11:00

A nebo prostě stačí pochopit, že někdo může jezdit i třeba jiným autem než používám já, nepoužívá android, v PC nemá grafiku AMD ale nVidia,..... prostě používá ČS, je spokojený tak nechápu proč ho nazývat jelimanem nebo trolem. Jsem se domníval, že tady nepublikují děti a že se dá bavit nějak rozumně.
Nevěřte lidem nad 30 let. Mohli by mít znalosti a zkušenosti ! :-)))
Akciový Klokan
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 7. 3. 2015 11:16

Ale tohle je spíš o tom, že používám Android (pravděpodobně systém s největším podílem na trhu (nesleduji tuto oblast, tak nemám přehled - a vůbec mi to je jedno, pro mě použitelný systém pro přenosná zařízení umřel s webOSem)) a všichni, co používají nějakou alternativu to nemají v hlavě srovnané, tak o tom zaplevelím 3 stránky diskuse... Taky mám rád většinu produktů Microsoftu (i když mě párkrát dobře namíchl, ale kvůli úplně jiným věcem) a nemám potřebu reagovat pokaždé, když se objeví nějaký negativní komentář proti Windows 8.1 a dávat na jevo, že by mi někdo šlápl na kuří oko (beztak jsou to z velké části jen výkřiky do tmy proti něčemu s čím mám třeba jednu špatnou zkušenost).
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod Akciový Klokan 7. 3. 2015 11:26

Nevím, jak jsem to tak za poslední dny četl tak psal dle mého názoru normálně. Prostě má asi jiný názor :D to se občas stává

Jinak to píše naprosto jasně : "Vycházíte ze zcela mylného předpokladu, že požaduji cosi "zdarma""
Nevěřte lidem nad 30 let. Mohli by mít znalosti a zkušenosti ! :-)))
Akciový Klokan
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků