Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod ab84 11. 1. 2016 17:12

Účet u ČS jsem měl zdarma už snad i 10 let, právě přes 100 % slevu na poplatku. Poté co zrušili ten jejich program výhod, tak jsem to převedl na Blue, kde mám taky vše zdarma. Co jsem ale nedokázal dostat na nulu, tak to jsou zůstatkové SMS, takže mě účet stojí cca 20 Kč měsíčně, takže nulový už bohužel asi nikdy nebude :( Na druhou stranu je ale pravda, že zůstatkové SMS platím i u mBank a Zuno.
ab84
Diskutér

Odeslat příspěvekod Gandalf007 11. 1. 2016 17:16

Teď je třeba tuto informaci efektivně zveřejnit, ať se o možnosti podobného "luxusu" dozvědí i všichni zoufalci, kteří těm zlodějům platí měsíčně desítky a stovky Kč. Jakpak by se k tomu tahle pseudobanka postavila?
Gandalf007
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod msimcard 11. 1. 2016 18:07

kamarad.michal: Tomu se říká královská nabídka - zřejmě tě ČS zařadila mezi tzv. VIP klienty. Tuto nabídku rozhodně nedostává každý na počkání. Nebo, že by ČS šla do sebe a poohlédla se, jak se to dělá jinde ? :-)
msimcard
Diskutér

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 1. 2016 19:50

Jsem rád, že mám takovou nabídku. Stačí pouze 3 transakce a účet je vlastně zdarma v tom, co nejvíce člověk využívá.

-- 11. 1. 2016 19:54 --

Je vidět, že se Česká spořitelna snaží, aby jí klienti neodcházeli a využívali účet u ní. Bance se to určitě vyplatí jako další výnosy - platba kartou, stavební spoření, investice, které klientovi nabídnou.
anonymni

Odeslat příspěvekod Klient ps 11. 1. 2016 20:29

kamarad.michal je známy krmič. Nevím jestli si dělá jen legraci nebo jsou to hlubší psychické problémy.
Na mobilmanii tvrdil, že měl obyč twist a na retencích mu nabídli síť nesíť s 50% slevou...
http://forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?f=12&t=1237744
S Českou spořitelnou a super výhodnou nabídkou pro něj to bude totožné.
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod speedy 11. 1. 2016 21:08

Musím potvrdit naprosto stejnou nabídku pro účet v rodině. Účet u ČS je 30let. Je to tak, že když jsou na účtu 3 jakékoliv transakce, tak se vrací na účet útrata co výše 120Kč. Může to být poskládáno z balíčků služeb co jsou k Osobnímu účtu nebo samostatně. Poplatky se naúčtují a následně je poplatek formou věrnostní slevy přičten zpět.
speedy
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 1. 2016 21:21

Díky za reakci, skutečně je to tak, jak píšeš. Ještě mě přijde domů dopis, kde to bude potvrzené.
anonymni

Odeslat příspěvekod xtonda 11. 1. 2016 22:04

kamarad.michal píše:Dnes mě volali z banky a nabídli mi na 5.let s možností prodloužení vedení účtu zdarma, veškeré odchozí elektronické platby zdarma, veškeré výběry z bankomatů České spořitelny zdarma. Jediná podmínka je jakékoliv 3 odchozí platby měsíčně na účtě.

Chápu to dobře, že ti dali zadarmo vedení účtu za 69 Kč + dva balíčky (výběry a tuzemské platby) po 29 Kč, tedy slevu 127 Kč na 5 let? To je AFAIK nejvyšší retenční nabídka co dávají.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 11. 1. 2016 22:56

Nevidím důvod, proč by tomu tak být nemohlo..Sám mám v KB vedení účty zdarma, balíček transakcí zdarma, 3 roky po sobě jsem ho chodil co rok obnovovat, na podzim 2015 mi ho dali rovnou na 3 roky zdarma..Pro hnidopichy, zaplatím za účet 68,- a balíček 39,-, následně mi tyto peníze do +/- 5 dnů vrací..
Po letech přebíhání a placení z různých účtů jsem po tomto kroku převedl veškeré TP, inkasa, příjmy zpět do KB a zbytky, které mi zůstali ve formě GE, Equabank používám pouze na výběry z ATM, Airbank na spoření a jejich běžný účet s debetkou na platby mimo Globus do domácnosti, výhoda jsou 2 karty zdarma a Sberbank předpokládám na začátku února zruším, pač mi končí zvýhodnění 1,63% na spořáku a kvůli vyšším úrokům další BÚ nechci.
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 12. 1. 2016 07:30

xtonda píše:
kamarad.michal píše:Dnes mě volali z banky a nabídli mi na 5.let s možností prodloužení vedení účtu zdarma, veškeré odchozí elektronické platby zdarma, veškeré výběry z bankomatů České spořitelny zdarma. Jediná podmínka je jakékoliv 3 odchozí platby měsíčně na účtě.

Chápu to dobře, že ti dali zadarmo vedení účtu za 69 Kč + dva balíčky (výběry a tuzemské platby) po 29 Kč, tedy slevu 127 Kč na 5 let? To je AFAIK nejvyšší retenční nabídka co dávají.


Přesně tak, 127 Kč sleva na 5.let. Výhoda je také, že je to bez jakékoliv podmínky příjmu.
anonymni

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 12. 1. 2016 09:05

Včera zážitek ze Spořky. Šel jsem si ověřit jednu nepřesnou informaci a můžu říct "všechno špatně".

Pracovník "mladý snaživý", ale naprosto s nulovou znalostí produktů. Tvrdil mi, že ta jejich kreditka vrací 1 % neomezeně i když jsem mu říkal, že to určitě není pravda, že vrací max. 350 Kč měsíčně. Až když jsem řekl, ať mi ty podmínky vytiskne, že to chci vidět černé na bílém, tak po chvilce přišel, že se spletl, a že opravdu vrací jen 350 Kč.

O nabízených produktech Blue nevěděl vůbec nic (je nabízena i zlatá kreditka, co vrací 1 %, ta mi tvrdil, že vůbec neexistuje).
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 12. 1. 2016 09:28

Co se týče produktů Blue (nebo klidně i Premier), tím je zbytečné řadové přepážkové pracovníky trápit - prostě na ně nejsou vůbec proškoleni, tam je opravdu třeba mít sjednanou schůzku s osobním bankéřem pro danou službu, ale nejspíš taky s nejistým výsledkem (i v tom případě to ještě pořád není záruka toho, že neposkytne nesprávné informace i ten bankéř - já se třeba setkal s tím, že mi tvrdil, že do podmínek pro Blue se nepočítá jakákoliv kreditka, ale pouze "jejich" World - což je samozřejmě kravina a jako produkt penzijního zabezpečení nelze použít důchodové spoření, tedy 2. pilíř - což bylo taky špatně - bankéř se taky "vzpamatoval", až jsem ho "přinutil" si přečíst podmínky)... Takže tak jako tak zřejmě není nic neobvyklého, že klient ví o produktech víc, než bankéř (což asi není úplně dobře).

Jinak co se týče té kreditky pro Blue - "zlatá" určitě není, nabízí se jako MC World a existuje v dvou dizajnech, přičemž jeden z nich vypadá skoro jako "zlatý", ale je to pořád "jen" Worldka... Jinak nic extra, ta kreditka je pořád zpoplatněna měsičním poplatkem 59 Kč a vrací jen 1 %, takže se sama zaplatí až při útratě 5900 Kč, výhod navíc moc nemá (cestovní pojištění nebo pojištění prodloužení záruky v základu není, lze si jen přikoupit), akorát v zahraničí vrací 2 % a má možnost výběrů ze zahraničních bankomatů zdarma (nyní si nejsem jist, jestli všech nebo jen Erste), ale vzhledem k horším kurzům taky není moc o co stát (a u výběrů z bankomatu pak samozřejmě i s okamžitým účtováním úroku) - taková ČSOB World je na tom výrazně lépe (při útratě 5000 Kč se vedení neplatí a současně vrací 1 %), navíc obsahuje i nějaká ta pojištění s diskutabilním využitím.

Paradoxně kliošovi Blue může lépe vyhovovat ta kreditka ze standardní řady Odměna, za krerou zaplatí měsíčně jen 39 Kč (snad jen, pokud by měl měsiční útraty vyšší než 37 tisíc Kč, případně nějakou část utrácel v zahraničí)...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod ab84 12. 1. 2016 09:35

O té "zlaté" kreditce k Blue jsem i uvažoval. Pokud by tu vratku udrželi a Citi karta šla úplně do háje, tak bych si jí asi u ČS pořídil. Sice se za ní platí měsíční poplatek, ale za platbu v zahraničí vrací 2 %. Když jsem argumentoval, že mi to je k ničemu, pokud banka nesmyslně navýší směnný kurz, tak mi řekl, že při určitém objemu plateb není problém nastavit na kartě účtování kurzem střed. Zatím ale používám ke všem platbám své dvě Life a Mall.
ab84
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 12. 1. 2016 09:43

O ČSOB jsem uvažoval taky, ale ta nevrací na poště :).

Říkám si, že bych si zařídil PREMIER. Podmínku obratu na účtu splním nalej-vylej, a jestli se do povinného obratu na kartě počítá i ta kreditka, zabiju dvě mouchy jednou ranou. Čistý zisk 9 stovek a několik vstupů do salonků :).

Mně vadilo, že ten pracovník o tom ví prd, ale když mu řeknu, že to tak určitě není, jestli si je tím jist, tak mi řekne, že 100 %, až když to chci černé na bílém, tak zvedne (_)x(_) a jde to opravdu ověřit.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod soban 12. 1. 2016 09:44

Tak jak jsem psal rodiče důchodci zrušily účet u ČS a teď jim přišel poslední výpis a fakt si třeba sednout na zadek, napočítané poplatky na účtu 113,-Kč u důchodců fakt mazec a to tam žádný pohyb už nebyl!

Vedení účtu 59 Kč (zlodějina)

Za jakési služby které si nikdo neobjednal a které si tam přidala sama ČS tak jako sama změnila účet 29 Kč

A za poslání výpisu 25 Kč

Celkem vedení účtu 113 Kč pro důchodce a to se vyplatí!!!!!

Nejvíc mě sere že když změní účet proč tam aktivují jakési doplňkové služby automaticky, proč to tedy nepřevedou na normální účet bez služeb navíc?

Prostě už mají účet u AirBank a veškeré poplatky 0 Kč a ještě dostanou nějakej úrok, i když teď ten základní snížily, ale protože platí kartou tak pořád mají 1,5% a i kdyby nebyl žádný tak pořád spoří 113 Kč.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků