Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Zedna1 11. 12. 2018 21:57

FIO sve IB jiz pred nekolika lety modernizovala, ale zachovala prehlednost/pouzitelnost/standardnost.

Nyni FIO chysta novou verzi mobilni aplikace, i zde s velkou pravdepodobnosti bude FIO rozumna a nezdebilizuje to :-)
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 12. 12. 2018 04:16

losalamos píše:U jedněch rodičů jsme problém kolem George a kolem problematickcýh plateb, identit atd. vyřešili radikálně - zrušením účtu a přechodem k přijatelnější bance a přijatelnějšímu a levnějšímu bankovnictví. Druzí rodiče jsou totální konzervy a "bohatí" důchodci, o to víc otravují, že se v tom nevyznají. Babo raď. Je to pakec.

Kolegyně z práce to udělala stejně. Nevadilo jí platit asi stovku měsíčně, ale s George si neporadil, tak účet zrušila.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Taki 12. 12. 2018 07:47

Zedna1 píše:..FIO, ktera uz je nyni jedna z mala bank, ktere jeste neprovedly debilizaci IB, coz je posledni dobou jako nakazlivy bankovni mor.

Přidal bych ještě Monetu, kde mi to IB přijde ještě přívětivější než u FIO. Sice je tam pokus o dynamické prvky, ale naštěstí jen po přihlášení, při prokliku na cokoliv dalšího už to je standardní stará dobrá statika..
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod losalamos 12. 12. 2018 09:36

Á jéje, to bude mela.

Abych reagoval stručně - máme doma cca 7 různých bankovnictví. A že by Moneta vynikala přehledností, nemám pocit. Ale aspoň funguje.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vpe 12. 12. 2018 10:19

Ktere IB a smart bankovnictvi povazujete za nejlepsi?
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peter23p 12. 12. 2018 10:44

IB Airbank, smart bank od Hello je až podivuhodně jednoduché a stačí to
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kamziq 12. 12. 2018 11:03

Nejlepsi jednoznacne Air Bank, to i tamto.
Kamziq
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod losalamos 12. 12. 2018 11:14

Jen bych upřesnil svůj předchozí příspěvek - porovnávám webové bankovnictví. Neporovnávám mobilní aplikace.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod dalich 12. 12. 2018 11:15

Kdyby mi někdo před 10 lety řekl, že v roce 2018 přejdu kvůli IB ke Komerčce, neuvěřím mu. No - a jsem tam :-)
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod marvy 12. 12. 2018 13:02

losalamos píše:Á jéje, to bude mela.

. A že by Moneta vynikala přehledností, nemám pocit. Ale aspoň funguje.


Moneta ma za me teda prehledne IB.Nevim co mas na mysli

Taki: Souhlas

Air sem mel jeste kdyz zacinali a prislo mi to IB pomale neprehledne a prave zelene.Momentalne nevim.

Creditas nema take spatne IB
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 12. 12. 2018 14:03

překvapivě pěkné a přehledné je nové IB Hellobank!
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 12. 12. 2018 18:22

Tak jsem taky na George a nelíbí se mi. Proc tam chybí třeba možnost nechat si poslat potvrzení o platbě na mail? Bylo to jednoduché a s "razítkem" Teď tam ní takového není. A platební příkaz už není ono.
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peter23p 12. 12. 2018 19:31

Tak u george nejde proti S24 nastavit plno věcí. Zrovna jsem narazil na problém že u jedné karty mám vypnuto 3D secure, zatím sem ho nikdy nepotřeboval a přes george to prostě nezapnete kdežto v servis24 to dřív normálně šlo.
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 12. 12. 2018 20:05

Pro mne je jednoznacne nejlepsi IB to od FIO banky.
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod losalamos 12. 12. 2018 20:12

marvy: je to jen takový pocit. Používá to žena a starší synek a zkrátka nejsou úplně nadšení. Udělají všechno co potřebují ale dýl trvá, než se doklikají ke kýženému výsledku. Chybí jim tam víc intuitivního ovládání. Prostě mají pocit, že musí víc hledat, než jinde.

Já když občas něco řeším s ženou v jejím účtu, působí to na mě stejným dojmem. Ale neber mě jako etalon:), je to subjektivní názor. A možná je to o víc aktivním používání. Jak jsem psal, naklikáme všechno, co potřebujeme.
losalamos
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků