Dobrý den,
účet Standard je koncipován tak, aby šel sjednat pouze on-line, jelikož je jednoduchý a zcela bez podmínek. Touto skutečností se nijak netajíme ani na našem webu:
https://www.csas.cz/cs/osobni-finance/u ... cet-onlineNa pobočce je možné založit účet Plus, který však nemusí být vůbec prohrou, spíše naopak.
U účtu Plus stačí být aktivní ve smyslu placení kartou, měsíčního příjmu ve výši alespoň 7 000 Kč a využívání dalšího našeho produktu (penzijko, životko, investice, hypotéka, úvěr, kreditka) a díky těmto aktivitám lze mít účet Plus zcela zdarma. Mnoho klientů bez potíží zmíněné podmínky plní a mají tak náš nejvychytanější účet bez poplatků. Našim klientům vždy primárně nabízíme sjednání účtu Plus, jelikož zapadá do poradenského konceptu Moje zdravé finance a dokážeme v mnoha případech klientům najít takové nastavení, aby pro ně bylo výhodné.
Oproti tomu účet Standard je zdarma a zcela bez podmínek, nicméně nenabízí tolik výhod jako účet Plus, a proto nepovažujeme za ostudné, že účet Plus klientům nabízíme primárně.
Ráda bych vysvětlila, že při založení účtu Standard prostřednictvím pobočky narážíme právě na technické omezení, o kterém se domníváte, že neexistuje. Pobočka má sice možnost velmi komplikovanou cestou požádat o nastavení účtu Standard, stále ale platí, že ho na pobočce nelze založit přímo. V praxi je to tak, že klientovi na pobočce založíme účet Plus (pokud ho ještě nemá) a až poté prostřednictvím back-officu převedeme tento účet na účet Standard. Změna je provedena do několika dnů, ale nutností je podepsat dokumentaci v Georgi, nebo jít znovu na pobočku. Bohužel to nelze udělat jednou návštěvou nebo bez George.
Pokud tedy nedosáhnete na vedení účtu Plus bez poplatků, výslovně jste si přál na pobočce váš stávající účet Plus převést na Standard a my jsme vám nevyhověli, kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů, zajistíme vám novou schůzku.
Jiřka, ČS
Oficiální profil České spořitelny.