Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod qwepo753 25. 7. 2021 20:12

Tady se asi někdo zbláznil, že chce po klientech, aby po každě platbě měnili kategorie.
:D
qwepo753
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 25. 7. 2021 20:16

Česká spořitelna píše:
GeneHawkins píše:Není to tak jednoduché. Pokud z firemního účtu koupím v Kauflandu prodlužovačku a ono mi to tam napíše "potraviny", ostatní disponenti se podivují.

Dobrý den, pokud nakoupíte elektroniku v supermarketu, je platba Georgem označena jako potraviny v souvislosti s kódem obchodníka. Kód kategorie obchodníků je založen na převládající činnosti, kterou podnik provádí, i když je zapojen do více druhů obchodu. Vy však máte možnost si platbu v George kategorizovat ručně a pokud jste koupil zmíněnou prodlužovačku, můžete si ji zařadit do jiné kategorie.
Jiřka, ČS

Ale já tam to rozšíření nechci!!! Proč mi nutíte něco, co nechci a co jsem si neobjednal! Proč tomu říkáte "rozšíření", když to nejde odinstalovat ani zakázat!
GeneHawkins
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 25. 7. 2021 20:21

Dobrý den, George se umí naučit pokyny, které mu v souvislosti s kategorizací plateb nařídíte, a v budoucnu bude platbám dávat štítky, které preferujete. Problém však nastává ve zmíněných supermarketech, kde jednou nakupujete potraviny, jindy drogerii nebo zahrádkářské potřeby či elektroniku. U těchto plateb může nastat situace, kdy je lepší štítek zkontrolovat a případně upravit podle aktuálního nákupu.
Jiřka, ČS
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 25. 7. 2021 20:27

Sakra co furt votravujete se štítkama!!!
GeneHawkins
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Doc. Chocholoušek 25. 7. 2021 20:44

Mně osobně třeba na Georgovi vadí, že rok tam má seknuté triviální chyby a nikdo s tím nic nedělá. Neustále upozorňuji na to, že v mobilní aplikaci se trvalé platby neřadí podle data odeslání. Totéž i v IB - odebrali možnost řazení trvalých příkazů podle data, takže teď je to asi podle abecedy - čert ví. Už to tam nevrátili.

Ve výpisu budoucích plateb také byly chyby a trvalé příkazy se s naplánovanými nedokázaly podle data seřadit.

Přitom je George třeba šikovný v mezisoučtech plateb (při vyhledávání), apod. To jsou věci, které mi jinde chybí.

Avšak třeba kvůli omezené tříleté historii plánuji spíš přechod jinam. Nezvládnuté (třeba dnes) a nepřiměřeně dlouhé čtvrtletní aktualizace mě jen utvrzují v přesvědčení.
Doc. Chocholoušek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xls 25. 7. 2021 22:29

Ono je to bohužel tak, že IB se jako každý jiný SW se zdokonaluje a v určitém okamžiku se stane téměř perfektním. Bankéři a sw firmy potřebují ale pořád vykazovat nějakou činnost a dokazovat, jak jsou důležití, takže vývoj jde dál, jen se to IB mrví.
Takže v českých bankách jsou buď jednoduše ovladatelná starší IB, nebo nové paskvily, kde s problémy najdete i to základní, co potřebujete, a někdy to tam nenajdete vůbec, ale zato je tam spousta nepotřebných blbostí, které otravují život.
Na českém trhu znám jen jedinou výjimku, kdy i staré IB bylo perfektní a to nové je asi ještě lepší (a George to není).
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod minarjo 25. 7. 2021 23:20

@GeneHawkins:
A koukal jsi místo toho rozčilování na bankovnictví jiných bank? Kategorizace plateb (typicky automatická dle MCC kódu terminálu obchodníka či dle jména obchodníka, kterou lze ručně změnit) je naprosto normální (a stejně jako u George pevná neoddělitelná od transakce) třeba i v mobilní aplikaci (případně i internetbankingu) Raiffeisenbank, Air Bank, mBank, Equa bank a mnohých dalších, stejně jako doplňování loga obchodníka ke karetní transakci. To je trend doby a spíše je už náhoda najít banku, která by to v internetovém a/nebo mobilním bankovnictví ještě neměla. Tedy více pokory a koukat i jinde, je to normální a snad nikomu to nemůže vadit, zvlášť když kategorii lze ručně upravit!
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 26. 7. 2021 05:17

Srandu si dělej z někoho jinýho...
GeneHawkins
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 26. 7. 2021 06:35

Když štítky nepotřebuješ, tak ho nauč ať všude dává štítek 'Ostatní', a je vymalováno, ne?
yndezit
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod losalamos 26. 7. 2021 19:15

Jedna věc je učit nebo zakazovat štítky v soukromém účtu, druhá věc je řešit tyhle nechtěné vychytávky ve firemním. Myslím, že by měla být možnost fičuru vypnout a nepoužívat.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod qwepo753 26. 7. 2021 19:19

A je to vůbec reálné, naučit svůj IB, že má všem platbám přidělovat štítek ostatní?
qwepo753
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod slavo963 29. 7. 2021 06:04

O poplatku za prichozi a odchozi SEPA platbu 5kc jsem vedel(odecteno jako 0,19€), ale zaskocil mne poplatek 0,08€ - "Příplatek za úhradu z jiné banky v EUR v rámci EHP". V ceniku Erste Premier je dany poplatek 2Kč("Příplatek za úhradu z/do jiné banky v EUR v rámci EHP – Účet Premier v cizí měně"). To jenom pro info, protoze se zde spomina, ze sporka ma jenom 5Kc poplatek za SEPA...
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod Delitzsch 2. 8. 2021 10:53

Kdykoliv si člověk začne myslet, že by ČS mohla být použitelná banka, vyvede ho rychle z omylu. ČS neumožňuje změnu typu účtu z Plus na Standard. Naopak to lze. Je možné buď Plus účet úplně zrušit a zřídit si nový Standard, anebo ho převést na Základní účet, kde je kromě vedení vše zpoplatněno. Jistě není problém v technickém omezení, ale jde o zřejmou snahu ČS udržet klienty na přímo/nepřímo zpoplatněném produktu Plus. Ostudné chování!
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 2. 8. 2021 13:38

Dobrý den,
účet Standard je koncipován tak, aby šel sjednat pouze on-line, jelikož je jednoduchý a zcela bez podmínek. Touto skutečností se nijak netajíme ani na našem webu: https://www.csas.cz/cs/osobni-finance/u ... cet-online
Na pobočce je možné založit účet Plus, který však nemusí být vůbec prohrou, spíše naopak.
U účtu Plus stačí být aktivní ve smyslu placení kartou, měsíčního příjmu ve výši alespoň 7 000 Kč a využívání dalšího našeho produktu (penzijko, životko, investice, hypotéka, úvěr, kreditka) a díky těmto aktivitám lze mít účet Plus zcela zdarma. Mnoho klientů bez potíží zmíněné podmínky plní a mají tak náš nejvychytanější účet bez poplatků. Našim klientům vždy primárně nabízíme sjednání účtu Plus, jelikož zapadá do poradenského konceptu Moje zdravé finance a dokážeme v mnoha případech klientům najít takové nastavení, aby pro ně bylo výhodné.
Oproti tomu účet Standard je zdarma a zcela bez podmínek, nicméně nenabízí tolik výhod jako účet Plus, a proto nepovažujeme za ostudné, že účet Plus klientům nabízíme primárně.
Ráda bych vysvětlila, že při založení účtu Standard prostřednictvím pobočky narážíme právě na technické omezení, o kterém se domníváte, že neexistuje. Pobočka má sice možnost velmi komplikovanou cestou požádat o nastavení účtu Standard, stále ale platí, že ho na pobočce nelze založit přímo. V praxi je to tak, že klientovi na pobočce založíme účet Plus (pokud ho ještě nemá) a až poté prostřednictvím back-officu převedeme tento účet na účet Standard. Změna je provedena do několika dnů, ale nutností je podepsat dokumentaci v Georgi, nebo jít znovu na pobočku. Bohužel to nelze udělat jednou návštěvou nebo bez George.
Pokud tedy nedosáhnete na vedení účtu Plus bez poplatků, výslovně jste si přál na pobočce váš stávající účet Plus převést na Standard a my jsme vám nevyhověli, kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů, zajistíme vám novou schůzku.
Jiřka, ČS
Oficiální profil České spořitelny.
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klient ps 2. 8. 2021 13:49

Teď nevím jestli je 1.dubna nebo tady někdo netrollí jménem České šiditelny.
To snad není možný, co Jiřka odepsala.
Klient ps
Poslední varování

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků