Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xls 22. 10. 2021 07:30

Důvěřovat, co mu nakukají v bance... ha ha ha. Tohle je vtip týdne.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 22. 10. 2021 07:53

minarjo píše:informace přišla jen emailem jako hotová věc, a to mnozí přehlédli či nepochopili důsledky.


Dobrý den, především bychom rádi sdělili, že nás situace okolo Bohemia Energy mrzí.
Chápeme, že si řada klientů Energie ČS bohužel až po oznámení krachu uvědomila, že došlo k prodeji Energie ČS společnosti Bohemia Energy. Nicméně o samotném prodeji Energie ČS jsme informovali na webu Energie ČS i v médiích a v podobě tiskové zprávy na našem webu již koncem října 2020 (https://bit.ly/tiskova-zprava-ECS) a následně v červenci 2021, kdy Energie ČS zaslala dopisy s oznámením o změně vlastníka všem svým klientům.

Při prodeji Energie ČS jsme nepředpokládali my ani nikdo jiný, že se situace na energetickém trhu vyvine tak, že způsobí pád jednoho z největších dodavatelů. Byli jsme si vědomi negativní reputace, kterou měla v minulosti Bohemia Energy, ale zároveň jsme vnímali výrazné zlepšení klientského přístupu v posledních letech, který z Bohemia Energy s takřka 900 tisíci klienty dělal respektovaného dodavatele energií. Také z toho důvodu se Bohemia Energy stala dodavatelem energií pro celou Spořitelnu a pro více než 2 tisíce našich zaměstnanců.
Ke strategické spolupráci s firmou Bohemia Energy jsme přistoupili proto, že Energie ČS za dobu svého působení hospodařila se ztrátou a bylo tedy nutné tuto situaci řešit. Společnost Europe Easy Energy ze skupiny Bohemia Energy dokázala nejlépe vyhovět našim požadavkům na obsluhu a podmínky nabízené klientům České spořitelny.
O klienty Energie ČS jsme se každopádně intenzivně starali i po samotném prodeji, díky čemuž jim jako jediným klientům Bohemia Energy, nebyla skokově zdražena energie v průběhu září a října.
V těchto dnech našim bývalým klientům Energie ČS nabízíme pomoc s přechodem k jinému dodavateli, viz info na našem webu: https://bit.ly/pomoc-klientum-ECS

Jiřka, ČS
Oficiální profil České spořitelny.
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 10. 2021 08:42

Dobrý den, Jiřko,
ano já jako klient Energie ČS jsem o transakci věděl, ale ne každý evidentně byl tak pozorný.
Hlavně ale jde o to, že klienti nedostali možnost volby: zkrátka jim byl nový dodavatel (jeho majitel) oznámen. Více proklientské by tehdy bylo, když by klienti dostali dopis (klidně emailem, pokud tak měli i fakturaci) s tím, že pokud s tou změnou souhlasí, nemusí dělat nic. Ale pokud ne a chtějí si sami vybrat jiného dodavatele, tak že jim nabízíte neuplatnění standardní výpovědní doby 3 celé kalendářní měsíce, ale umožníte výpověď ihned, jakmile nový dodavatel všechnu administrativu udělá (typicky 14 dní až měsíc). To by bylo férové, takové zapojení klientů do toho rozhodnutí. Přesně tak rychlou změnu teď mám u elektřiny já, vybral jsem si online jiného dodavatele minulý pátek 15.10., zkraje tohoto týdne to zpracovali a dodávky mi od nich začnou 9.11., tedy jen necelý měsíc budu klientem Dodavatele poslední instance (PRE) za ty vysoké DPI ceny. Tedy i tehdy to takto rychle šlo umožnit těm, co změnu vlastníka Energie ČS nechtěli.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod xls 22. 10. 2021 09:04

Nechcete se pochlubit, kolik ČS na úkor klientů tím prodejem vydělala?

Jinak bych to opravil, BE nekrachla. To si jen Písařík spočítal, že lepší než řešit dodávky při vyšších cenách bude klienty co nejdříve odkopnout a zalevno nakoupené kontrakty na energie za vyšší ceny prodat. Prostě si za ty roky vyzkoušeli spoustu podvodů s různými "garancemi cen" a podobnými nesmysly, tohle je jen další.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod qxdxqxdx 22. 10. 2021 09:07

Zajímavé bylo, že si to na Slovensku spočítal o den nebo dva dříve než v ČR.
:-)

xls píše:Důvěřovat, co mu nakukají v bance... ha ha ha. Tohle je vtip týdne.

ČS klame už svým názvem Česká spořitelna, miliony jejich klientů nejspíš ani neví, že je to pobočka rakouské banky, předpokládají stále, že patří státu.
qxdxqxdx
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod xls 22. 10. 2021 09:28

Na Slovensku jim regulátor nedovolil manipulovat s cenama, tak se na to vykašlali hned. Tady se pokoušeli smluvní fixy vypovědět nebo dotlačit zákazníky neoprávněně na nové ceníky, což se jim asi moc nedařilo, tak se na to vykašlali později.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod evelista 22. 10. 2021 10:59

jako je skoda ze sporitelna na tom mela ztratu
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod qxdxqxdx 22. 10. 2021 14:39

Standardně mají ztrátu jen její klienti. :D
qxdxqxdx
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod hannys85 3. 11. 2021 21:50

Nevíte jestli ještě spořka nabízí tu jejich "báječnou" službu "Moje zdravé finance" (či nějak jinak pojmenovanou) a zda v rámci této služby třeba aktivně nabízeli právě elektřinu od Energie ČS ? Protože pokkud ano, tak to můžou s jakoukoliv další "super" službou rovnou zabalit, protože tím, co udělali, tak si za mě podřízli s nějakým poradenstvím pro dost lidí větev. Samozřejmě pro neříkám hloupější část lidí, ale ty co se nevyznají v bankovnictví, energetice, pojišťovnictví apod. asi bude spořka pořád "dobrým" partnerem, ale to že vůbec dovolili odprodej pofiderní společnosti je za mě dost poškodilo. KDyby to vážně Jiřku (respektive ČS) nějak mrzelo, tak mám za to, že by bývalým klientům nabídli alespoň nějakou "kompenzaci" či "omluvenku". Neříkám samozřejmě, aby jim hradili rozdíl mezi cenou u Energie ČS a DPI (to by mělo to hovado Písařík), ale nějaké gesto v podobě poukazu apod. by takový moloch s obrovským ziskem snad udělat mohl..
hannys85
Nadšenec

Odeslat příspěvekod nikko 3. 11. 2021 22:16

Česká spořitelna stále nabízí svou službu Moje zdravé finance - spoření, investování, stavební spoření, hypotéky, pojištění. I poté, co prodala svou Energii ČS, nabízela svým klientům její služby na dodávky energií.
https://faei.cz/ceska-sporitelna-ma-vazny-reputacni-problem-klienty-ktere-pred-rokem-prodala-bohemia-energy/
nikko
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ggll 4. 11. 2021 00:09

ČS nabízela klientům vždy jen služby výhodné pro banku. Jestli to někdo rozpoznal až u Energie ČS, a myslí si, že ostatní služby jsou výhodné pro klienty, tak by se měl zamyslet hlavně sám nad sebou.
ggll
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 4. 11. 2021 06:42

hannys85 píše:Nevíte jestli ještě spořka nabízí tu jejich "báječnou" službu "Moje zdravé finance" (či nějak jinak pojmenovanou) a zda v rámci této služby třeba aktivně nabízeli právě elektřinu od Energie ČS ?
KDyby to vážně Jiřku (respektive ČS) nějak mrzelo, tak mám za to, že by bývalým klientům nabídli alespoň nějakou "kompenzaci" či "omluvenku". Neříkám samozřejmě, aby jim hradili rozdíl mezi cenou u Energie ČS a DPI (to by mělo to hovado Písařík), ale nějaké gesto v podobě poukazu apod. by takový moloch s obrovským ziskem snad udělat mohl..


Dobrý den, v rámci konceptu Moje zdravé finance jsme nabízeli i nefinanční služby, tedy energie prostřednictvím naší (později bývalé) dceřiné společnosti Energie ČS.
V rámci tohoto konceptu nám dává smysl klientům nabízet různorodé služby, které mohou při správném nastavení ušetřit spoustu peněz v rodinném rozpočtu.
V okamžiku výběru strategického partnera byla Bohemia Energy s takřka milionem klientů respektovaným dodavatelem energií se standardním klientským přístupem a jelikož přistoupila na naše podmínky, tedy zachování výhodných cen pro naše bývalé klienty EČS, mohlo k obchodu dojít.
Jak už jsme uvedli výše, situace okolo Bohemia Energy nás překvapila stejně jako ostatní klienty. My sami jako Česká spořitelna máme stejný problém, jsme ve stejné situaci, protože všechny budovy ČS a všechny naše pobočky patří pod Energie ČS. Musíme tedy také vyřešit nového dodavatele.
Případnou další pomoc budeme komunikovat našim bývalým klientům EČS. Aktuálně jim pomáháme s expresním přechodem na standardní tarify nových dodavatelů energií.

Jiřka, ČS
Oficiální profil České spořitelny.
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 4. 11. 2021 07:14

Jenže problem je v tom, že na rozdíl od některých lidí, kteří po zaplacení energii a nájmu nebudou mít ani na chleba, vy na to mít budete.
Pro takovýto bordel jsem tedy na náměstí v roce 1989 nezvonil!!!
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod Gordon_F 4. 11. 2021 07:44

Pro zajímavost: pro co jsi tedy zvonil? Prosil bych to pouze v kladném vyjádření. (Tedy napsat proč, nezačít lamentovíní slovy "Rozhodně ne pro...")
Já pro osobní odpovědnost každého.
Gordon_F
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ggll 4. 11. 2021 07:53

Česká spořitelna píše:...
V okamžiku výběru strategického partnera byla Bohemia Energy s takřka milionem klientů respektovaným dodavatelem energií se standardním klientským přístupem ...
Jiřka, ČS


BE rozhodně nikdy nebyla respektovaným dodavatelem energií, vždy měli nálepku šmejdi, získávali nové klienty šmejdským způsobem tak, že na vesnicích objížděli důchodce s legendou, že jim jen překonrolují fakturu na dodávku elektřiny a dají jim za to zdarma LED žárovku, zíslali tím EAN kód a údaje totožnosti odběratele, při podpisu plné moci a smlouvy tvrdili skoro slepým důchodcům, že podepisují darovací smlouvy na LED žárovky a při výpovědi smlouvy BE nespolupracovala a udělovala přemrštěné smluvní pokuty. Ale jestli v ČS považují takové šmejdské chování za standardní přístup ke klientům, tak to se vaší definici nedivím. Akorát že vám asi někdo z nadřízených musel trochu vypláchnout mozek, protože to snad ani jinak není možné takto veřejně prezentovat.
https://www.mesec.cz/clanky/exekuce-za-zarovku-firma-vyhrozuje-i-nekolikrat-tydne-na-zacatku-byla-zmena-dodavatele/
ggll
Trvalý BAN

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků