Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 19. 1. 2024 09:34

hero101 píše:Dnes jsem obdržel výpis z účtu, kde mám uvedenou platbu, kterou jsem vůbec neprovedl ( ani nemohl provést když jsem neměl aktivovanou kartu) ze dne 8.12.2023 ve výši 405,-Kč s popisem ROZVOZ ADAPTEE.cz/TREBIC ???? Věděl jsem, že nechci mít se spořitelnou nic společného ale toto přesahuje všechny mé nejhorší představy o spořitelně !!!! Má někdo podobnou zkušenost ???


Dobrý den, ochotně prověříme, kdy přesně a jakou kartou byla platba zaplacena a jak byla autorizována.
Pokud jediný platební instrument, který jsme k účtu vydali, nebyl nikdy aktivován, nebylo možné jím zaplatit. Pravděpodobně se jedná, jak už zde bylo zmíněno, o zaúčtování platby provedené v předchozím měsíci.
Kontaktujte nás prosím prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů, zjistíme, co se stalo.
Díky!

Jiřka, ČS
Oficiální profil České spořitelny.
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 19. 1. 2024 09:52

včera jsem změnil účet na Plus (přes George, díky Minarjo), jak teprve teď čtu podmínky pro 3x500 bonus je třeba splatit KK exHB, splátka původní KK ČS se nebere ... Takže ještě aktivovat jednu exHB, utratit a až po výpisu splatit CELOU částku. Snad jsem pochopil správně :)
4 platby kartou pro vedení Plus zdarma by snad mohly stačit až od příštího měsíce ...
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 19. 1. 2024 10:57

GeneHawkins píše:Propojení George s klíčem je takto špatně.
Nemůžu se deset minut dostat do aplikace.
Při spuštění aplikace mi naskočí potvrzení "Přihlášení do aplikace" - klíč, které ale nechci potvrdit, ale odmítnout. Když zmáčknu místo "Potvrdit" "Zrušit", chce to po mě potvrzení otiskem, když jediné co potvrzuji a svítí na pozadí je pořád "Přihlášení do aplikace". Věřili byste, že zrušení, shození, odmítnutí je třeba podepsat?
A bez toho se do aplikace nedostanu, a tak deset minut čekám, až to zhasne samo...


Dobrý den, pokud nechcete využít výzvu k potvrzení přihlášení do webového George, zvolte na obrazovce mobilního zařízení po probuzení Klíče “Zrušit” a poté zvolte možnost “Zrušit” i u výzvy k potvrzení otiskem prstu. Až to uděláte, zobrazí se výzva k zadání PINu, jímž potvrdíte nesouhlas s přihlášením do webového George, a po jeho zadání informace: “Pokus o přihlášení zamítnut - odmítl/a jste žádost o přihlášení. Osoba, která se pokusila přihlásit, nemá přístup do George na počítači.” a možnost přihlásit se do George v mobilu.
Na desktopu, na přihlašovací stránce George, se poté objeví sdělení “Transakce byla zamítnuta v aplikaci George v mobilu.

Informaci o nesrozumitelném sledu úkonů předávám kolegům z vývoje George jako námět na vylepšení.
Díky moc!

Jiřka, ČS
Oficiální profil České spořitelny.
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 19. 1. 2024 11:03

@A1rh-:
Samosebou že z Plus účtu je třeba splatit převedenou exHB kreditku, protože ta odměna 3x500 Kč je zaměřena jen na klienty z HB, aby se naučili splácet kreditku i z účtu u ČS (a samosebou tu exHB kreditku i v ČS používat). Stávající klienti ČS s běžnou kreditkou ČS to už vše znají, ty není třeba touto akcí motivovat :).
Z Plus účtu pak můžeš v George snadno splatit přes tlačítko Splatit přímo na dlaždici té exHB kreditky (to tlačítko tam je jen při existujícím dluhu na kreditce, při úplném splacení mizí) - a je jedno, zda takto z Plus dáš splátku minimální, celkovou či něco mezi tím (tedy doplatit můžeš i převodem z jiného účtu) - tyto možnosti přes to tlačítko Splatit tam jsou (tedy lze např. vybrat celkovou splátku rovnou klepnutím na tu možnost, bez zadávání Kč).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod dalich 19. 1. 2024 18:31

xls píše:Markil má pravdu. S kurzy spořky je ta kreditka v zahraničí nepoužitelná.

Mám kompletní data kurzů karet v pracovních dnech a o víkendu. Pokud to stihnu zpracovat, v pondělí to vyjde :)
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Lenka_2 22. 1. 2024 13:29

Už třetí den mi někdo volá z čísel 724 147 707 a 956 777 655. Podle toho, co se dá vygooglovat, se jedná o nějakou telešmejdku z ČS, která vnucuje jakési pojištění.
Mám tedy dotaz na Jiřku, jestli by nešlo někde globálně zakázat aktivní telemarketing ze strany ČS. Nechci mluvit s žádnou telešmejdkou, nechci jí zdůvodňovat, proč nechci nějaký produkt.
Lenka_2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 22. 1. 2024 13:39

Na to by asi mělo stačit zrušit personalizovaný marketingový souhlas (v appce kliknout nahoře na Profil a pak na Právní ujednání a souhlasy).
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 22. 1. 2024 14:01

Přesně tak, zrušit souhlas v George a máš klid ;-) ... a vždy po případném osobním jednání s bankéřem si zkontrolovat, zda je stále zrušeno ... nemaj to rádi, bo nemohou pak "nabízet" schůzky a produkty 8-P , ale doba je zlá Emile a když něco budu chtít, sám si je vyhledám ;-)
Alfréd z hor
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cermakjn 22. 1. 2024 14:24

"personalizovaný marketingový souhlas" mám zrušený, ale stejně mi volal bankéř a chtěl domluvit schůzku na pobočce. :/
cermakjn
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Milos 22. 1. 2024 14:35

A kvůli čemu ta schůzka měla být?
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod cermakjn 22. 1. 2024 14:41

Začal slovy, že mám převedenou kreditku z Hello Bank, nemám svého bankéře a že by se chtěl sejít. V ten moment jsem hovor ukončil a číslo zablokoval. Takže nevím co konkrétně chtěl, ale rozhodně když odmítnu marketingový souhlas, tak nechci být takhle otravován.
cermakjn
Návštěvník

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 22. 1. 2024 14:55

No, máš s nimi obchodní vztah, takže pokud ti nenabízí produkt, ale potřebuje třeba něco doplnit, tak to není marketing...
GeneHawkins
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 22. 1. 2024 14:59

No u exkomunikovaných hello je to jiné, tam spořka avizovala, že bude tyto osoby kontaktovat, to není marketing ... taky jak mě přišel e-mail, že se chystají k exkomunikaci, jsem vše v hello zrušil, ještě před zahájením procesu. Jako běžný pobíječ much a několikaletý klient ČS s opakovaným odfajfkováváním souhlasu po každém osobním kontaktu s bankou, nemám s telefonickým otravováním problém ;-)
Alfréd z hor
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hyper9 22. 1. 2024 15:47

Když si otevřu George a nastavení marketingové souhlasu, tak mi to hlásí:
Omlouvám se. Nepodařilo se mi zjistit aktuální stav Vašeho Souhlasu se zpracováním osobních údajů.
Ještě to zkusím později, možná další chyba při migraci HB kreditky?

Lenka_2 píše:se jedná o nějakou telešmejdku z ČS

Zajímavý slovník, když je jasné, že jde o pracovnici banky.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 22. 1. 2024 15:57

Hlásí ti to v appce i na webu?
Milos
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků