Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 9. 2. 2024 11:49

Dobrý den, aktuálně řešíme neplánovaný výpadek při přihlášení do bankovnictví George. Kolegové už pracují na opravě. Zkuste se prosím přihlásit později. Za vzniklé komplikace se omlouvám. Petra Š.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod jujec 9. 2. 2024 12:43

Česká spořitelna píše:George klíč už je po sloučení aplikací úplně ze hry. Kolegové z technické podpory by prověřili, na jakých zařízeních je váš George aktivní a případně by mohli provést odregistraci George z nepoužívaných zařízení a připravit vám "čistý stůl".
Takto obecně nedokážu zjistit, kde je chyba, je mi líto.

Jiřka, ČS


Tak abych nebyl zatvrzelý ingnorant, tak jsem volal na infolinku. Celkem 13,5 minuty trvalo, než jsme spolu prošli to, co jsem už dělal ráno 3x, tedy jsem skončil na tom, že nový George klíč pouze vyšle požadavek do starého klíče, kde ho potvrdím. Paní na infolince pak prohlásila, že "je to divné" a spojila mě na technické oddělení. Tam jsem se dostal v 17. minutě hovoru a v 25. minutě jsme se rozloučili, že "je to divné", že "to mám zkusit třeba zítra", nebo že "bude lepší, když půjdete do bankomatu".

Jiřko, nezlobte se na mě, ale vaše (=všech v ČS) rady mi vůbec nepomohly. A stejně jako Vy, tak i infolinka, mi nebyla schopna sdělit, proč jste mi nesdělili, že musím začínat přenosem klíče a ne george. Prostě odpovídáte jen to, co se Vám hodí. Nemyslím si, že jste udělali maximum proto, aby klient měl informace, že když nemá sloučené aplikace, tak musí napřed přetáhnout klíč i George a sloučení provést v novém zařízení. A místy jsem měl pocit, že se mnou infolinka jednala jako s blbečkem "tak si to zkusíme společně", i když jsem jasně řekl na úvod, co jsem absolvoval.

Jinými slovy, vaše potřeba sloučit zařízení mě stála už 2 hodiny času, místy jsem se cítil jako neschopný idiot, a výsledek je nula. Nevylučuji, že to souvisí s tím, že vám nejde george (ale technik říkal, že výpadek je od 10.30, já jsem zkoušel převod po 6. ráno), ale jako klient jsem dosáhl jen ztráty času kvůli rozmaru a neschopnosti banky. A to si budu dlouho pamatovat. Už třeba jen proto, že jste mi napsala, že bych bylo rychlejší, kdybych zavolal hned, přitom čas strávený na infolince byl úplně stejný, jako moje 3 ranní pokusy. Tedy opět jen prázdné PR řeči z Vaší strany.

A mimochodem, Vaše sdělení, že je George klíč úplně ze hry, nijak nesouvisí s mým případem, naopak bez něj já přenést George do nového zařízení prostě neumím, pokud nezajdu na pobobočku nebo k bankomatu. Proč jste mi to vlastně psala?

-- 9. 2. 2024 12:59 --

P. S.: Ještě mě "pobavilo", když jsem se na infolince dozvěděl, že přenos klíče je jednoduchý, že se v klíči objeví QR kód, který načtu do nového. No a samozřejmě nic takového v procesu (alespoň v mém případě) nenastává. Inu, není nad přesné informace.
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 9. 2. 2024 13:03

Ráda bych opět zdůraznila, že neznám detaily vašeho konkrétního případu a znovu bych podotkla, že je ideální se na podporu obrátit ihned, ne až po marných pokusech, kdy už může být jediným řešením AK z bankomatu.
Podle informací, které jsem pochopila z vašeho textu, bylo možné odregistrovat vaše staré zařízení a George aktivovat na novém, do kterého by byla vložena vaše sim s bezpečnostním telefonním číslem. Pokud jste zařazen do migrační vlny (opět tady nemůžu ověřit, odkdy procházíte migrací), nainstaloval byste si na nové zařízení jen George, samostatný Klíč ne.

Jiřka, ČS
Oficiální profil České spořitelny.
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jujec 9. 2. 2024 16:47

To si právě nerozumíme - já jsem v přechodové vlně a nemůžu (kolikrát to mám ještě napsat) instalovat george bez klíče, protože zatím musím kvůli starému teleofnu používat george + klíč. Až se mi je podaří přenést do nového telefonu, pak teprve můžu sjednocovat. I v novém telefonu aktuální verze george vyžaduje instalaci klíče, možnost aktivace přes kód vůbec nenabídne. A o SIMce jsem celou dobu nenapsal ani čárku, není mi tedy jasné, z čeho dovozujete to, co jste napsala.
Na infolince mi nepomohli, technické oddělení nechápalo, proč se mi nepovedlo přenesení klíče dokončit.

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale pokud dáváte na přechod na nový systém cca tři týdny, tak je to málo. Uvědomte si, že jsou lidé, co do banky chodí jen jednou měsíčně, najednou zjistí, že mají týden na přenos. A představa, že jsem třeba na dovolené, kde není bankomat jako poslední záchrana... ať se na mě nikdo nezlobí, ale toto ČS opravdu nezvládla. Já se hlásím do George jednou měsíčně, po výplatě, nechám tam peníze na trvalé příkazy a zbytek pošlu jinam. Jsem klientem Erste Premium, mám u ČS hypotéku, životní pojištění, penzijní připojištění... A teď jsem přístupem banky znechucený. Nejen že mi komplikuje život, ale dělá ze mě blbce, dává nevyžádané "cenné" rady, ale výsledek nula. Jen jako klient jsem ve stresu, abych vše dokončil.
Zdá se, že systémově prostě nepočítáte s tím, že před převodem na George bez klíče je nutné klíč a starý george přetáhnout do nového zařízení, prostě to nevíte Vy, neví to na infolince, neví to ani na technické, navíc to bez kódu z bankomatu nejde. Já mám jen jednu VŠ, PhD. na informatice jsem nedokončil (prostě mi to nepřišlo ekonomicky zajímavé), a úplně mě děsí, že je mi třeba 70, ČS ze mě dělá blbce a se shovívavým přístupem mi vysvětluje, co jsem všechno jako klient udělal špatně (jako vážně - kdy mám poznat, že už nemám zkoušet přetahovat klíč a jít do bankomatu?)
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 9. 2. 2024 18:37

Spíš to vypadá, že ses na přechod na nový George s integrovaným klíčem vykašlal a teď pláčeš...
GeneHawkins
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tx999 9. 2. 2024 19:02

Nevim jak to funguje, ale manzelka, ktera to vicemene nepouziva, to slo sloucit i vyrazne pozdeji (a pote prenest).
tx999
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 9. 2. 2024 19:53

Za normálních okolností se sloučení Klíče a George provede na stávajícím telefonu snadno. Nicméně jak psal @jujec, tak on zároveň řešil nejen to sloučení, ale i instalaci a aktivaci George na druhém telefonu, což se provádí jiným způsobem.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod tx999 9. 2. 2024 21:28

To jo, ale manzelka to prave udelala na stavajicim telefonu (resp. telefonu nepouzivanem uz nekolik mesicu), a pak se trprve provedla aktivace/preneseni na novem a v pohode to funguje.
tx999
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod slavo963 10. 2. 2024 08:59

Vcera mi po prve prisel papirovy vypis k exHB KK, prepokladam, ze nemusim nic delat a zrusi ho sami a pripadne poplatky platit dalsi mesice nebudu.
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod myšpulín 10. 2. 2024 11:33

Mě přišel už druhý papírový výpis, přitom mám George od prosince.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 10. 2. 2024 13:01

Pokud má exHB klient George, tak v únoru mu bude automaticky zrušeno zasílání papírových výpisů a nebude tedy za ně nic platit, viz. viewtopic.php?p=13653741#p13653741.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod jujec 12. 2. 2024 13:49

GeneHawkins píše:Spíš to vypadá, že ses na přechod na nový George s integrovaným klíčem vykašlal a teď pláčeš...

Nerozumím tomu, jak jsem se na to mohl vykašlat. Sama spořitelna uvádí, že je třeba počkat na výzvu, že to nejde dřív. Do banky se hlásím jednou měsíčně, teď jsem měl 5 dní na to, abych vše stihl.
Pořád nevím, co jsem udělal špatně, návody na webu opravdu nepočítají s tím, že člověk musí v době, kdy má slučovat, instalovat vše do druhého telefonu. Zdá se, že na to nejsou aplikace ani zařízené.
Po vygenerování kódu v bankomatu jsem kód zadal do klíče, aktivoval jsem ho, pak jsem se přihlásil přes klíč do George a vše se sloučilo samo.
Takže to na mě působí tak, že v době, kdy je klient "v přechodu", není možné jednoduše (= bez aktivačního kódu) už přenést klíč do nového zařízení.
A Jiřka zde na fóru o tom mlčí, naopak psala, že "většině klientů to funguje", což je pro mě stejné, jako kdybych řekl mamince, které umře dítě, "divné, většině maminek dítě neumírá". Prostě místo rad, kterých jsem se nedočkal tady, na infolince ani na technické podpoře, jsem byl jako klient kompletně odkázán na to, co sám vymyslím, žádná podpora ze strany banky, všichni se jen divili a nechápali. A mně to sebralo skoro tři hodiny času.
A pak si tu ještě přečtu, že jsem se na něco vykašlal, i když mi nenapíšete, na co, to by mě opravdu zajímalo.

-- 12. 2. 2024 13:51 --

tx999 píše:To jo, ale manzelka to prave udelala na stavajicim telefonu (resp. telefonu nepouzivanem uz nekolik mesicu), a pak se trprve provedla aktivace/preneseni na novem a v pohode to funguje.

To je ale úplně jiný případ, jí se to povedlo sloučit na původním zařízením, což v mém případě kvůli zastaralé verzi Androidu nebylo možné.
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fc70 12. 2. 2024 16:17

Nerozumím tomu tak moc, abych posoudil, jestli to šlo celé udělat hladce. Souhlasím s Jiřkou, že když jsi byl v méně obvyklé situaci, zavolat nemohlo uškodit.

Možná lekce do příště je tak akorát to, že když víš, že máš zastaralou techniku, kterou firmy opouští, je lepší (se smířit s tím, že je potřeba) trochu držet krok a migrovat na novější ne úplně na poslední chvíli, protože pak se může stát přesně tohle – že se jedna nevyhnutelná změna zkombinuje s jinou nevyhnutelnou změnou a nikdo na to není úplně připravený.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod wit.cz 12. 2. 2024 17:09

Kolik času odhadem zabralo napsat všechny ty komentáře a stížnosti? Jen se ptám, jestli to nebylo více než celá ta akce.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jujec 13. 2. 2024 09:01

Odvádíte pozornost od problému - pořád nevím, co jsem jako klient ČS udělal špatně.
Je v rozporu se zákonem/vnitřnímu předpisy ČS, že jsem měl mobil na Androidu 7? Nemyslím si. A umožnila mi ČS bezproblémový přesun George jinam? Ne a ještě měla hloupé poznámky. A ani na tom telefonu, který mi tu pořád zdůrazňujete, s tím nevěděli rady...

Pana fc70 prosím o radu, kdy je dle jeho názoru potřeba měnit techniku, abych problémy neměl (a teď řeším i to, že mě to vlastně může stát náklady, které bych neměl, kdyby ČS neslučovala aplikace). Opravdu mě pobavilo to, že při nastavování klíče jsem dostal autorizační SMS (čekal bych, že to budu potvrzovat v klíči, který bych funkční a aktivní, a ono ne). Tak jak jsme na tom s bezpečností, když sama banka místo moderního požadavku do funkčního klíče pošle (údajně zneužitelnou) SMS?

No a ty komentáře jsem psal, protože jsem chtěl, a myslel jsem, že se tu dozvím odpovědi/rady. Místo toho jsem četl od Jiřky, že "ostatní problémy nemají", a od diskutérů, že "jsem něco zanedbal". Pánové a dámo, nezlobte se, ale to mi opravdu "hodně pomohlo".

A já naopak doufám, že pokud se do stejné situace dostane někdo, kdo to tu čte, tak bude vědět, že nemá smysl desítky minut se pokoušet o převod klíče, ale má to vzít rovnou k bankomatu.
jujec
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron