Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod capellen 16. 1. 2010 12:24

memorix píše:Nesmysl. Kazda sluzba neco stoji.
Kor ted kdyz CS prebira padnuvsi ucet premier, ze..

Že nad 100k je přístup ČS jiný? To není. Nesmysl je výstižné - ale pro tvé tvrzení. Na účtě lze mít cokoli, ČS je rovnostářská (to jí neberu) a žije především z poplatků, nikoli chytrých investic (to už jí za zlé mám). Mít peníze v ČS je poněkud komfortnější "strožok". Brát ale ČS jako finančního profesionála, co na rozdíl od klientů "umí" peníze zhodnotit, to ani náhodou.
capellen
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod budu.linek 16. 1. 2010 17:02

capellen píše:
hadna3 píše:
jandaxx píše: A tam už není problém, se dostat nad milion na slevu 75% z ceny účtu.

To je ale sleva jen z paušálního poplatku za vedení osobního účtu, ne? Není to sleva na všechny poplatky.

je to sleva jen na paušál. a poplatečky bokem se vždycky nějaké najdou.... to si piš.


A prosim tě , jaké že ty poplatečky máš na mysli? Já mám měsíc co měsíc u ČS stoprocentní slevu na vedení účtu a celou tu dobu mám na výpise náklady 0,00Kč. Mám nastaveno osobní konto na 260Kč a nedokážu si představit, za co bych spořitelně dal byť jedinou korunu na poplatcích. Vše myslitelné a používané mám po slevě za 0,00Kč. A ještě mi spořka pošle každý měsíc cca 100Kč za úročených cca 50tisíc, co si nechávám ležet na běžném účtu, z kterého hradíme veškeré platby. Ono taky která jiná banka v ČR úročí běžný účet 2,5% p.a. , že ano ? :-D Ode mne má tedy spořitelna palec nahoru, jen za loňský rok jsem od ní získal cca 1000,- Kč na úrocích a na poplatcích jsem za stejnou dobu zaplatil čistých 0,00Kč. Tak se při těch zdejších kecech o "zlé" spořce musím usmívat. :-D
budu.linek
Návštěvník

Odeslat příspěvekod capellen 16. 1. 2010 18:36

budu.linek píše: A prosim tě , jaké že ty poplatečky máš na mysli?


Nejprve je třeba říct, že slevu ČS přizná jen v případě 1 příchozí a dvou odchozích plateb v každém měsíci. Inkaso ve prospěch ČS se ale nepočíta (?)... to je první fórek, napsaný tak, že jej snadno člověk přehlédne (navíc, když první měsíc tyto podmínky nemusí být splněny)

Druhá věc: potřeboval jsem si změnit číslo na konfirmační SMS. Na internetu neprovedu, přes telefon také ne. Tedy návštěva pobočky. Ztráta času a 16 CZK.

Pak jsem potřeboval větší výběr - tj. pokladna, 43CZK. Službu nelze najít v žádném slevovém programu. Vychytané.

A když už jsem provedl výběr na pokladně, ejhle, máme tu hned účetní položku 8CZK, která se- ó jaké požehnání - nevztahuje do programu výhod, protože neplyne ze služby v rámci programu výhod....

Dále nabídky: akceptoval jsem k poslednímu dni v měsíci kontokorent (po internetu). Přestože šlo o cca. hodinu před půlnocí starého měsíce, ČS si stačila strhnout měsíční poplatek za hodinové vedení kontokorentu.... Škoda, že jsem se ještě nesetkal s tím, že by to u ní fungovalo i obráceně - jde ale o "Špár"kasse... čili, "banku sobě", že....
Naposledy upravil capellen dne 16. 1. 2010 19:11, celkově upraveno 1
capellen
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod capellen 16. 1. 2010 19:01

budu.linek píše:Ono taky která jiná banka v ČR úročí běžný účet 2,5% p.a. , že ano ? :-D


No, a co třeba Genius Plus? Vloni 3,6%, pak 3% a dnes 2,6% - a to nejen do 50k :D ČS musím uznat širokou nabídku služeb, ale banka "mého srdce" to není. Vydělává na nepozornosti, event. neschopnosti klientů.... Je to takový ten manažer ve státní firmě: za nic neručí, a když dojdou zdroje, zavolá a zatáhne to stát. A pak si ještě nestydatě řekne o odměnu za "vyřešení krize". ČS je na tom podobně: místo aby chytře investovala peníze střadatelů, tak se hojí na poplatcích.
capellen
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jandaxx 16. 1. 2010 20:06

capellen píše:
hadna3 píše:
jandaxx píše: A tam už není problém, se dostat nad milion na slevu 75% z ceny účtu.

To je ale sleva jen z paušálního poplatku za vedení osobního účtu, ne? Není to sleva na všechny poplatky.

je to sleva jen na paušál. a poplatečky bokem se vždycky nějaké najdou.... to si piš.

Záleží samozřejmě na tom, co všechno máš nastaveno.
jandaxx
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod budu.linek 16. 1. 2010 20:12

capellen píše:
budu.linek píše:Ono taky která jiná banka v ČR úročí běžný účet 2,5% p.a. , že ano ? :-D


No, a co třeba Genius Plus? Vloni 3,6%, pak 3% a dnes 2,6% - a to nejen do 50k :D ČS musím uznat širokou nabídku služeb, ale banka "mého srdce" to není. Vydělává na nepozornosti, event. neschopnosti klientů.... Je to takový ten manažer ve státní firmě: za nic neručí, a když dojdou zdroje, zavolá a zatáhne to stát. A pak si ještě nestydatě řekne o odměnu za "vyřešení krize". ČS je na tom podobně: místo aby chytře investovala peníze střadatelů, tak se hojí na poplatcích.


Tak moment moment, opravdu má dle tebe GE nějaký BĚŽNÝ účet úročen 2,6 % p.a. ? :-D Nepleteš si to třeba se spořícím účtem? :pozor Dle webu má GE tři běžné účty , Konto Genius má úročení 0,01% p.a., Genius Active 0,1% p.a. a Genius Gold za 499,- měsíčně má úročení 1,5% p.a. .
budu.linek
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jandaxx 16. 1. 2010 20:13

capellen píše:
budu.linek píše: A prosim tě , jaké že ty poplatečky máš na mysli?


Druhá věc: potřeboval jsem si změnit číslo na konfirmační SMS. Na internetu neprovedu, přes telefon také ne. Tedy návštěva pobočky. Ztráta času a 16 CZK.

Jedná se o zabezpečení, aby nebylo možno změnit číslo anonymně a poté vysosat účet. Já to beru, jako velké +. Navíc, soukromé mobilní číslo mám stejné od roku 1996 a jestli ho někdy změním, tak mi 16 kč opravdu žíly netrhá.



capellen píše:Dále nabídky: akceptoval jsem k poslednímu dni v měsíci kontokorent (po internetu). Přestože šlo o cca. hodinu před půlnocí starého měsíce, ČS si stačila strhnout měsíční poplatek za hodinové vedení kontokorentu.... Škoda, že jsem se ještě nesetkal s tím, že by to u ní fungovalo i obráceně - jde ale o "Špár"kasse... čili, "banku sobě", že....

Předpokládám, že tohle řeší SW. A ten neřeší, jestli je prvního, nebo posledního, hodinu před půlnocí. A řekni mi, jak bys tedy nastavil tu hranici? Hodinu před půlnocí, se Ti to zdá jako zlodějina.A třřeba 23 hodin před půlnocí, by to už bylo O.K.???? A nebo třeba 25 hodin?
jandaxx
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod btw 16. 1. 2010 21:02

jandaxx píše:Jedná se o zabezpečení, aby...



No, já z tohoto moc nadšený také nejsem, když to takhle natvrdo nastavili všem a hlavně kvůli těm, co vlastní blbostí skočili na phishingové maily. Nastavování nového čísla a změn pomocí bezpečnostního kódu mi vyhovovalo víc.
Употреблю ваш алкоголь, недорого.
btw
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod capellen 16. 1. 2010 21:25

budu.linek píše:Tak moment moment, opravdu má dle tebe GE nějaký BĚŽNÝ účet úročen 2,6 % p.a. ? :-D Nepleteš si to třeba se spořícím účtem? :pozor Dle webu má GE tři běžné účty , Konto Genius má úročení 0,01% p.a., Genius Active 0,1% p.a. a Genius Gold za 499,- měsíčně má úročení 1,5% p.a. .

Ano, máš pravdu, měl jsem na mysli spořící :oops: Ale fakt je, že spoření na "průtokovém" (=běžném) účtě k tomu do 50k nemá valný smysl (alespoň ne pro mne).
Naposledy upravil capellen dne 16. 1. 2010 21:53, celkově upraveno 2
capellen
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod capellen 16. 1. 2010 21:35

2jandaxx: Obecně vzato, žíly mi netrhá vlastně nic, když nejde o život.... Ale princip, kdy banka navzdory průměrnému zůstatku, co má dlouhodobě a takřka "bezúplatně" k dispozici, si sama za každou malichernost poplateček bez uzardění účtuje, to mi přijde fakt jako vrchol chmatáctví a nebetyčná nenažranost. Jako podnikatel vím, jak nastavit cenu, abych případné "vícepráce" mohl klientu nechat jako bonus (=zdarma). Ať má klient taky dobrý pocit, že nám jde o jeho spokojenost, že nám jde o to, aby se k nám rád vracel. V Americe znají přísloví, že byznys stojí na laskavosti. To ale ČS zjevně nemá v popisu práce, a její management slovo laskavost neviděl ani ve slovníku cizích slov....
Naposledy upravil capellen dne 17. 1. 2010 14:39, celkově upraveno 1
capellen
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jandaxx 16. 1. 2010 22:32

Já Ti rozumím. Jenom jsem chtěl podotknout, že změna čísla pro konfirmační SMS pouze na pobočce, se mi zdá z hlediska bezpečnosti celkem O.K. Navíc, nejsem člověk, který by často měnil telefon. Služební několikrát, soukromý ještě nikdy. A neplánuji ani v budoucnu.... Takže je mi to vlastně jedno.
jandaxx
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 17. 1. 2010 06:47

ad změna čísla:
nedávno jsem měnil číslo pro autorizační SMS u: Poštovní spořitelny (Postžiro zadarmo), mBank a FIO. U všech třech na pobočce a u všech ZDARMA!
Ještě mě čeká MPÚ, ale tam asi budu účet rovnou rušit (šli se sazbami dolu)
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 17. 1. 2010 09:36

PaCh: copak, uz sis poridil konecne CZ cislo?
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 17. 1. 2010 10:03

No jo no. To lichtenštejnské definitivně přestalo fungovat :(. Zatím jen Odepiš za 10 Kč :D
I když, možná ho nebudu mít dlouho, dostal jsem nabídku na práci do Polska (ne mBank), tak budu mít možná brzy polské číslo :D
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hadna3 17. 1. 2010 19:17

V Polsku bys mohl mít klidně i číslo od mBank, když tam dělá kromě do bankovnictví i virtuálního mobilního operátora.
http://www.mbank.pl/indywidualny/telefonia/
O:-)
hadna3
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků