Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 18. 3. 2011 08:57

Doufám, že nic (tedy na tento konkrétní účel), opravdu nechci podporovat cikány a potencionální kriminálníky.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boban 22. 3. 2011 23:56

To je legrace s tím servis24.cz. V současné době rozhraní nepodporuje ani jeden z aktuálních ostrých verzí známých prohlížečů.
---
Vážený kliente, používáte internetový prohlížeč, který není plně podporován službou SERVIS 24 Internetbanking.
---
Nechce IE9, FF 4, Chrome 10.
Ono to sice funguje, ale mohli by se na tu hlášku v****t. Nikoho nezajímá že to oficiálně posvětí. Po většinu času tam ta hláška hnije a všichni to jenom odklikávají. Fakt super přístup. :D
- čas neexistuje -
boban
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jandaxx 23. 3. 2011 07:29

Já používám FF a servis24 normálně funguje. Žádná hláška nevyskakuje.
jandaxx
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod gogospk 23. 3. 2011 09:56

jandaxx píše:Já používám FF a servis24 normálně funguje. Žádná hláška nevyskakuje.


A já mám servis24 na Chrome 10.0.648.151 a jede to naprosto skvěle, bez sebemenšího problému .....
gogospk
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod boban 23. 3. 2011 10:38

Ano, funguje ve všem, proto není nezbytná ta předstránka, jak jsem psal. Všichni už tu hlášku odklepávají, aniž by si toho všimli. Je to blbost IT ČS. 8-)
- čas neexistuje -
boban
Návštěvník

Odeslat příspěvekod 4honza 29. 3. 2011 09:57

Dneska koukám, že od 1.4.2011 mění ČS Všeobecné obchodní podmínky.

Z nového znění zákona o platebním styku si asi dělá srandu, protože nejenomže neinformuje, že klient má právo na okamžité odstoupení od smlouvy díky změně VOP, ale mě tedy o té změně neinformovala vůbec.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod memorix 29. 3. 2011 13:57

Presne dle zneni zakona byli ti co maji S24 informovani elektronicky, ti co ho nemaji pisemne. Kazdopadne odstoupeni znamena konec uctu...vyjednavani podminek s bankou se nevede.
memorix
Nadšenec

Odeslat příspěvekod 4honza 29. 3. 2011 14:04

Bohužel někdo v bance zapomněl na to, že výpis ke kreditkám se rozesílá pouze při nenulovém obratu. Takže klient nedostane žádnou informaci o změně VOP, ta byla jen u výpisů.

Servis 24 nemám, i kdybych měl, tak když se tam nepřihlásím, tak se informaci nedozvím. Povinnost informovat je na straně banky, povinnost klienta není se hlásit do S24.

Na webu jsou informace o nových VOP, ale o možnosti okamžitě odstoupit od smlouvy a způsob odstoupení od smlouvy jsem tam vůbec nikde nenašel.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gogospk 29. 3. 2011 18:07

4honza píše:Bohužel někdo v bance zapomněl na to, že výpis ke kreditkám se rozesílá pouze při nenulovém obratu. Takže klient nedostane žádnou informaci o změně VOP, ta byla jen u výpisů.

Servis 24 nemám, i kdybych měl, tak když se tam nepřihlásím, tak se informaci nedozvím. Povinnost informovat je na straně banky, povinnost klienta není se hlásit do S24.

Na webu jsou informace o nových VOP, ale o možnosti okamžitě odstoupit od smlouvy a způsob odstoupení od smlouvy jsem tam vůbec nikde nenašel.


Nechápu, co tu řešíš? Máš s tím problém? No tak odstup od smlouvy a odejdi od ČS. A pokud , jak sám uvádíš, máš na KK nulové obraty a tudíž nedostáváš ani výpis, tak ti stejně spořka co nevidět vypoví smlouvu sama. Postupuje takto tvrdě už druhý rok a vypověděla jen loni desítky tisíc smluv o kreditní kartě.
gogospk
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod 4honza 30. 3. 2011 10:23

gogospk píše:
4honza píše:Servis 24 nemám, i kdybych měl, tak když se tam nepřihlásím, tak se informaci nedozvím. Povinnost informovat je na straně banky, povinnost klienta není se hlásit do S24.


Nechápu, co tu řešíš? Máš s tím problém? No tak odstup od smlouvy a odejdi od ČS. .


Neřeším nic, jenom informuju :-) O tom, že svoji zákonnou povinnost jaksi ČS není schopna dodržet. Taky se nelze na jejich stránkách dopídit, že nesouhlas se musí poslat s ověřeným podpisem do N.Jičína, přitom to sama vyžaduje.

Na té KK mám nulové obraty jenom v některých měsících, nepoužíval jsem jí totiž na běžné placení, ale roční obrat na kartě jsem měl určitě nadprůměrný.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 30. 3. 2011 17:54

Podle mě nesouhlas můžeš vyslovit na každé pobočce banky... Stejně jako v případě PS do zítřka u PS anebo na každé poště :-)

4honza píše:Dneska koukám, že od 1.4.2011 mění ČS Všeobecné obchodní podmínky.

Z nového znění zákona o platebním styku si asi dělá srandu, protože nejenomže neinformuje, že klient má právo na okamžité odstoupení od smlouvy díky změně VOP, ale mě tedy o té změně neinformovala vůbec.


Jen aby neměla ve starých VOP napsáno, že změny vyhlašuje na provozovnách a na webových stránkách (či v IB) - četl jsi je? Většinou tam je cosi takového obligatorního...

Anebo znáš číslo paragrafu, písmena a odstavce, které toto zakazuje? Pošli. Pokud zapomněli upozornit i na webovkách i v dopisu na právo nesouhlasu, tak to je už pak práce pro ČNB, pokud toto bude prokázáno...
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 30. 3. 2011 21:14

vpe píše:Anebo znáš číslo paragrafu, písmena a odstavce, které toto zakazuje? Pošli. Pokud zapomněli upozornit i na webovkách i v dopisu na právo nesouhlasu, tak to je už pak práce pro ČNB, pokud toto bude prokázáno...


Ad současné - VOP, ani tady banka nesplnila svojí povinnost:

1.3 Změna VOP
V zájmu zlepšení kvality služeb poskytovaných Klientovi, v návaznosti na vývoj právního prostředí, rozvoj technologií a také s ohledem na obchodní politiku Banky je Banka oprávněna změnit tyto VOP a další Smluvní dokumenty. Banka je v takovém případě povinna poskytnout Klientovi informaci o změně Smluvních dokumentů v papírové formě nebo na jiném trvalém nosiči dat nejpozději dva (2) měsíce přede dnem, kdy má podle návrhu změna Smluvních dokumentů nabýt účinnosti. Klient a Banka sjednávají nevyvratitelnou domněnku, že Klient návrh na změnu Smluvních dokumentů přijal, jestliže Banka tuto změnu navrhla ve výše uvedeném termínu, Klienta o této skutečnosti informovala a Klient návrh na změnu Smluvních dokumentů do okamžiku účinnosti změny Smluvních dokumentů písemně neodmítl. Tím není dotčeno právo Klienta vypovědět příslušnou smlouvu o Platebním účtu.
--
A tohle je to také ošetřeno stejně v zákoně o platebním styku. S tím, že by informaci vyvěsili někde na nástěnce v ČS svojí zákonnou povinnost nesplní, viz odst. 2 níže. Také si všimněte, že se musí jednat o trvalý nosič dat, což např. je papírový výpis, případně elektronický doručený do emailu, ale nikoliv webové stránky.

Zákon o platebním styku:

Poskytnutí a zpřístupnění informace
§ 78
(1) Poskytovatel splní povinnost poskytnout informaci uživateli, jestliže v důsledku jednání poskytovatele dojde uživateli informace zachycená na trvalém nosiči dat.
(2) Poskytovatel splní povinnost zpřístupnit informaci uživateli, jestliže mu před uzavřením smlouvy nebo během trvání smluvního vztahu sdělí údaj, který uživateli umožní informaci vyhledat. Způsob vyhledání nesmí uživatele nepřiměřeně zatěžovat.
(3) Není-li prokázán opak, má se za to, že poskytovatel informace podle této hlavy uživateli neposkytl ani nezpřístupnil.
4honza
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 1. 4. 2011 20:14

je Banka oprávněna změnit tyto VOP a další Smluvní dokumenty

Banka je v takovém případě povinna poskytnout Klientovi informaci o změně Smluvních dokumentů v papírové formě

----------

Četl jsem to 2x a že Smluvní dokumenty a VOP je jedna a tatáž věc si nejsem jistý (nejsem jistý, co tím banka míní) a "zpřístupnit informaci uživateli" znamená i zveřejnit na webu.
Co na to ČNB? Zajímavá otázka.

Poskytnout informaci musí na papíře, ale zpřístupnit postačí na webu...

A co když poskytli na výpise informaci o změně podmínek? To asi poskytnout mohli, těm, co zasílají výpisy a ost. to mohli napsat třeba v ročním výpisu v lednu (od 1.4. měníme podmínky, jukněte na web po 1.2. apod).
vpe
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 4. 4. 2011 07:41

Jo jo, Česká šiditelna...
http://www.novinky.cz/krimi/229579-bank ... enize.html
By mne zajímalo, jak chce ty lidi, co vybírali před a po dotyčném, dostat jako svědky k soudu. Chtít něco takového po mně, tak jejich soudruh generální uslyší takové výrazy, jaké ještě nejspíš jaktěživ neslyšel.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 4. 4. 2011 07:57

Tomáš Marný: pokud 65 ze 70 lidi se doznalo, tak je logicke, ze pokud byly zameneny 1000 bankovky za 2000, tak ze i ten zbytek (5 lidi) obdrzelo dvojnasobek.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků