Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod LXIDCX 17. 10. 2019 08:25

Jenže v ČS musíš pro získání slevy zaplatit přímo mobilem, na plastikovou kartu se to nevztahuje.
LXIDCX
Návštěvník

Odeslat příspěvekod mojmax 17. 10. 2019 14:21

Zdeňkovi chvilku trvá, než mu to docvakne, to je normální...:-D
mojmax
Diskutér

Odeslat příspěvekod mojmax 17. 10. 2019 17:09

Mluvilo se o tom už od začátku, že vždy je třeba přidat kartu do Google Pay, CB z Albertu tedy tím pádem není možný.
mojmax
Diskutér

Odeslat příspěvekod mojmax 17. 10. 2019 22:31

Nene, o nutnosti spárovat s Google pay už mluvil filip983 o stránku zpět:

Kód: Vybrat vše
Slevový program Poketka je cca stejný jako Airbank. V některých položkách se liší, některé akce jsou v jednom programu v jednom měsíci, pak v dalším měsíci v druhém. Spárování karty se slevovym prgramem je automatické, stačí přidat kartu do Google Pay a aktivovat Poketku a vybranou slevu. Bonus je automaticky připisován na kartovy účet kreditní karty.
mojmax
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 18. 10. 2019 04:52

To se ale dalo pochopit i tak, že přidání karty do Google Pay je nutné kvůli aktivaci slevového programu, filip tam nic nepsal o nutnosti platby přes Google Pay.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 10. 2019 16:18

Musím se podělit o dnešní velmi pozitivní zkušenost z telefonického sjednání kreditky ČS. Přestože v myslích mnohých lidí je ČS stále zkostnatělý moloch, kde se bez pobočky nedá hnout, tak dnešní má zkušenost svědčí o opaku: s mnohými online bankami dokáže držet krok!
Nejprve jsem si emailem už dříve ověřil, že kreditku lze sjednat i telefonicky (na klientské lince 800207207), aniž bych u nich měl běžný účet (ten jsem měl v době studií, teď už dávno ne). Nicméně mám u ČS z minulosti pár investic do podílových fondů a tím i online banking (dřív servis24, po migraci teď tedy George), což situaci lehce zjednodušilo (šlo by to ale i bez toho).
Po telefonu jsme vyplnili úvěrovou žádost, pak byl hovor ukončen s tím, ať na určitý email zašlu poslední 3 výpisy z toho účtu mimo ČS, kam mi chodí výplata (když to tedy není do ČS). Asi půl hodiny po zaslání výpisů mi zavolali a nastavením parametrů karty jsme žádost dokončili. Tím že mám George, mohl jsem smlouvu podepsat elektronicky SMS kódem přímo v něm (krátce po skončení hovoru) a hotovo (bez George by byl podpis na vybrané pobočce). Karta dojde poštou za týden až 10 dní, PIN do George (jde to i přes SMS), výpisy tamtéž, tedy vše zcela bez pobočky, super! Takže když by někdo nad kreditkou ČS přemýšlel a nechtěl by na pobočku, tak po telefonu to je lepší cesta (centrální infolinka přepojuje na úvěrové call centrum, které má ČS v Prostějově). Tedy ten kdo nemá u ČS vůbec nic (ani George), u toho by byla pobočka třeba pro závěrečný podpis (případně pro sjednání George kvůli bezplatným elektronickým výpisům), jinak také ne.
Za mě palec nahoru, rychlý pohodový přístup! Teď ještě aby ČS nezačala brzy omezovat odměny za net platby po nedávném vzoru RB :).
Jinak další info: účetní období mají současné kreditky ČS napevno od 11. do 10. dalšího měsíce, a co je v daném období zaúčtováno, z toho jsou bonusy (1% max. 350 Kč za net a zahraniční platby). Denní limity karty pro ATM/obchody/net se nastavují také během hovoru, výchozí nastavení je na výši úvěrového rámce (ten jsem si nastavil jen na 10 tisíc, i když by mě prý jejich skóring systém umožnil daleko víc). Celkové rámce jiných kreditek se berou z 5% jako měsíční splátka k dalším závazkům, počet je nezajímal (tedy fakt se při více kreditkách sakra hodně vyplatí volit co nejnižší jejich rámce).
Naposledy upravil minarjo dne 23. 10. 2019 18:53, celkově upraveno 2
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Dr.D 23. 10. 2019 16:29

No, mně tedy kvůli příliš vysokým rámcům jinde dali nižší rámec než jsem chtěl, ale sami od sebe nabídli zvýšit denní limit na trojnásobek rámce, takže přímo počítali s tím, že budu "přebíjet". A ještě se paní divila, že se divím :-) Pokud už to nejde, tak je to změna k horšímu.
Dr.D
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 10. 2019 16:34

Omlouvám se za dezinformaci, možná denní limit nad rámec jde, to nevím na 100%. Mně nicméně limit nabídla přesně ve výši rámce (výchozí nastavení), to mi stačilo a tak jsem souhlasil :)
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod dalich 23. 10. 2019 17:03

minarjo píše:Musím se podělit o dnešní velmi pozitivní zkušenost z telefonického sjednání kreditky ČS. Přestože v myslích mnohých lidí je ČS stále zkostnatělý moloch, kde se bez pobočky nedá hnout, tak dnešní má zkušenost svědčí o opaku: s mnohými online bankami dokáže držet krok!

Je to hlavně o lidech. Já jsem s ČS soukromě skončil, když mě nechce, ať nechá být :-) Ale uznávám, že holky na pobočce v Ostravě U Soudu se snažily o 106. Fakt dělaly co mohly, maximální vstřícnost, pefetní přístup, zvláště paní Lucie a Eva. Obecně celé oddělení této pobočky vlevo od vchodu (vpravo je sběr retailu) je profi servis, který se v mnohém ani vzdáleně nepodobá EP. Jenže musejí pracovat se sazbami pro masu, takže i když by chtěly kouzlit, systém jim to nedovolí. Ale užil jsem si to, v dobrém slova smyslu. (A účet, KTK a kreditku zrušil, bratru 270 000 limit, ale což už.)
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod evlo 23. 10. 2019 23:19

to si myslim, ze minimum bank zvladne pouzit k overeni nejakych jejich blbosti vypis z ciziho uctu a ne flastni fomular, to je cs naopak hodne napred
evlo
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dalich 24. 10. 2019 09:40

evlo: Souhlas, technologicky i procesně se spořka posunula hodně dopředu.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod qwertz375 24. 10. 2019 12:57

Jestli se posouvá ČS dopředu, o tom by se dalo polemizovat. Konkrétní implementace jednotlivých změn by se totiž daly označit jako naprosto zpackané. Např:

- zavedli koncept kategorizace plateb a vizualizace rozpočtů v grafech. Jenže už je jaksi nenapadlo umožnit uživateli tvorbu vlastních kategorií, což činí tuto funkci naprosto nepoužitelnou

- propojení mobilní aplikace neprobíhá jednorázovým kódem, ale vložením přihlašovacích údajů pro IB do mobilu (bezpečnostní riziko, na mobilu nemají co dělat)

- George klíč ruší nejenom SMS, ale i heslo. Výhoda ověření nezávislým kanálem tak padá, protože k ověření přístupu do IB stačí kompromitovat mobilní telefon.

Zajímavé je, že nemuseli nic vymýšlet, stačilo se inspirovat u konkurence. Jenže v ČS se zřejmě rozhodli dělat všechno jinak a hlavně blbě. O polofunkčním George testovaném na zákaznících už tady bylo napsáno dost.
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Schwarzie 25. 10. 2019 06:02

Pri zadani okamzite platby z CS se ta platba jako okamzita musi nejak oznacit? Pani mi vcera vecer posilala penize z CS do RB a platba prisla az dnes 1:30, takze nic moc.
Schwarzie
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 25. 10. 2019 09:43

ne, když je to do podporované banky, což RB je, tak to provede okamžitou platbou a dokonce v přehledu je, o jakou platbu šlo. ČS > RB funguje spolehlive, resp. z ČS kamkoliv jsem zkoušel.
Spíš bych viděl problém u RB, kdy po pulnoci do cca 2, nic neaktualizuje.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evelista 30. 10. 2019 20:59

jedna rada, v Praze v sobo si zjistete jaka CS ma povolene hotovostni operace, není sobotni banka jako banka.
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků